Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk [deel II]

En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 23-03-2010 11:04 Offtopic
in 23-03-2010 11:04 Offtopic
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De Eredivisie gaat dit weekend weer beginnen en daarmee is het ook direct tijd geworden om weer te beginnen met de SSWS. Ik doe in ieder geval weer mee. Wie ook weer mee wil doen kan dat hier in dit forum topic even melden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik zou er geen problemen mee hebben als mijn plaats door iemand anders ingevuld wordt.
Ben vanaf september druk met mn nieuwe opleiding dus denk dat ik voor ssws weinig tijd overhoud.
Mischien dat ik in de toekomst weer mee doe, zal het iig blijven volgen...
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik zou er geen problemen mee hebben als mijn plaats door iemand anders ingevuld wordt.
Ben vanaf september druk met mn nieuwe opleiding dus denk dat ik voor ssws weinig tijd overhoud.
Mischien dat ik in de toekomst weer mee doe, zal het iig blijven volgen...

Dat is helemaal begrijpelijk Loekos. School gaat echt voor alles. Het wachten is nu even op dat mensen weer terug van vakantie zijn en zich dan melden voor de SSWS.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb nog niet echt de tijd gehad om heel het eerste topic en dit topic door te lezen, maar begrijp ik goed dat als je nu in zou willen stappen, je jezelf in moet kopen, of begint het gewoon helemaal opnieuw met het nieuwe seizoen?
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb nog niet echt de tijd gehad om heel het eerste topic en dit topic door te lezen, maar begrijp ik goed dat als je nu in zou willen stappen, je jezelf in moet kopen, of begint het gewoon helemaal opnieuw met het nieuwe seizoen?

Niemand hoeft zichzelf in te kopen. Als er een plek vrij is dan neemt diegene die zich als eerste aanmeld de plek over. Het is wel even kijken wie er meedoen. Ik wil bij deze dit seizoen mijn plek eventueel ook wel afstaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op zich heb ik wel interesse, als ik als nieuweling wordt geaccepteerd ;-)

*Rent richting het eerste topic om zich goed in te lezen*
0 Vind ik leuk's
[quote]Op zich heb ik wel interesse, als ik als nieuweling wordt geaccepteerd ;-)

*Rent richting het eerste topic om zich goed in te lezen*

Hallo Denman je deelname is wat mij betreft goedgekeurd :) Als iedereen weer terug is van vakantie dan zullen de rest van de antwoorden ook wel binnenkomen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oke cool :)

Wat raad je me in de tussentijd aan, als voorbereiding? ;-)
0 Vind ik leuk's
[quote]Oke cool :)

Wat raad je me in de tussentijd aan, als voorbereiding? ;-)

Op dit spel hoef je je niet echt voor te bereiden. Wel is het altijd handig om zoveel mogelijk voetbal te volgen zodat je weet wat er gaande is bij clubs waar je op wed.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Op dit spel hoef je je niet echt voor te bereiden. Wel is het altijd handig om zoveel mogelijk voetbal te volgen zodat je weet wat er gaande is bij clubs waar je op wed.

Dat is geen probleem.. Voetbal is een levensstijl voor me ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.