Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben ook wel voorstander voor een xbox360 toernooi, wil eventueel zelf wel meehelpen met organiseren!
0 Vind ik leuk's
Indien er een ps3 toernooi komt heb ik ook animo! (y)
0 Vind ik leuk's
http://dutchlegend.blogabet.com/
annejanbroersma:
Ik ben ook wel voorstander voor een xbox360 toernooi, wil eventueel zelf wel meehelpen met organiseren!

De vorige keer was er helaas maar 1 aanmelding voor het Xbox toernooi. De meeste leden hier spelen op een Playstation. Mocht er ooit genoeg animo voor zijn dan zal er vast nog een Xbox toernooi gehouden worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Enig idee wanneer er een ps3 FIFA toernooi weer komt?
Grttzz
0 Vind ik leuk's
thijsko:
Enig idee wanneer er een ps3 FIFA toernooi weer komt?
Grttzz

Dat is nog niet bekend en wordt binnenkort dus bekend. Het is even kijken wanneer er niet al teveel voetbal gespeeld wordt of als het vakantie is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
De interlandperiode misschien een goede optie dan,
0 Vind ik leuk's
thijsko:
De interlandperiode misschien een goede optie dan,

Zelf zit ik te denken aan 12 april want dat is voor Belgische deelnemers midden in de paasvakantie voor Nederlanders is het dit jaar van 26 april t/m 5 mei meivakantie. In deze periode zijn er genoeg vrije dagen om te spelen. Ik ben dus bezig om de meest geschikte periode te vinden om het toernooi af te werken. Binnenkort zal ik met de officiële speeldata komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wellicht leuk om dan een toernooi te doen met landenteams, zo in aanloop naar het WK :)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Wellicht leuk om dan een toernooi te doen met landenteams, zo in aanloop naar het WK :)

Dat is zeker een mooi idee in aanloop naar het WK om zo alvast in de WK-sfeer te komen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hoe staat het hiermee? Mijn handen jeuken om weer leuke potjes te spelen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.