Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
White heeft een offday en raakt geen pepernoot, op de dubbels en scorend dramatisch. De overige 2 wedstrijden in combi maakt nog een leuke odd van in de 3. Dus -2.5 set van gerwen en +0.5 180ers klaassen.
0 Vind ik leuk's
Hmm heb zelf nog geen tijd gehad naar de odds te kijken.
Tim, je tips over White en Klaas most 180s zien er goed uit! Mvg 3-0 winst zou ik niet spelen, een setje is zo verloren
0 Vind ik leuk's
ja white helaas niet waar kunnen maken vandaag. Nog wel de overige 2 wedstrijden in combi getipt de post daarna en dat ging gelukkig vlekkeloos.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond speel ik het volgende:

20:15 Thornton - Suljovic Winst Thornton @ 1.67
22:00 Van Gerwen - Webster First 180ér van Gerwen @ 1.53

Odd: 2.56
Inzet: € 29,47
Mogelijke uitbetaling: € 75,30

Misschien dat ik de inzet later nog verhoog want ik heb er best veel vertrouwen in.

Toelichting:

Winst Thornton
Thornton is de laatste maanden in top vorm en wist hierin nog een Europeese Tour te winnen. Sindsdien heeft hij maar weinig wedstrijden verloren en ook gisteren speelde hij zeer sterk met veel 180érs en 140érs waarmee hij de goede vorm bevestigd door zich te plaatsen voor de halve finale. Suljovic kent ook een goed seizoen en wist dit jaar vaak de kwartfinales te halen van grote toernooien maar heeft de laatste maanden toch nog veel wedstrijden verloren. Nu voor het eerst in een halve finale van een groot televisie toernooi. Gisteren heeft Suljovic weleens waar de wedstrijd heeft gewonnen maar ik vond meer dat Vincent van der voort van zichzelf heeft verloren, hierna kwam het vertrouwen van Suljovic en viel van der voort zwaar tegen door de tegenslag eind van de tweede set. Suljovic was ik gisteren niet zo van onder de indruk ondanks de mooie 170 finish waarmee hij eindigde en was gewoon te pakken als van der Voort sterk was blijven gooien. Suljovic is iemand die het spel goed kan vertragen en intimideren maar de laatste winst ontmoeting is toch voor Thornton waarmee hij al heeft laten dat hij van Suljovic kan winnen. Ik verwacht dat Thornton de goede vorm doortrekt en te sterk is voor Suljovic.

First 180ér Van Gerwen
Webster gooit het hele toernooi amper een 180ér en volgens mij interesseert het hem ook erg weinig. Webster kreeg niet vaak de eerste 2 pijlen in triple 20 maar 2 of 3 keer in de wedstrijd heb ik toch gezien dat als hij de eerste 2 pijlen in triple 20 krijgt dat hij toch erg snel met de derde pijl naar triple 19 gaat, ook als er wel ruimte is. Ik speelde gisteren handicap +0.5 klaassen 180 maar eigenlijk stom dat ik niet most 180ér pak omdat je weet dat webster ze amper gooit. Misschien is first 180ér een rare pick in eerste instantie maar de rede dat ik het speel: Handicaps vind ik deze wedstrijd niet de moeite waard om te spelen bij Van Gerwen omdat hij zo dik de favoriet is dat handicaps in combinatie met de notering die je er voor krijgt toch riskant is. Als webster in vorm is dan raakt hij zeer eenvoudig de dubbels en zou die zomaar wat sets kunnen meepakken. De over 6.5 180érs bij van Gerwen durf ik ook niet te pakken want als van Gerwen top gooit net als gisteren en webster wat minder dan kan het ook zomaar 4-0 worden met weinig 180ér's. Daarom ga ik simpelweg voor Van Gerwen gooit de eerste 180ér van de wedstrijd aangezien Webster er amper 1 gooit. Gemiddeld 1 per wedstrijd gooit hij een 180ér (ligt ook beetje aan het formaat) . De kans is in mijn ogen heel erg groot dat Van Gerwen die toch wel makkelijk 180érs gooit ook de eerste te pakken krijgt. En dan vind ik 1.53 een leuke notering. Under 3.5 180érs bij webster laat ik liggen maar lijkt mij wel speelbaar.

0 Vind ik leuk's
Alleen nog de 180 van van gerwen !!! :)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

Thornton 4-2 gewonnen en MvG had de eerste 180! :D
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
timbarrett:

Thornton 4-2 gewonnen en MvG had de eerste 180! :D

Bedankt !!
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor je tips! Heb er een aantal meegespeeld.
0 Vind ik leuk's
bedankt voor de tip timbarret! heb hem meegespeeld:)
0 Vind ik leuk's
Bij de minder bekende dartbond BDO is nu het Winmau World Masters toernooi bezig. Dit is een van de grotere toernooien voor de BDO en vanwege het lagere niveau dan PDC zijn de odds altijd erg aantrekkelijk.

Voor vanmiddag:

Labanauskas - Hughes --> Hughes win @1,50 [5/10]
Junghans - Noppert --> Noppert win @1,44 [5/10]

Hughes is in mijn ogen echt een klasse beter dan Labanauskas en gisteren was Hughes erg sterk. Hij gooide een aantal 11 en 13 darters.
Noppert speelde gisteren ook erg sterk tegen Robson, en Junghans had eigenlijk moeten verliezen van Harms.

Samen @2,16 [3/10]
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.