Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Top georganiseerd VW & Lohocla (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk om lezen die appreciatie ;o) en bedankt Wedden voor deze kans om er samen iets van te laten maken
ik heb dit graag gedaan en hoop dat we in de toekomst nog zo'n leuke toernooien kunnen krijgen, en liefst met de juiste regels op voorhand bepaald ;o)
ook van hieruit een dikke proficiat aan de 3 winnaars, een dikke dankuwel aan de minder fortuinlijke medespelers voor de fairplay, en iedereen voor zijn bijdrage in dit toernooi op het gebied van de regels, dankzij alle bijdragen kwamen we steeds tot de juiste en meest evenwichtige oplossingen voor alle kleine problemen die zich voordeden bij de kleine vertragingen etc. op naar een volgend toernooi, met of zonder prijzen .... we horen en zien het wel
0 Vind ik leuk's
Jongens, wanneer starten we het volgende toernooi? ;-)
0 Vind ik leuk's
Prijzengeld inmiddels ontvangen en alweer verloren (n)
Iedereen bedankt voor de felicitaties :d
0 Vind ik leuk's
markhave:
Prijzengeld inmiddels ontvangen en alweer verloren (n)
Iedereen bedankt voor de felicitaties :d

zeker op heerenveen gezet :P
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Komt er eigenlijk ook nog een toernooi op de PS4?
0 Vind ik leuk's
klijn4:

Denk niet dat er veel mensen al met een PS4 thuis zitten, maar je kan het proberen ;-)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
lohocla:
Leuk om lezen die appreciatie ;o) en bedankt Wedden voor deze kans om er samen iets van te laten maken
ik heb dit graag gedaan en hoop dat we in de toekomst nog zo'n leuke toernooien kunnen krijgen, en liefst met de juiste regels op voorhand bepaald ;o)

Zelf een week op vakantie geweest naar Turkije en daarom even een tijdje niet gereageerd op het forum. Ik had besloten om tijdens de vakantie digitaal niet actief te zijn op wat voor apparaat dan ook. In ieder geval mooi dat het toernooi al met al toch succesvol is afgesloten. Met dit toernooi staat er ook een mooie basis voor een volgend toernooi. Wanneer het volgende Fifa14 toernooi zal plaatsvinden, zal ik snel mee op de proppen komen. Bedankt ook iedereen die mee heeft gewerkt om er een geslaagd toernooi van te maken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
jvdb10:
Jongens, wanneer starten we het volgende toernooi? ;-)

Ik ben aan nu aan het kijken naar een geschikte datum. Het beste is tijdens een vakantie. Zodra ik hier meer over weet meld ik het!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
klijn4:

Zodra hier genoeg animo voor is zal er ook zeker een keer een PS4 toernooi georganiseerd worden. Voorlopig spelen de meesten nog op een PS3 denk ik maar dat zal in de toekomst wel veranderen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.