Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op E-Sports en relevante informatie

Beste mensen,

Graag wil ik mijn informatie met jullie delen rondom e-Sports betting. Je kunt het beste betten op e- Sports op grote websites zoals Bet365, Pinnacle, datBet en The e-Sports Venture. Nog meer wedden op eSports? Klik hier.

Ik weet dat wij Nederlanders hier niet op kunnen betten, maar het kan zijn dat sommigen in het buitenland wonen en toch op deze websites komen en een account kunnen aanmaken (zoals ik toen ik in Zwitserland woonde).

Er zijn een paar dingetjes die jullie moeten weten voordat jullie misschien mijn bets meespelen:

1. ik wed alleen op het spel League of Legends ( alleen de Europese and de Noord- Amerikaanse variant, dus niet OGN en Tencent )

2. in de LCS, zowel EU als Noord Amerika ( League of Legends Championship series ) is een zogenaamde ranking system met 8 teams, deze teams spelen gedurende een aantal opeenvolgende weken. EU is meestal op Donderdag en Vrijdag in Köln en Noord Amerika meestal op Zaterdag en Zondag in Santa Monica, Californië.

3. op lolesports.com vind je alle informatie over de teams, stats etc.

4. alle games worden uitgezonden op www.twitch.tv/riotgames

Veel succes!

Bewerkt:

Een actueel artikel over het wedden op ESports kan je lezen via: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-esports

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag7seas in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
in 24-07-2014 13:33 Overige sporten en evenementen
430 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Doublelift naar Team Liquid, wow! :o

https://www.facebook.com/notes/team-liquid/doubling-down-on-doublelift/1465363476882094

Interessant om vooral de komende weken Liquid in de gaten te houden met quoteringen, al zullen de bookies dat ook doen.
0 Vind ik leuk's
~
Vandaag eerste Match voor het Nederlandse team: Defusekids.
Even in de gaten houden voordat ze meedoen aan de Copenhagen Games.
0 Vind ik leuk's
http://i66.tinypic.com/213ncli.jpg">

7seas:
Kan iemand SK Telecom T1 stoppen?

Komende week staat de groepsfase van de Mid Season Invitational alweer voor de deur. De beste teams van de grootste regio's (Noord-Amerika, Europa, China, Zuid-Korea en Zuidoost-Azië) hebben hun plek meer dan verdient om op het grote tournee te staan in Brazilië. Het thuisland Brazilië, waar eSports gestaagd groeit ieder jaar, kon niet vermijden dat de Red Canids niet het hoofdtoernooi van de Mid Season Invitational kon bereiken. In de kwalificatie, waarbij de kleinere regio's een eigen groepsfase hadden, kwamen er twee teams uit de bus die wellicht mochten meedoen op de échte Mid Season Invitational. Het Turkse Supermassive eSports en het Aziatische GIGABYTE Marines kroonde zich tot groepswinnaars en mochten het opnemen tegen de twee regio's die ook nog niet zeker waren van een plek op de Mid Season Invitational. Het feit dat het Noord-Amerikaanse Team Solo Mid en de Aziatische Flash Wolves moesten spelen tegen Supermassive eSports en GIGABYTE Marines had alles te maken met de performance van deze regio's op de laatste World Championships, wat niet al te best was. Hierdoor hadden zij niet een directe plaatsing verdient bij de Mid Season Invitational, maar moesten een best-of-three afwerken tegen Supermassive eSports en de GIGABYTE Marines.

http://i63.tinypic.com/2saxuac.png">

De uitslagen waren allerminst niet verrassend te noemen. De Flash Wolves lieten geen spaan heel van Supermassive eSports en veegde het Turke team van Summoners Rift met 3-0 waarbij support speler Dumbledoge meer dan twintig deaths had over die drie wedstrijden. Team Solo Mid daarentegen het nog enorme moeite met het snelle en flitsende spel van de Marines, waarbij het zelfs op een 2-0 achterstand kwam. Gelukkig vocht het Amerikaanse team zich helemaal terug in de wedstrijd en beleefde het een 'reverse sweep' (van 2-0 achterstand tóch nog 2-3 winnen).

