Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dag 1 – Groep A

18:30
G2 eSports [1.30] – Team EnvyUs [3.20]
SK Gaming [1.35] – Cloud9 [2.95]

19:45
Fnatic [1.35] – Immortals [2.95]
G2 eSports [1.40] – Cloud9 [2.75]

21:00
Fnatic [1.35] – Team EnvyUs [2.95]
SK Gaming [1.25] – Immortals [3.60]

22:15
Team EnvyUs [2.20] – Cloud9 [1.60]
Fnatic [2.40] – SK Gaming [1.50]

Dinsdag 30 mei beginnen de ESL Pro League Finals in Dallas met een duel tussen de twee beste teams uit Frankrijk, namelijk G2 eSports en Team EnvyUs. Zoals al eerder in de algemene voorbeschouwing is genoemd zijn de teams eerder dit jaar gemixed. Zo is G2 nu het sterrenteam terwijl EnvyUs het moet doen met de ‘mindere’ spelers. Toch blijft het altijd een leuk duel om te zien aangezien beide teams weten wat ze van elkaar kunnen verwachten, op papier zou G2 het eenvoudig moeten winnen maar ik zie EnvyUs het wel spannend houden. Op hetzelfde tijdstip begint de titelfavoriet SK Gaming aan het toernooi tegen de titelverdediger Cloud9.

Het Zweedse Fnatic trappen het het toernooi af tegen de Brazilianen van Immortals. Vorige week kwam het nieuws naar buiten dat Immortals een van hun sterspelers Fnx op non-actief hebben gesteld. kNg zal zijn tijdelijke vervanger zijn, veel tijd voor Immortals is er dus niet geweest om met de stand-in voor te bereiden. Om 21:00 staat de Braziliaanse clash tussen SK Gaming en Immortals op het programma. Afgelopen zondag namen deze teams het nog tegen elkaar op in de ECS, Immortals wist tegen alle verwachtingen in te winnen op Overpass met 19-16. Op Cobblestone werd het een eenvoudige overwinning voor SK, zoals ook verwacht werd (16-9).

De dag wordt afgesloten met duels tussen EnvyUs en Cloud9 en Fnatic versus SK Gaming. Ondanks het feit dat Cloud9 de titelverdediger is word er niet veel verwacht van het Amerikaanse team. De nummer één van de groep zal zich rechtstreeks kwalificeren voor de halve finales terwijl de nummer twee en drie zich in de kwartfinale moeten bewijzen. Voor twee teams zal het doek dus vallen in de groep en Cloud9 word door vele gezien als een van die twee teams in groep A.

Prognose: Favorieten moeten het bewijzen.
Zoals we al in de quoteringen terug kunnen zien is er voor elke wedstrijd wel een duidelijk favoriet aangewezen. Alleen de wedstrijd tussen Cloud9 en Team EnvyUs zien de bookmakers als een ‘spannende’ matchup. Aangezien het in de groepsfase nog om best-of-one wedstrijden gaat is er een grote kans op verrassingen. Ik raad dan ook af om high-stake op groepswedstrijden te gaan spelen, vanaf de kwartfinales gaat het om best-of-three wedstrijden en is de kans op upsets natuurlijk kleiner. Voor nu pak ik dus een paar wedstrijden in een combi en speel ik Cloud9 to win vs. team Team EnvyUs.

G2 eSports (vs. EnvyUs) x SK Gaming (vs. Cloud9) x Fnatic (vs. Immortals) @2.36 (2/10)
Cloud9 (vs. EnvyUs) @1.60 (3/10)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Dag 1 – Groep A

G2 eSports [1.30] – Team EnvyUs [3.20]
SK Gaming [1.35] – Cloud9 [2.95]

19:45
Fnatic [1.35] – Immortals [2.95]
G2 eSports [1.40] – Cloud9 [2.75]

Fnatic [1.35] – Team EnvyUs [2.95]
SK Gaming [1.25] – Immortals [3.60]

22:15
Team EnvyUs [2.20] – Cloud9 [1.60]
Fnatic [2.40] – SK Gaming [1.50]

Dinsdag 30 mei beginnen de ESL Pro League Finals in Dallas met een duel tussen de twee beste teams uit Frankrijk, namelijk G2 eSports en Team EnvyUs. Zoals al eerder in de algemene voorbeschouwing is genoemd zijn de teams eerder dit jaar gemixed. Zo is G2 nu het sterrenteam terwijl EnvyUs het moet doen met de ‘mindere’ spelers. Toch blijft het altijd een leuk duel om te zien aangezien beide teams weten wat ze van elkaar kunnen verwachten, op papier zou G2 het eenvoudig moeten winnen maar ik zie EnvyUs het wel spannend houden. Op hetzelfde tijdstip begint de titelfavoriet SK Gaming aan het toernooi tegen de titelverdediger Cloud9.

