Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eurovisiesongfestival 14 -18/05/2013

In de 1e halve finale morgen 14/05 21u00 geeft Unibet voor nederland met Anouk @3 (h)bwin @2.8 als ze bij de eerste 3 eindigt

https://www.youtube.com/watch?v=gweJIpumW5U

Bwin geeft nog meer:

ned kwalificeert zich voor de finale @1.14 :)

Als je echt voor een zekerheid wil gaan, dan moet je voor belgie kwalificeert zich niet voor de finale kiezen@1.34 :p Volgens de polls bengelen we onderaan.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 13-05-2013 22:11 Overige sporten en evenementen
in 13-05-2013 22:11 Overige sporten en evenementen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie wel value in:
- Croatie not to qualify @3.2 Unibet
- Estonia to qualify @1.9 Unibet
0 Vind ik leuk's
Heb Estland not to qualify @1.80 gepakt. Is ballad in categorie waarin Rusland en Oekraine ook al zitten. Deze zijn grote favorieten en denk dat Estland daardoor beetje wegvalt we gaan het zien.
Verder misschien nog live een betje op Litouwen @3.80, als die het goed zingt. Dan is het best een aardig pop-nummertje waarvan er niet zoveel zijn in deze halve finale.
0 Vind ik leuk's
En even een zekerheidje: cyprus NIET naar de finale @ 1.23
Het enige 'buurland' van cyprus zijn de grieken.. Maar die mogen niet stemmen.
Daarnaast is de rest van europa niet zo heel blij met cyprus vanwege de afgelopen maanden (geen idee of dit meespeelt, maar wie weet).
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
harmn:
En even een zekerheidje: cyprus NIET naar de finale @ 1.23
Het enige 'buurland' van cyprus zijn de grieken.. Maar die mogen niet stemmen.
Daarnaast is de rest van europa niet zo heel blij met cyprus vanwege de afgelopen maanden (geen idee of dit meespeelt, maar wie weet).

En t is een k u t nummer ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook mee Santi! Combinaties waren niet mogelijk dus ik heb 3 losse, Belgie en Oostenrijk door en Kroatie niet. Oostenrijk begint nu!
0 Vind ik leuk's
santi21:
http://d1ts6jfd4blh12.cloudfront.net/medium/2875c4d6-bc8f-11e2-8223-12313b003815.jpg">
Mooie bets
Denmark to win semifinal @2
Denmark 1-3 in 1st semifinal @1.12
Croatia not to place @3.20
Netherlands 1-3 in 1st semifinal @3.40 (betfair)
Cyprus not to place @1.28 (Griekenland mag niet mee stemmen dus scheelt veel punten voor hun en t is een schijtnummer ;))
Belgium to place @3.20
Austria to place @2.80
Montenegro not to place @1.40

Wat een tips! :D
Nu enkel nog de plaatsing weten of je ons de jackpot hebt getipt!
Bedankt Santi :)
0 Vind ik leuk's
principito93:
santi21:
http://d1ts6jfd4blh12.cloudfront.net/medium/2875c4d6-bc8f-11e2-8223-12313b003815.jpg">
Mooie bets
Denmark to win semifinal @2
Denmark 1-3 in 1st semifinal @1.12
Croatia not to place @3.20
Netherlands 1-3 in 1st semifinal @3.40 (betfair)
Cyprus not to place @1.28 (Griekenland mag niet mee stemmen dus scheelt veel punten voor hun en t is een schijtnummer ;))
Belgium to place @3.20
Austria to place @2.80
Montenegro not to place @1.40

Wat een tips! :D
Nu enkel nog de plaatsing weten of je ons de jackpot hebt getipt!
Bedankt Santi :)

Graag gedaan :)
In mn eigen topic ook nog Litouwen getipt @3.80 to qualify. Altijd leuk dat songfestival om flinke winst te maken :D
En donderdag is er gewoon weer een dag!
0 Vind ik leuk's
proficiat santi.
Er zat duidelijk meer value met belgium to place @3.8 ;-)
donderdag 2e finale :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Nice Santi!
En wat denken jullie? Nederland de top 3 van de finale nog gered. Moet zeggen dat het publiek bij anouk aardig tekeer ging na haar song en vooral toen er nog 1 getrokken moest worden en iedereen riep: the netherlands!
Denemarken moet haast wel in de top 3 zijn ge-eindigd. En litouwen lijkt mij 9e / 10e.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips santi. Hopelijk heb je weer zo'n tips voor vanavond. Nogmaals bedankt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.