Eurovisiesongfestival 14 -18/05/2013
In de 1e halve finale morgen 14/05 21u00 geeft Unibet voor nederland met Anouk @3 (h)bwin @2.8 als ze bij de eerste 3 eindigt
https://www.youtube.com/watch?v=gweJIpumW5U
Bwin geeft nog meer:
ned kwalificeert zich voor de finale @1.14 :)
Als je echt voor een zekerheid wil gaan, dan moet je voor belgie kwalificeert zich niet voor de finale kiezen@1.34 :p Volgens de polls bengelen we onderaan.
Zijn deze halve finale bets weer aan de hand van het kekke halve finale tabelletje die het gruwelijk bij het juiste eind had in de eerste halve finale? Dan doe ik met mn ogen dicht mee!
ali-g:
Zijn deze halve finale bets weer aan de hand van het kekke halve finale tabelletje die het gruwelijk bij het juiste eind had in de eerste halve finale? Dan doe ik met mn ogen dicht mee!
2e bet is Griekenland niet bij 1e 10 in finale
3e bet is Noorwegen bij 1e 10 in finale
4e bet is Nederland bij 1e 10 in finale
Kon voor semi 2 nog niet zo'n tabelletje vinden, maar heb wel een ander scorebord kunnen vinden uit het press centre. Sluit niet helemaal aan bij mij verwachting, maar wil hem jullie niet onthouden. Kun je zelf je beslissing maken! Succes vanavond!
Wat een insider! Thanks!
Haha, nee man gewoon van twitter fotootje :p
Ongeschreven regel dat Ned en Belgie altijd 12 punten aan elkaar geven, toch?
Die bets met ontvangen 12 punten is free-money.
Ongeschreven regel dat Ned en Belgie altijd 12 punten aan elkaar geven, toch?
Zoals je kunt zien heb ik voor de zekerheid ook maar op 12 punten aan Denemarken gezet, maak je sowieso winst.
Niveau van deze halve finale ligt stuk hoger dan die van dinsdag wat het iets lastiger voorspellen maakt, maar verwacht Noorwegen toch als winnaar!
To place:
Romania @2.50 1/10
Hungary @3.20 1/10
Not to place:
Bulgaria @2.00 2/10
San marino @3.30 1/10
Israel @3.30 1/10
Toch weer paar lekkere odds goed waardoor ik ruim winst heb kunnen maken!
En die 2 bets van Noorwegen worden zaterdag bekend!
Group betting Eurovision (Betfair)
Top country Big Five (Spain, Italy, UK, France, Germany):
Italy @2.4 10/10