Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk [deel II]

En hier gaan we verder als vervolg op dit topic:
- http://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/186/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 23-03-2010 11:04 Offtopic
in 23-03-2010 11:04 Offtopic
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mocht ik trouwens deze ronde van het bookmakerspel in de prijzen vallen ,dan zal ik de prijs aan dit spel doneren :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Geld is verstuurd :)
0 Vind ik leuk's
[quote] Lijkt me een prima plan. Denman heeft nog geen geld overgemaakt maar ik stel voor dat we daar niet op gaan wachten. konego13 mag gaan starten. Vlaflip: ok?

Prima! Let the game begins!
0 Vind ik leuk's
[quote]Geld is verstuurd :)

Geld is gestort + de 10 euro bonus. Om een mooi rond bedrag te krijgen heb ik er nog iets bij gedaan zodat we met een bedrag van 100 euro kunnen starten. We hebben 5 deelnemers, iedereen zit er dus voor 20 euro 'in'.

Denman84 & Konegro mogen voor komend weekend de eerste bets plaatsen. 3 per persoon met een maximum van 3% van de totale bankroll. Zolang je winst maakt mag je blijven 'wedden'. Voor meer 'regels' zie eerder in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kan je mij ook nog de inloggegevens sturen? :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Kan je mij ook nog de inloggegevens sturen? :)
Done! Zowel naar jou als Konegro.
0 Vind ik leuk's
Ok iedereen veel succes gewenst dit seizoen !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ok, mooi, dus voor dit weekend mogen `de nieuwelingen` beginnen: Denman en ik.
Nog een vraag, mag je 3% van de totale stack per weddenschap inzetten, of in totaal dus: 3 euro per weddenschap, of 3x 1 euro.. :)
Zal vrijdag me wedstrijden uitgekozen en ingezet hebben en dan post ik ze!
0 Vind ik leuk's
[quote]Ok, mooi, dus voor dit weekend mogen `de nieuwelingen` beginnen: Denman en ik.
Nog een vraag, mag je 3% van de totale stack per weddenschap inzetten, of in totaal dus: 3 euro per weddenschap, of 3x 1 euro.. :)
Zal vrijdag me wedstrijden uitgekozen en ingezet hebben en dan post ik ze!

Ik vind dat de deelnemende spelers zelf mogen bepalen hoeveel er per ronde ingezet mag worden. Wel is het het verstandigste om 2 tm 5 % van de totale bankroll aan te houden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote] Ik vind dat de deelnemende spelers zelf mogen bepalen hoeveel er per ronde ingezet mag worden. Wel is het het verstandigste om 2 tm 5 % van de totale bankroll aan te houden.

Dan zou je dus op dit moment inderdaad op 1 euro per bet zitten (3 euro Konego en 3 euro van mij, zitten we er stiekem net iets boven)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.