Het Zweedse Fnatic trappen het het toernooi af tegen de Brazilianen van Immortals. Vorige week kwam het nieuws naar buiten dat Immortals een van hun sterspelers Fnx op non-actief hebben gesteld. kNg zal zijn tijdelijke vervanger zijn, veel tijd voor Immortals is er dus niet geweest om met de stand-in voor te bereiden. Om 21:00 staat de Braziliaanse clash tussen SK Gaming en Immortals op het programma. Afgelopen zondag namen deze teams het nog tegen elkaar op in de ECS, Immortals wist tegen alle verwachtingen in te winnen op Overpass met 19-16. Op Cobblestone werd het een eenvoudige overwinning voor SK, zoals ook verwacht werd (16-9).

De dag wordt afgesloten met duels tussen EnvyUs en Cloud9 en Fnatic versus SK Gaming. Ondanks het feit dat Cloud9 de titelverdediger is word er niet veel verwacht van het Amerikaanse team. De nummer één van de groep zal zich rechtstreeks kwalificeren voor de halve finales terwijl de nummer twee en drie zich in de kwartfinale moeten bewijzen. Voor twee teams zal het doek dus vallen in de groep en Cloud9 word door vele gezien als een van die twee teams in groep A.

Prognose: Favorieten moeten het bewijzen.
Zoals we al in de quoteringen terug kunnen zien is er voor elke wedstrijd wel een duidelijk favoriet aangewezen. Alleen de wedstrijd tussen Cloud9 en Team EnvyUs zien de bookmakers als een ‘spannende’ matchup. Aangezien het in de groepsfase nog om best-of-one wedstrijden gaat is er een grote kans op verrassingen. Ik raad dan ook af om high-stake op groepswedstrijden te gaan spelen, vanaf de kwartfinales gaat het om best-of-three wedstrijden en is de kans op upsets natuurlijk kleiner. Voor nu pak ik dus een paar wedstrijden in een combi en speel ik Cloud9 to win vs. team Team EnvyUs.

G2 eSports (vs. EnvyUs) x SK Gaming (vs. Cloud9) x Fnatic (vs. Immortals) @2.36 (2/10)
Cloud9 (vs. EnvyUs) @1.60 (3/10)

Dag 1 – Groep B

00:00
Team Liquid [2.75] – Natus Vincere [1.40]
Mousesports [2.20] – North [1.60]

01:15
Mousesports [2.20] – Natus Vincere [1.60]
NRG eSports [3.60] – Optic Gaming [1.25]

02:30
Team Liquid [1.55] – Optic Gaming [2.30]
NRG eSports [6.50] – North [1.08]

03:45
NRG eSports [3.20] – Team Liquid [1.30]
North [1.80] – Natus Vincere [1.90]

In groep B beginnen we middernacht met de duels tussen Team Liquid – Natus Vincere en Mousesports – North. Natus Vincere en North zijn op papier de teams die de playoffs met gemak zouden moeten halen, toch zijn de beide teams niet in grootse vorm en kunnen er in deze groep wel eens gekke uitslagen uit de bus komen. Zo is Mousesports de underdog tegen North terwijl Mouse de laatste weken in uitstekende vorm is.

De Amerikaanse teams NRG eSports en Optic Gaming treffen elkaar in de groepsfase en verder dan de groepsfase zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook niet komen. NRG wordt beschouwt als het zwakste team van het toernooi terwijl Optic al weken aan het sukkelen is. De odd voor NRG is in mijn ogen dan ook veels te hoog, zeker voor een best-of-one. Rond 02:30 zal NRG het opnemen tegen North en daar zien de bookmakers de Amerikanen totaal geen kans maken, met een odd van boven de 6 zullen de echt gokkers hier wel wat op willen spelen.

De dag word afgesloten met de absolute kraker tussen Natus Vincere en North, een duel dat door de bookmakers als 50/50 wordt ingeschat. Beide teams hebben op de laatste grote toernooien niet hun beste spel laten zien en zullen daarom op zoek zijn naar succes in Dallas. De wedstrijden worden afgewerkt nadat de teams al twee wedstrijden hebben gespeeld, het is dus heel erg lastig in te schatten bij welk team het momentum ligt bij aanvang van de wedstrijd.

Prognose: Value op de underdogs. In deze poule zijn North en Natus Vincere de favoriet, toch zitten Mousesports en Team Liquid daar niet ver achter. Mousesports is als underdog aangewezen tegen North terwijl het Duitse team op dit moment gewoon in betere vorm steekt. Natus Vincere is een team waar het al maanden niet klopt, intern zouden er problemen zijn en dat komt het spel natuurlijk niet ten goede. Team Liquid zie ik ook als een dark horse in deze poule, met de toevoeging van Stanislaw en Twistz staat er op papier een uitstekend team.