Dat TSM en de Flash Wolves zich zouden plaatsen voor het hoofdtoernooi was nu zeker, maar wie van de verliezers kreeg een plek op MSI? In de allesbeslissende bracket wisten de Marines zich in vier games te verlossen van Supermassive eSports. De Marines waren op alle fronten beter en ook hier was de individuele kracht en vooral het snelle spel te zien waar het Turkse team geen antwoord op had. Optimus en Levi waren de sterktehouders bij de Marines en walste compleet over Stomaged en Naru heen.

Nu duidelijk is geworden welke teams zich bij de al geplaatste teams gaan voegen is het natuurlijk wijs om de kansen van ieder team te bespreken. Vrijwel iedere bookmaker heeft de quoteringen al online staan als het gaat om de winnaar van MSI. Het is helaas wel zo dat maar een gering aantal bookmakers ook andere weddenschappen aanbiedt dan de standaard 'To win the Mid Season Invitational'.

De teams:

http://i67.tinypic.com/351df60.png">

7seas:
SK Telecom T1 (Zuid-Korea)

Het Koreaanse 'powerhouse' SK Telecom T1 is in aanloop naar de MSI de grote favoriet voor de titel. In de eigen league waren Faker en co. dominant en had het weinig problemen met de runner-up, KT Rolster. SK Telecom eindigde op een verwachte eerste positie met slechts twee verliespartijen en zestien overwinningen. De komst van Huni en Peanut hebben zeker hun vruchten afgeworpen en hebben van dit team een geoliede machine gemaakt waar de macro-play superieur van is. Naast het veldoverwicht in de vorm van strategie zijn zij individueel ook nog eens ijzersterk. Wél verloor SK Telecom twee maal in de Spring Split tegen minder tegenstanders als MVP en Afreeca Freecs. Er is dus wel ruimte voor teams om deze wedstrijden te analyseren om te kijken of het mogelijk is om SK Telecom op fouten te betrappen, maar om realistisch te zijn verwacht ik niet dat iemand dat kan.

Starting-five: Huni, Peanut, Faker, Bang, Wolf
Substitute: Blank (jungler)
Player to watch: Huni (top-lane)

http://i63.tinypic.com/244chs5.jpg">

7seas:
Flash Wolves (Zuidoost-Azië - LMS)

Zoals eerder vermeld wisten de Flash Wolves zich zonder enige moeite te plaatsen voor MSI. Dit ging ten koste van het Turkse Supermassive eSports en die partij geeft de Flash Wolves al een goed gevoel in de aanloop naar het échte MSI.

In de eigen LMS in Taiwan waren de Flash Wolves wederom heer en meester en verloor het geen enkele wedstrijd (14-0 resultaat). Op de vorige wereldkampioenschappen wisten de Flash Wolves niet te imponeren en eindigde laatste in het toernooi. Dit zegt vrijwel niets, want in de laatste paar jaar bleek maar weer eens hoe goed teams uit Zuidoost-Azië wel niet zijn. Het spel in die regio wordt gezien als het snelste in de wereld en veel teams hebben moeite met deze snelle strategie. De absolute uitblinkers in dit team zijn jungler Karsa en mid-laner Maple. Maple wordt vaak geprezen doordat hij altijd één van de enige niet-Koreaanse mid-laners is die het Faker moeilijk maakt. Karsa speelt altijd zeer beheerst en is de drijvende kracht achter dit team.

Starting-five: MMD, Karsa, Maple, Betty, SwordArt
Substitute: NL (Marksman)
Player to watch: Maple (mid-lane)

http://i68.tinypic.com/2wlzo1i.png">

7seas:
Team World Elite (China - LPL)

Het Chineese World Elite heeft zich ook gekwalificeerd voor de MSI, al was dat wel met gigantisch veel moeite. World Elite imponeerde niet gedurende het reguliere seizoen en wist pas laat op stoom te komen. Wat kenmerkend is voor dit team is dat het erg inconsistent is en veelal profiteert van de gigantische blunders van de tegenstander (3-0 overwinning op Royal Never Give Up). Het is vooral kijken wat dit team internationaal gezien kan presteren, want veel is er niet bekend rondom dit team. Als we naar Chinese teams kijken op het internationale podium is dat niet al te best. LGD kwam in 2015 niet verder dan de groepsfase op die wereldkampioenschappen en dat was een grote klap voor de Chinese fans, zeker als je ook nog eens kijkt naar de laatste wereldkampioenschappen; waar Royal Never Give Up en IMay ook niet daverend gepresteerd hebben.

