Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk [deel II]

En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 23-03-2010 11:04 Offtopic
in 23-03-2010 11:04 Offtopic
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]

Dat is geen probleem.. Voetbal is een levensstijl voor me ;-)

Ha je bent niet de enigste het hoort ook compleet bij mijn leven. Voetbal is zo populair dat er zeker weten heel veel mensen zijn waarvan voetbal echt een levensstijl is. :d
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Op zich heb ik wel interesse, als ik als nieuweling wordt geaccepteerd ;-)

*Rent richting het eerste topic om zich goed in te lezen*

Je kan ook gratis meedoen aan het https://www.voetbalwedden.net/bookmakerspel/ van deze website. Je kunt er ook nog echte geldprijzen winnen :) En het is weer een extra manier om meer ervaring te krijgen met het wedden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Je kan ook gratis meedoen aan het https://www.voetbalwedden.net/bookmakerspel/ van deze website. Je kunt er ook nog echte geldprijzen winnen :) En het is weer een extra manier om meer ervaring te krijgen met het wedden.

Daar heb ik me ook voor ingeschreven inderdaad! Ben benieuwd hoe ik het er daar morgen vanaf breng!
0 Vind ik leuk's
Opzich heb ik ook wel zin om hieraan mee te doen :)
Al weet ik niet hoeveel tijd ik door het hele jaar heb, maar dat zal ik optijd aangeven dan. Als er plekje vrij is, doe ik mee :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Opzich heb ik ook wel zin om hieraan mee te doen :)
Al weet ik niet hoeveel tijd ik door het hele jaar heb, maar dat zal ik optijd aangeven dan. Als er plekje vrij is, doe ik mee :)

Je mag mijn plek innemen Konego13 als je dan even geen tijd hebt kun je mij contacteren en dan speel ik zolang jij niet kan. Verder is het nog even wachten tot de andere deelnemers vlaflip en vwcrew terug zijn van vakantie. Zodra hun terug zijn kunnen we aan de slag gaan met het nieuwe seizoen voor de SSWS.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wanneer gaan we hier mee beginnen?
Heb er namelijk wel zin in! :D
0 Vind ik leuk's
[quote]Wanneer gaan we hier mee beginnen?
Heb er namelijk wel zin in! :D

Het wachten is op antwoord van Vlaflip en VW crew. Als er vandaag nog geen antwoord binnen komt dan wil ik ze hierover best even contacteren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hey mensen! Was even onze actie vergeten maar het voetbalseizoen is weer net begonnen. :d Ik zie nieuwe gezichten, leuk! Hoe gaan we het nu dan doen? Vind het prima als ze meedoen, als ze serieus meedoen en niet zomaar iets doen. ;-)
0 Vind ik leuk's
Serieus ben ik zeker ;) Maar daar kom je snel genoeg achter! :)
En sowieso, als je het fout heb,mag je niet inzetten, dat wil natuurlijk niemand! ;)
Bovendien is dit voor mij ideaal,aangezien ik heel veel wedstrijden wel potentie zie, maar voor mezelf een bepaald budget vast houd om het allemaal in de hand te houden..
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook zeker serieus! Als ik met mijn eigen geld speel wil ik nog wel eens een gokje wagen, maar met verantwoordelijkheid naar andere toe, zal ik echt alleen de zekerheidjes opspeuren en uitbuiten!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.