Mousesports (vs. North) @2.20 (2/10)
Team Liquid (vs. Optic Gaming) @1.55 (3/10)
NRG eSports (vs. Optic Gaming) @3.60 (1/10)
0 Vind ik leuk's
Beter geen e-sports tips meer geven jij ;-)
0 Vind ik leuk's
Nou leg jezelf maar eens uit dan knakworst :) 2 OT losses maar daar zul je wel weinig verstand van hebben aan de hand van je kansloze reactie.
0 Vind ik leuk's
Dag 2 – Groep A

Uitslagen dag 1
G2 eSports – Team EnvyUs 16-14 (Nuke)
SK Gaming – Cloud9 16-7 (Cobblestone)
Fnatic – Immortals 16-9 (Inferno)
G2 eSports – Cloud9 4-16 (Inferno)
Fnatic – Team EnvyUs 16-9 (Inferno)
SK Gaming – Immortals 16-5 (Mirage)
Team EnvyUs – Cloud9 16-11 (Cobblestone)
Fnatic – SK Gaming 3-16 (Cache)

Fnatic [1.55] – Cloud9
[2.30] G2 eSports [1.40] – Immortals [2.75]

19:45 Team EnvyUs [1.70] – Immortals [2.05]
G2 eSports [2.40] – SK Gaming [1.50]

Fnatic [2.40] – G2 eSports [1.50]
Immortals [2.30] – Cloud9 [1.55]
SK Gaming [1.22] – Team EnvyUs [3.80]

Na een boeiende eerste dag van de ESL Pro League Finals in Dallas hebben de Brazlianen van SK Gaming al een goede stap gezet richting de halve finales. SK wist al hun drie wedstrijden overtuigend te winnen en daarmee hun favorietenrol waar te maken. Nadat Cloud9 en Immortals beide van de map werden geveegd leek het duel tegen Fnatic een goede krachtmeting te worden. Helaas voor Fnatic waren de Brazilianen ook voor hun veels te sterk, met een overtuigende 16-3(!) op Cache is SK al zo goed als zeker van de knock-out fase.

G2 eSports en Fnatic worden gezien als gevaarlijke outsiders voor de titel en het Zweedse team lijkt aardig in vorm te zijn. De wedstrijden tegen Immortals en Team EnvyUs werden overtuigend gewonnen door de veteranen, al werd er wel kansloos verloren van SK. G2 kende een zeer moeizaam begin, tegen de vrienden van EnvyUs werd er ternauwernood gewonnen met 16-14. In de tweede wedstrijd tegen Cloud9 werden de Franse supersterren weggevaagd, er werden op Inferno met 4-16(!) verloren terwijl Inferno normaal gesproken een van de sterkere maps is van G2.

Immortals, Cloud9 en Team EnvyUs zullen voorafgaand het toernooi hun pijlen hebben gericht op de derde plaats in deze groep. De Brazilianen van Immortals staan na twee wedstrijden nog op nul overwinningen terwijl Cloud9 verrassend won van G2, wel werd er verloren van EnvyUs. Op SK Gaming na is het dus stuivertje wisselen tussen de teams en heeft iedereen nog een kans op de knock-out fase.

Prognose: Beslissende wedstrijden.

Groep A is niet voor niets tot ‘poule des doods’ benoemd en alles is dan ook nog mogelijk. SK Gaming is het enige team dat zeker lijkt te zijn van een plek in de kwart/halve finales. De nummer 1 van de poule weet zich namelijk rechtstreeks te plaatsen voor de halve finale terwijl de nummers twee en drie zullen moeten spelen in de kwartfinale. Fnatic heeft op dit moment de beste papieren achter SK maar kunnen alsnog buiten de boot vallen. G2 moet door het verrassende verlies tegen Cloud9 flink aan de bak terwijl Immortals, Cloud9 en Team EnvyUs nog goede hoop hebben op de derde plaats.

G2 heeft met wedstrijden tegen SK en Fnatic nog een moeilijk programma, tegen Immortals zal er dus gewonnen moeten worden. Fnatic kan zich met een overwinning tegen Cloud9 zo goed als zeker plaatsen voor de knock-out fase, ik verwacht dan ook dat deze twee teams zullen winnen.

G2 eSports (vs. Immortals) x Fnatic (vs. Cloud9) @2,17 (3/10)

SK Gaming is met een overwinning op G2 eSports zeker van de eerste plek in de poule, daarmee slaan ze de kwartfinales over en plaatsen ze zich rechtstreeks voor de halve finale. SK kan G2 bovendien nog verder in de problemen werken met een overwinning op het Franse team, G2 zou daardoor wel eens buiten de boot kunnen vallen.

