Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wager matches FIFA 15

Beste VW-leden,

Ik had het idee om een topic te openen speciaal voor wager matches. Wel heb ik al een topic gezien over FIFA toernooitjes, maar nog niet over wager matches alleen (correct me if im wrong) dus besloot om nu een apart topic voor dat te openen. Voor de gene die onbekend zijn met dit begrip, wager matches zijn simpel gezegd 1 tegen 1 potjes voor een bepaald bedrag en de winnaar wint het afgesproken bedrag, heel simpel. Er ook van uitgaande dat we allemaal zo volwassen kunnen zijn dat we daadwerkelijk ook het afgelopen bedrag aan je tegenstander zult overmaken als je verliest en niet gewoon verdwijnt om vervolgens niks meer van je te laten horen. Zelf heb ik een XBOX 360 dus als er mensen zijn die interesse hebben laat een bericht achter en wellicht kunnen we vanavond al een potje online spelen! Natuurlijk hoop ik dat mensen van welk console dan ook gebruik van dit topic zullen maken en men hier afspraken maakt over de wager matches, feedback achterlaten over elkaar of het wel allemaal eerlijk ging en dat ieder ander zich aan de afspraak heeft gehouden. Als er nog mensen zijn met commentaar, tips of andere ideeën laat het me horen!

Mvg Kakitani
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkakitani in 30-08-2015 14:42 Offtopic
in 30-08-2015 14:42 Offtopic
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zou ook wel eens willen meedoen. Als er geïnteresserde mensen met een Xbox One zijn (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook wel in voor een potje op de xbox360, dus als iemand wil spelen hoor ik het wel
0 Vind ik leuk's
waaazaaa:
Ik ben ook wel in voor een potje op de xbox360, dus als iemand wil spelen hoor ik het wel

Zou je zometeen al kunnen?
0 Vind ik leuk's
kakitani:
waaazaaa:

Zou zo kunnen ja, waarvoor wil je spelen? :)
0 Vind ik leuk's
1630 speel ik tegen tukker terror om €20. Bedoeling is dat de verliezer binnen het uur een paysafe geeft. Ik zal vanavond vertellen hoe alles gelopen is.
0 Vind ik leuk's
waaazaaa:
kakitani:
waaazaaa:

Zullen we een tientje doen om mee te beginnen? En gewoon een wedstrijd of best uit 3 ofzo?
0 Vind ik leuk's
kakitani:
waaazaaa:
kakitani:
waaazaaa:

Zullen we een tientje doen om mee te beginnen? En gewoon een wedstrijd of best uit 3 ofzo?

Top! best of 3 lijkt me prima :)
Ik kom nu dan online, mijn naam is NL Esselink NL
0 Vind ik leuk's
waaazaaa:
kakitani:
waaazaaa:
kakitani:
waaazaaa:

Top! best of 3 lijkt me prima :)
Ik kom nu dan online, mijn naam is NL Esselink NL

Mooi! Mijn GT is MrRyoichiMaeda, je ziet me wel verschijnen!
0 Vind ik leuk's
Voor de geintresseerde, ik en Wazza hebben zojuist 2 keer de best uit 3 gespeeld en een los potje voor 10EU, wat als volgt ging

Chelsea 1-3 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea
Chelsea 2-1 Zuid-Korea

CSKA Moskou 2-4 Feyenoord
CSKA Moskou 0-6 Feyenoord

PSV 2-5 VFB Stuttgart

Ik hoop dat Wazza zich aan de afspraak zal houden :D
0 Vind ik leuk's
kan verwijderd worden
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.