Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wager matches FIFA 15

Beste VW-leden,

Ik had het idee om een topic te openen speciaal voor wager matches. Wel heb ik al een topic gezien over FIFA toernooitjes, maar nog niet over wager matches alleen (correct me if im wrong) dus besloot om nu een apart topic voor dat te openen. Voor de gene die onbekend zijn met dit begrip, wager matches zijn simpel gezegd 1 tegen 1 potjes voor een bepaald bedrag en de winnaar wint het afgesproken bedrag, heel simpel. Er ook van uitgaande dat we allemaal zo volwassen kunnen zijn dat we daadwerkelijk ook het afgelopen bedrag aan je tegenstander zult overmaken als je verliest en niet gewoon verdwijnt om vervolgens niks meer van je te laten horen. Zelf heb ik een XBOX 360 dus als er mensen zijn die interesse hebben laat een bericht achter en wellicht kunnen we vanavond al een potje online spelen! Natuurlijk hoop ik dat mensen van welk console dan ook gebruik van dit topic zullen maken en men hier afspraken maakt over de wager matches, feedback achterlaten over elkaar of het wel allemaal eerlijk ging en dat ieder ander zich aan de afspraak heeft gehouden. Als er nog mensen zijn met commentaar, tips of andere ideeën laat het me horen!

Mvg Kakitani
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkakitani in 30-08-2015 14:42 Offtopic
in 30-08-2015 14:42 Offtopic
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mensen geintresseed in een potje vandaag of morgen voor Xbox 360?
0 Vind ik leuk's
Iemand PS4? #20tekens
0 Vind ik leuk's
Wie wil spelen dann heb weer online pass
0 Vind ik leuk's
Wachr inmiddels al 5 dagen op mijn geld...
0 Vind ik leuk's
Wordt tijd dus dat Waaazaaa gaat betalen. Snap niet waarom je speelt als je het niet geeft..
0 Vind ik leuk's
ik wil zeker heb alleen ps3 , pm voor potje
0 Vind ik leuk's
Dag 6, nog steeds geen geld, als je je niet aan de afspraken gaat houden speel dan gewoon niet Wazza.
0 Vind ik leuk's
Wazza, je bent een zwakkeling. Eerst een mailtje sturen van dat ik het wel krijg omdat je toernooi geld was gestort en alsnik jou 5 dagen later een mailtje stuurt van waar mijn geld blijft negeer je het. Doe mij een plezier en laat het bij ipv dat je nog meer mensen gaat lopen naaien.
0 Vind ik leuk's
tripleg:
ik wil zeker heb alleen ps3 , pm voor potje

ik wil wel potje ps3
0 Vind ik leuk's
PS4 Fifa kom maar op?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.