Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eurovisiesongfestival 14 -18/05/2013

In de 1e halve finale morgen 14/05 21u00 geeft Unibet voor nederland met Anouk @3 (h)bwin @2.8 als ze bij de eerste 3 eindigt

https://www.youtube.com/watch?v=gweJIpumW5U

Bwin geeft nog meer:

ned kwalificeert zich voor de finale @1.14 :)

Als je echt voor een zekerheid wil gaan, dan moet je voor belgie kwalificeert zich niet voor de finale kiezen@1.34 :p Volgens de polls bengelen we onderaan.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 13-05-2013 22:11 Overige sporten en evenementen
in 13-05-2013 22:11 Overige sporten en evenementen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke tips santi.
Wanneer zullen de resultaten van de halve finales bekend gemaakt worden?
Tijdens de show op het einde, of als de show afgelopen is dat wij het zelf op nieuws sites moeten lezen.
0 Vind ik leuk's
Voor de mensen die niet in mijn eigen forum kijken, zet ik ze ook maar hier neer!
Songfestival maar eens goed gebruiken om mn bankroll te verdubbelen. Hier mijn bets/tips voor finale Eurovision Song Contest: (Betfair/Unibet)
Netherlands top 4 @5.80 2/10
Netherlands top 5 @4 3/10
Netherlands top 10 @1.70 10/10
Italy top 5 @3.05 3/10
Italy top 4 @5.4 2/10
Italy top 10 @1.6 10/10
Azerbaijan top 4 @2.25 2/10
Sweden top 10 @3.60 2/10
Beste big five land (Sp, It, UK, Ger, Fra) Italy @2.4 10/10 (is nu nog maar 1.9)
Top western-european country (O.a. Ned, Ita, Germ, Ire) Italy @2.54 10/10
Top western-european country (O.a. Ned, Ita, Germ, Ire) Neth @2.6 10/10 (Dus gegarandeerde winst, want Germany wordt het niet!)
H2H weddenschappen:
Finland vs. Sweden, Sweden @1.90 3/10
Germany vs. Netherlands, Netherlands @2.1 3/10
Germany vs. Sweden, Sweden @2.6 2/10
Germany vs. Italy, Italy @1.7 8/10
Azerbaijan vs. Greece, Azer @1.50
Nog openstaande bets van voor semi's:
Netherlands give 12 points to: Denmark @2.15 2/10
Greece - nr. om countries that 'll give them 12 points. 1-2 @1.75 3/10
Ukraine ends 5-10 @3.25 2/10
Netherlands 5-10 @3.50 3/10
Netherlands top 10 @2.20 3/10
Winner of eurovision Denmark @2.25 10/10
Succes allen vanavond!
0 Vind ik leuk's
@santi, why italy? :P zo goed is die dacht ik toch niet. Denk duitsland nog eerder van de vijf.
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
http://www.scandipop.co.uk/wp-content/uploads/2013/01/emmelie-de-forest-e1359284162543.png
10/10 erop (y) Ik schakel wel in als het stemmen begint :P
Mijn schatje <3
http:>
0 Vind ik leuk's
Congratz Santi, alle H2H's goed, NL, Italië top 10, Azerbeidjan top-4 enzovoort! Denemarken heeft ook Halve Finale gewonnen.
0 Vind ik leuk's
@ Ali-g Thanx man! Hopelijk heb je ook flinke winst kunnen pakken! Alleen jammer dat Italië niet iets hoger is geëindigd (7e)
@Timbarrett Duitsland leek te veel op winnaar vorig jaar en zong ook niet heel goed; Italië had goed nr. en scoorde afgelopen jaren erg goed!
Ik hoop dat je niet teveel op de Duitsers hebt ingezet :p
0 Vind ik leuk's
Redelijk mooie winst gepakt met je tips man! Ik blijf erbij: toptipper!! (y)
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!
Bericht gewijzigd door wedden op ma 2 aug. 2021, 12:34
0 Vind ik leuk's
santi21:
@ Ali-g Thanx man! Hopelijk heb je ook flinke winst kunnen pakken! Alleen jammer dat Italië niet iets hoger is geëindigd (7e)
@Timbarrett Duitsland leek te veel op winnaar vorig jaar en zong ook niet heel goed; Italië had goed nr. en scoorde afgelopen jaren erg goed!

Haha ik heb niks op duitsland ingezet en vond duitsland ook helemaal niks en teveel nageaapt inderdaad maar vond italy nog veel minder. Maarja kan mijn smaak zijn xD
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
santi21:

Haha ik heb niks op duitsland ingezet en vond duitsland ook helemaal niks en teveel nageaapt inderdaad maar vond italy nog veel minder. Maarja kan mijn smaak zijn xD

Haha, smaken verschillen he ;)
@jose Ik hoop voor Denemarken toch niet dat ze een nummer van K-otic ter inspiratie hebben gebruikt om het songfestival te winnen, haha
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.