Starting-five: 957, Condi, Xiye, Mystic, Ben
Substitute: ?
Player to watch: Condi (jungle)

http://i64.tinypic.com/2e2qk3a.png">

7seas:
G2 eSports (Europa - EULCS)

Ook het Europese G2 eSports heeft zich wederom gekwalificeerd voor een internationaal toernooi. In de eigen EULCS was het wederom heer en meester en wist het zonder al te veel moeite door te stomen naar de koppositie in groep A.

Het veelvoorkomende probleem bij G2 is natuurlijk het 'choken' op het internationale tournee. Ieder jaar is het weer precies hetzelfde liedje; heer en meester in de eigen EULCS en niets presteren op een toernooi. Gaat G2 het nu wel waarmaken en op zijn minst tot de halve finale komen? Ik heb er niet al te veel vertrouwen in, maar we zullen zien wat er mogelijk is.

Starting-five: Expect, Trick, Perkz, Zven, Mithy
Substitute: Upset (Marksman)
Players to watch: Perkz & Zven

http://i68.tinypic.com/2mpbd6a.jpg">

7seas:
Team Solo Mid (Noord- Amerika - NALCS)

De Noord-Amerikaanse sterktehouder Team Solo Mid mag haar kunsten ook weer gaan vertonen op het internationale podium. In de aanloop naar MSI en de titel in de NALCS was het nog lang spannend of TSM kon winnen van C9, maar over vier games bleek TSM te sterk. Het duel tegen de Marines in de kwalificatie was er één om snel te vergeten. TSM won de wedstrijd wel met 3-2, maar had evengoed kunnen verliezen. Vooral de bottom lane was zeer zwak tegen de bottom lane van een Wildcard regio. De vraag die nu in mijn hoofd blijft rondspoken is of TSM überhaupt kansen heeft om hoog in dit toernooi te eindigen. Persoonlijk denk ik dat ze niet ver gaan komen met misschien wel de slechtste bottom lane van het toernooi.

Starting-five: Hauntzer, Svenskeren, Bjergsen, Wildturtle, Biofrost
Substitute: ?
Players to watch: Hauntzer & Svenskeren

7seas:
Prognose & weddenschappen

1. SK Telecom T1
2. Flash Wolves
3. G2 eSports
4. Team Solo Mid
5. Team World Elite
6. GIGABYTE Marines

Voor mij is SK Telecom de gedoodverfde favoriet en dat is met zo'n uitstekende reputatie natuurlijk niet ondenkbaar. Helaas weten de bookmakers dit maar al te goed en met een quotering van 1.20 is er natuurlijk geen enkel sprankje value te behalen. Dan de rest, de quotering voor 'SK Telecom or the field' op Bet365 geeft een aantrekkelijk quotering als men denkt dat een ander team dan SK Telecom wint. Is het aantrekkelijk en een gokje waard? Ik vind de quotering die hier op staat van 4.33 toch wel value bevatten, al kunnen wij natuurlijk niet op Bet365 spelen helaas.

Dan een andere weddenschap - mocht hij worden opgepikt door Unibet of Williamhill. De weddenschap: G2 behaalt de finale @ 4.33 is naar mijn mening best wel speelbaar.

Er zijn helaas niet meer quoteringen beschikbaar, maar die zullen er in de aanloop van morgen wel opstaan.
0 Vind ik leuk's
~
7seas:
[ De weddenschap: G2 behaalt de finale @ 4.33 is naar mijn mening best wel speelbaar.

Dit was een mooie! (y)
0 Vind ik leuk's
~
CS:GO ESL Pro League Season 5 – Finals

Vanaf 31-05 strijden de beste 10 teams van het afgelopen seizoen om de felbegeerde titel. De wedstrijden zullen afgewerkt worden in het Verizon Centre in Dallas, Amerika. Er zal om een prijzenpool van $750.000 gespeeld worden, de winnaar zal daar $225.000 van opstrijken. De bookmakers zien in SK Gaming de grote titelfavoriet, gevolgd door G2 eSports, Fnatic en North. Cloud9 zal gaan proberen om hun titel te verdedigen, het Amerikaanse team was vorig jaar de grote verrassing door als winnaar uit de bus te komen. In deze (twee) voorbeschouwingen zal ik kort toelichten wat we van de teams kunnen verwachten en waar er value te behalen is.

