Wager matches FIFA 15
Beste VW-leden,
Ik had het idee om een topic te openen speciaal voor wager matches. Wel heb ik al een topic gezien over FIFA toernooitjes, maar nog niet over wager matches alleen (correct me if im wrong) dus besloot om nu een apart topic voor dat te openen. Voor de gene die onbekend zijn met dit begrip, wager matches zijn simpel gezegd 1 tegen 1 potjes voor een bepaald bedrag en de winnaar wint het afgesproken bedrag, heel simpel. Er ook van uitgaande dat we allemaal zo volwassen kunnen zijn dat we daadwerkelijk ook het afgelopen bedrag aan je tegenstander zult overmaken als je verliest en niet gewoon verdwijnt om vervolgens niks meer van je te laten horen. Zelf heb ik een XBOX 360 dus als er mensen zijn die interesse hebben laat een bericht achter en wellicht kunnen we vanavond al een potje online spelen! Natuurlijk hoop ik dat mensen van welk console dan ook gebruik van dit topic zullen maken en men hier afspraken maakt over de wager matches, feedback achterlaten over elkaar of het wel allemaal eerlijk ging en dat ieder ander zich aan de afspraak heeft gehouden. Als er nog mensen zijn met commentaar, tips of andere ideeën laat het me horen!
Mvg Kakitani
Ik had het idee om een topic te openen speciaal voor wager matches. Wel heb ik al een topic gezien over FIFA toernooitjes, maar nog niet over wager matches alleen (correct me if im wrong) dus besloot om nu een apart topic voor dat te openen. Voor de gene die onbekend zijn met dit begrip, wager matches zijn simpel gezegd 1 tegen 1 potjes voor een bepaald bedrag en de winnaar wint het afgesproken bedrag, heel simpel. Er ook van uitgaande dat we allemaal zo volwassen kunnen zijn dat we daadwerkelijk ook het afgelopen bedrag aan je tegenstander zult overmaken als je verliest en niet gewoon verdwijnt om vervolgens niks meer van je te laten horen. Zelf heb ik een XBOX 360 dus als er mensen zijn die interesse hebben laat een bericht achter en wellicht kunnen we vanavond al een potje online spelen! Natuurlijk hoop ik dat mensen van welk console dan ook gebruik van dit topic zullen maken en men hier afspraken maakt over de wager matches, feedback achterlaten over elkaar of het wel allemaal eerlijk ging en dat ieder ander zich aan de afspraak heeft gehouden. Als er nog mensen zijn met commentaar, tips of andere ideeën laat het me horen!
Mvg Kakitani
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat bedoel je hiermee? Heeft hij het niet betaald?
ziet er uit als een dubbele post Ajay ;) Ik ben wellicht ook wel in voor een potje op de ps3 (kan volgens mij ook tegen ps4?)
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
kakitani:
Voor de geintresseerde, ik en Wazza hebben zojuist 2 keer de best uit 3 gespeeld en een los potje voor 10EU, wat als volgt ging
Chelsea 1-3 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
CSKA Moskou 2-4 Feyenoord
CSKA Moskou 0-6 Feyenoord
PSV 2-5 VFB Stuttgart
Ik hoop dat Wazza zich aan de afspraak zal houden :D
Voor de geintresseerde, ik en Wazza hebben zojuist 2 keer de best uit 3 gespeeld en een los potje voor 10EU, wat als volgt ging
Chelsea 1-3 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
PSV 2-5 VFB Stuttgart
Mooie potjes, als je een pb doet met je rekeningnummer maak ik het geld binnenkort over! Gefeliciteerd :)
ajay070:
Ik wacht nog tot Wazza contact met mij zal opnemen. Ik hoop dat hij in dit topic nog een bericht achter laat. Hij ging direct offline na PSV - Stuttgart en dat is ongeveer een klein uurtje geleden dus ik geef hem de tijd uiteraard. Als hij verdwenen is dan zij dat zo haha, helaas in dat geval dan :P
Lol waaZaa binnenkort. Wat voor een fakerd ben je dan. Verlies is betalen en niet als een flikkertje doen
waaazaaa:
Mooie potjes, als je een pb doet met je rekeningnummer maak ik het geld binnenkort over! Gefeliciteerd :)
kakitani:
Chelsea 1-3 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
PSV 2-5 VFB Stuttgart
Chelsea 1-3 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
PSV 2-5 VFB Stuttgart
Top waardeer ik! Voor andere leden als je ooit met Wazza speelt, hij is betrouwbaar ;)
Net 2 potjes tegen gebruiker 'tukkerterror11'' gespeeld. Voor €20 paysafe, afspraak was dat de verliezer binnen uur paysafe moet halen.
Real Madrid - Bayern München (ik) 1-3
PSV (ik) - Ajax 2-2 na verlenging 4-2
Nu kan hij niet binnen uur geven, maar morgen rond 12u. We zullen t zien.
Real Madrid - Bayern München (ik) 1-3
PSV (ik) - Ajax 2-2 na verlenging 4-2
Nu kan hij niet binnen uur geven, maar morgen rond 12u. We zullen t zien.
Deze constructie is vragen om problemen natuurlijk he!