Unibet account voor 1 jaar geblokkeerd?!
Twee weken geleden heb ik op VW een topic gepost dat mijn account zonder enige reden was geblokkeerd en dat ik niks illegaals of foutieve gegevens had opgegeven van mijzelf.
Nu heb ik na twee weken weer proberen contact op te nemen en werd er aangegeven dat mijn account geblokkeerd is tot 1 augustus 2021. De medewerker zijn reactie hierop was, dat Unibet tijd nodig heeft om mijn account te verifieren, ABSURD!
Ik heb nog zo’n €500 op mijn account staan die ik heel graag teruggestort wil krijgen en ik heb dus geen idee waarom dit gebeurt en wat ik hier tegen kan doen. Kan iemand mij asjeblieft helpen die contacten heeft met Unibet, want ik weet echt niet wat ik moet doen!
Hallo King Tarik,
Bookmakers hebben altijd in hun kleine lettertjes staan dat zij het recht hebben om op elk moment en zonder opgaaf van reden je account te bevriezen of te sluiten. Dat is natuurlijk heel vervelend, maar wat betreft het bevriezen van je account staat Unibet in zijn recht.
Wel is Unibet verplicht om je saldo terug te storten. Misschien hebben zij per ongeluk over het hoofd gezien dat je nog geld op je account had staan? Als ik jou was zou ik het nog een keer proberen met de helpdesk, want je saldo behoor je gewoon netjes teruggestort te krijgen. Succes!
Ja, dat snap ik. Mijn account is voor de rest ook zeker geen probleem, alleen het geld vind ik raar. Ik heb vernomen dat ze mijn verzoek tot betaling hebben ontvangen, het moet alleen worden nagekeken of het kan (ze willen mij geen zekerheid geven). Overigens geven ze ook aan dat dit lang kan duren, wat ik niet echt helemaal begrijp...
Heb zelf nog voor een bookie gewerkt. Er kunnen een aantal oorzaken zijn:
- men verdenkt je van witwassen / fraude
- men verdenkt je van "cheaten" --> speelsoftware voor online games e.d.
- je hebt bedreigingen geuit naar medewerkers toe
- je hebt bets geplaatst waarvan de bookie te weten gekomen is dat ze fixed waren
- enz...
@losdenbosin voor welke bookmaker heb je gewerkt? Een Belgische?
@kingtarik heb je nog wat van Unibet gehoord de laatste weken of laat je het er bij zitten?
@kingtarik heb je nog wat van Unibet gehoord de laatste weken of laat je het er bij zitten?
Ik heb alleen m’n geld terug gekregen, ik laat het hierbij. Unibet is zwaar achteruit gegaan in de laatste jaren...
Ik heb alleen m’n geld terug gekregen, ik laat het hierbij. Unibet is zwaar achteruit gegaan in de laatste jaren...
Ik denk dat ze, mede met de komst naar de NL markt, ze hun eigen regels wat beter hanteren dan een paar jaar terug. Toen kon en mocht eigenlijk alles.
Wat vervelend Kingtarig. Unibet is inderdaad achteruit gegaan maar in Nederland nog erg populair. Het bedrijf heeft kort geleden nog een reorganisatie in Zweden en de UK gehad omdat de toetreding tot de Zweedse markt niet is gegaan wat ze er van verwacht hadden, mede door de strenge regels aldaar. Ze gaan vol inzetten op de NL markt, dat is een ding wat zeker is.
Wat vervelend Kingtarig. Unibet is inderdaad achteruit gegaan maar in Nederland nog erg populair. Het bedrijf heeft kort geleden nog een reorganisatie in Zweden en de UK gehad omdat de toetreding tot de Zweedse markt niet is gegaan wat ze er van verwacht hadden, mede door de strenge regels aldaar. Ze gaan vol inzetten op de NL markt, dat is een ding wat zeker is.
Dat is echt heel goed te merken helaas. Ik houd het bij Bwin, zeer tevreden daar nooit iets raars meegemaakt en ook een VIP lid daar.
Bwin heeft, na een aantal overnames, ook een roerige tijd meegemaakt in de periode 2016-2018, daarna is de rust bij het bedrijf teruggekeerd. Fijne bookmaker inderdaad, no nonsense.