Plaatsen op de ranglijst zijn via www.hltv.org

Groep A

SK Gaming

Plaats op de wereldranglijst: #3

Met de afwezigheid van Astralis (#1) en FaZe (#2) is SK Gaming het hoogst geplaatste team op dit toernooi. Het Braziliaanse team was één jaar lang het beste team van de wereld maar werd na matige prestaties halverwege 2016 ingehaald door Astralis. De Brazilianen vonden dat er iets veranderd moest worden binnen het team, Fnx werd vervangen door Felps en dat blijkt een gouden zet te zijn. Zo won SK de laatste twee toernooien waar ze aan mee deden, namelijk CS_summit en IEM Sydney. Het is dan ook geen verrassing dat dit team de grote favoriet is voor de eindzege in Dallas.

G2 eSports
Plaats op de wereldranglijst: #5

G2 eSports is het team dat achter SK Gaming als grootste favoriet wordt gezien, het team is enkele maanden geleden gevormd nadat G2 en Team EnvyUs besloten om één Frans superteam te maken. Zo kwam onder andere KennyS over van EnvyUs en word hij samen met Shox gezien als een van de dodelijkste duo’s in dit CS:GO tijdperk. Toch hebben de Fransen nog niet veel laten zien met de huidige line up, een paar weken geleden werd er een Dreamhack toernooi in het Franse Tours gewonnen maar daar was de competitie minimaal. G2 zal dus eens moeten laten zien dat ze een topteam zijn, want tot nu toe zijn ze veel te wisselvallig.

Fnatic
Plaats op de wereldranglijst: #11

Fnatic is een van de grootste namen in de CS:GO wereld en de meeste liefhebbers van Counterstrike zullen dan ook altijd een zwak hebben voor de ploeg uit Zweden. Het team met onder andere Olofmeister en JW was twee jaar geleden het beste team op de wereld met een zeer grote voorsprong op de achtervolgers. Niets duurt voor altijd en ook Fnatic moest toegeven op de zware concurrentie, inmiddels zijn de Zweden weer terug bij elkaar gekomen nadat het experiment met het kleine broertje Godsent niet goed uitpakte. Momenteel staat Fnatic op een elfde plaats maar het is een team die je zeker tot een van de dark horses kunt rekenen.

Cloud9
Plaats op de wereldranglijst: #12

De titelverdediger van vorig jaar is Cloud9, het Amerikaanse team wist een jaar geleden de finale te winnen van het Braziliaanse SK Gaming. Cloud9 word gezien als het beste team van Noord-Amerika maar de concurrentie is niet te vergelijken met Europa. De Amerikanen worden dan ook vaak te kijk gezet tijdens de grote toernooien terwijl de verwachtingen hoog zijn, het niveauverschil blijkt echter toch te groot te zijn tussen NA en Europa. Niemand verwacht dat Cloud9 hun titel gaat prolongeren maar misschien kunnen ze wel wat presteren als underdog.

Immortals
Plaats op de wereldranglijst: #15

Het vierde team in deze poule is Immortals, het Braziliaanse team staat al een lange tijd in de schaduw van de grotere broer SK Gaming. Er zijn problemen binnen Immortals, het talent is zeker aanwezig maar de ploeg kan niet op een constant hoog niveau presteren. Fnx, eind 2016 over is gekomen van SK Gaming, is vorige week uit de rotatie gehaald en de kans is dan ook klein dat hij lang bij het team zal blijven. Immortals zal daarom aantreden met een stand in of zelfs met de eigen trainer, iets wat een grote impact maakt op zo’n groot toernooi. Zelf verwacht ik dan ook geen grote prestaties van Immortals en zie ik ze niet verder komen dan de groepsfase.

Team EnvyUs
Plaats op de wereldranglijst: #26

Team EnvyUs is na het samenstellen van G2 eSports natuurlijk flink achteruit gegaan. G2 is het ‘topteam’ geworden terwijl EnvyUs het met de overgebleven spelers moet doen. Met spelers als Sixer en Scream is er zeker nog kwaliteit en talent over maar het draait momenteel niet bij de Fransen. EnvyUs wist zich met pijn en moeite te plaatsen voor dit toernooi, wat natuurlijk wel een goede prestatie is. EnvyUs wordt samen met Immortals en NRG eSports gezien als de lelijke eendjes van het toernooi, de verwachtingen zijn dan ook dat de Fransen zullen stranden in de groepsfase.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Groep B