SK Gaming (vs. G2 eSports) @1,50 (4/10)

Dag 2 – Groep B

Uitslagen dag 1
Team Liquid – Natus Vincere 4-16
Mousesports – North 17-19
Mousesports – Natus Vincere 19-15
NRG eSports – Optic Gaming 16-19
Team Liquid – Optic Gaming 16-5
NRG eSports – North 7-16
NRG eSports – Team Liquid 13-16
North – Natus Vincere 16-13

22:45
Mousesports [1.45] – Optic Gaming [2.55]
NRG eSports [4.75] – Natus Vincere [1.15]

00:00
Mousesports [1.50] – Team Liquid [2.40]
North [1.30] – Optic Gaming [3.20]

01:15
Team Liquid [2.95] – North [1.35]
NRG eSports [3.55] – Mousesports [1.25]
Optic Gaming [2.95] – Natus Vincere [1.35]

In groep B heeft favoriet North de verwachtingen tot dusver waar kunnen maken, met drie gewonnen wedstrijden in even zo veel wedstrijden staat het Deense team bovenaan in de groep. Natus Vincere zou op papier makkelijk bij de eerste drie moeten eindigen in deze groep maar de prestaties zijn wederom niet goed. NaVi verloor twee van hun drie wedstrijden en moet daarom vrezen voor een vroege uitschakeling. Nadat er overtuigend werd gewonnen van Team Liquid werd er verloren van zowel Mousesports als North.

Mousesports zal met gemengde gevoelens terugkijken op de eerste dag, zo werd er gewonnen van NaVi maar verloren van North. Beide wedstrijden moesten in overtime beslist worden dus had het Duitse team met iets meer geluk twee overwinningen achter hun naam staan. Toch zal Mouse met vertrouwen richting dag 2 toe hebben gewerkt, met wedstrijden tegen de mindere teams op het programma zouden ze zich moeten kunnen plaatsen voor de knock-out fase.

Team Liquid, Optic Gaming en NRG eSports vormen samen die ‘mindere teams’. Toch zullen de Amerikaanse ploegen nog goede hoop hebben op de derde plaats in deze poule, dit komt doordat NaVi wederom niet naar behoren presteert. NRG is met drie nederlagen achter hun naam zo goed als uitgespeeld, Liquid heeft met 2 overwinningen de beste papieren. Optic heeft pas twee wedstrijden gespeeld maar moet wel nog aantreden tegen Mouse en North, geen gemakkelijke opgave.

Prognose: Mousesports naar de knock-out fase.

Groep B kan net zoals groep A nog alle kanten op, dit was te verwachten aangezien de duels in de poulefase door het best-of-one format onvoorspelbaar zijn. North lijkt zich met 3 overwinningen geen zorgen te maken, Natus Vincere heeft al twee nederlagen moeten incasseren en ze zullen daarom ook vol aan de bak moeten tegen Optic en NRG. Team Liquid word daarom misschien wel de lachende derde achter North en Mousesports, de Amerikanen hebben al twee overwinningen achter de naam maar moeten wel nog spelen tegen Mouse en North. Mousesports is na North het team wat het beste in vorm is, zo werd er gewonnen van Natus Vincere en nipt verloren van datzelfde North. Mouse maakt sinds het vertrek van sterspeler Niko een ijzersterke indruk en die lijn willen ze dan ook doortrekken tijdens dit toernooi. Ik verwacht dat ze zich als nummer twee gaan plaatsen voor de kwartfinale.

Mousesports (vs. Team Liquid) @1.50 (3/10)
Mousesports (vs. Optic Gaming) x North (vs. Team Liquid) @1.96 (2/10)
Optic Gaming (vs. Natus Vincere @2.95 (1/10)
0 Vind ik leuk's
Van 5 bets heb je er 3 fout meer als de helft dus en die je goed had hebben een odd van 1.55 en 2.36 nou top man! hahahah lachertje.
0 Vind ik leuk's
En leer ook maar is gelijk tegen kritiek kunnen. papzakje :d
0 Vind ik leuk's
haha, lekker oordelen op 1 dag. De meeste hier weten wel wat ze op de lange termijn kunnen verwachten, namelijk winst. Verder is dit ook lowstake, en maak jezelf anders maar eens nuttig door zelf wat picks te plaatsen ipv onnozele reacties te geven.
0 Vind ik leuk's
Ik vind dat je geen goede tips geeft. Hopelijk blijft me mening wel staan. of word dat ook verwijderd. :d
0 Vind ik leuk's
crawlyugo:
Ik vind dat je geen goede tips geeft. Hopelijk blijft me mening wel staan. of word dat ook verwijderd. :d

Op voorwaarde dat je jouw mening fatsoenlijk onderbouwt..
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.