North

Plaats op de wereldranglijst: #6

North is misschien wel de grootste verrassing van dit seizoen, het team wist zich als eerste te plaatsen voor de finales in Dallas. Er werd natuurlijk wel verwacht dat het team uit Denemarken zich zou plaatsen voor de playoffs, maar de overtuiging waarmee dat werd gedaan was indrukwekkend. North heeft de pech dat Astralis het beste team van Denemarken is, maar nu dat Astralis zich niet heeft geplaatst kan North de Deense hoofdrol op zich eisen. Als je de twee groepen vergelijkt mag North ook niet klagen over de loting, groep B is op papier natuurlijk een stuk eenvoudiger. Kan North zich eindelijk eens van hun beste kans laten zien of gaat de ploeg wederom een matig toernooi beleven.

Natus Vincere
Plaats op de wereldranglijst: #7

Natus Vincere is nog altijd een van de beste teams van de wereld op papier, helaas voor NaVi wordt er niet op papier gespeeld. De mengelmoes uit het oosten van Europa presteert al weken onder de maat en behoren daarom ook niet tot de favorieten voor de eindzege. Toch is NaVi een team om in de gaten te houden, met Simple en Guardian beschikken ze over een van de dodelijk duo’s die met de AWP kunnen spelen. Verder beschikt het team natuurlijk
nog over Flamie, Edward en Seized. Kan NaVi eindelijk weer eens indruk maken tijdens een groot toernooi of blijft de vormdip aanhouden?

Optic Gaming
Plaats op de wereldranglijst: #10

Het Amerikaanse Optic Gaming is na hun piek van eind 2016 weer terug gevallen naar de middenmoot in Noord-Amerika. Met een tiende plek op de wereldranglijst staat Optic natuurlijk nog op prima plek, maar de prestaties van de laatste weken zijn minimaal. Na het vertrek van in-game-leader Stanislaw naar Team Liquid is Optic nog altijd zoekende naar een vervanger. JasonR, die vooral bekend is van zijn streams op Twitch, neemt nog altijd de taken van Stanislaw over. De prestaties van Optic zijn zeer wisselvallig, de enige dag schieten ze headshot na headshot terwijl het de volgende dag weer dramatisch is. Verwacht geen grootse dingen van Optic in Dallas, het toernooi zal hoogstwaarschijnlijk ten einde zijn na de groepsfase.

Mousesports
Plaats op de wereldranglijst: #14

Mousesports heeft zich als derde weten te plaatsen voor de playoffs in Dallas. Het team, dat oorspronkelijk uit Duitsland komt, presteert na het vertrek van sterspeler Niko naar FaZe onverwachts goed. Met de toevoeging van Ropz en de terugkeer van Oskar is het team boven verwachting gaan presteren en mogen ze zich daarom melden in Dallas. Mouse werd ook uitgenodigd voor ESL One Cologne, het grootste toernooi in de CS:GO scené. Mousesports kan wel eens gaan stunten, ik zie ze als een gevaarlijke outsider.

Team Liquid
Plaats op de wereldranglijst: #19

Team Liquid presteert zoals wel meerdere ploegen op dit toernooi zeer wisselvallig. Na het vertrek van Hiko is Stanislaw overgekomen van Optic Gaming maar hij heeft het team nog niet op de rit gekregen. Liquid is zoekende en voegde onlags Twistz toe aan de starting line up, hij vervangt Pimp. Twistz is een van de grotere talenten van Amerika terwijl ze met Elige en Jdm natuurlijk over prima spelers beschikken. Toch geeft Liquid niet thuis en zal het de meeste mensen verbazen als ze doorstoten naar de knock-out fase.

NRG eSports
Plaats op de wereldranglijst: #29

NRG eSports is het laagst geklasseerde team dat deelneemt aan dit toernooi, de bookmakers zien NRG dan ook niet verder komen dan de groepsfase. Zelf verwacht ik zelfs dat NRG geen enkele wedstrijd weet te winnen, elke tegenstander in poule B zou NRG moeten kunnen verslaan. Het blijven natuurlijk BO1 en daarom zijn er kansen voor de Amerikanen, zelf zullen ze het in ieder geval zien als een toernooi om ervaring op te doen.

[quote]De bets zullen nog volgen, momenteel zijn alleen de odds voor winnaar van het toernooi bekend, hier geef ik later nog een tip op.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.