Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedstrijd om plaats 3 & 4, zoals men zegt, de kleine finale
Winnaar gaat lopen met de prijs van 10 €
3/4 Middlesbrough - Leicester City -

De finale !!!
Winnaar gaat lopen met de prijs van 25 €
Verliezer blijft met een troostprijs van 15 € in de zetel zitten
1/2 FC Utrecht - Heerenveen -
Bij gelijke stand word een nieuwe wedstrijd geregeld met de andere ploeg als thuisploeg enzoverder enzoverder .....
er is pas een winnaar als binnen de reguliere speeltijd een winnaar uit de wedstrijd komt.
0 Vind ik leuk's
8?!?! minuten per helft haha, volgende toernooi maar vaste tijden instellen want al mijn potjes waren 4/5/6
0 Vind ik leuk's
Die van mij ook, alleen de finale is langer
0 Vind ik leuk's
mokum001:
8?!?! minuten per helft haha, volgende toernooi maar vaste tijden instellen want al mijn potjes waren 4/5/6

Er waren vaste tijden vastgesteld ;-) , stond op het begin aangegeven toen het toernooi van start ging. Alleen de finales zijn langer.
0 Vind ik leuk's
Troostfinale
Middlebrough - Leicester 2-0
Ik kwam al vrij vroeg in de eerste helft op voor sprong. Dit was een nogal rommelig doelpunt wat ik me er van kan herinneren. Voor de goal waren er dat ik weet geen kansen van beiden kanten. Hoe langer de wedstrijd duurde hoe beter Leicester in zijn spel kwam en hoe meer Middlesbrough moest gaan verdedigen en hopen op counters. Er was aan beiden kanten een moment dat de spit een op een dacht te gaan, maar dat de keeper er optijd bij was. Toen de 2-0 van Middlebrough kwam (denk halverwege 2e helft tot 3 kwart 2e helft) was de wedstrijd gespeeld.
Opnieuw een wedstrijd tegen arie met weinig kansen (mijn 3e wedstrijd al tegen arie) en dit keer ben ik de gelukkige.
Was een leuke pot arie en misschien tot volgend toernooi!
Tegen de finalisten wil ik nog even zeggen: Succes!
0 Vind ik leuk's
Succes! Finalisten, mogen de beste winnen.
0 Vind ik leuk's
Finale
FC Utrecht - Heerenveen 0-1
Een wedstrijd die op het begin redelijk gelijk op ging, helaas zoals zo vaak in Fifa, kreeg ik een goal uit een corner tegen, waar je soms geen ruk aan kunt doen. Daarna was Utrecht de bovenliggende partij, maar de bal wou er gewoonweg niet in. Heerenveen speelde constant op de counter met de lange bal. Helaas liep ik me constant vast rond de 16. Mulenga schoot nog een keer tegen de paal en Heerenveen was direct erna nog gevaarlijk met een grote kans, maar gescoord werd er niet meer. Ik hou toch wel een extreem zuur gevoel aan deze finale over, hier had veel meer ingezeten.
0 Vind ik leuk's
Ik ben er niet goed in maar ik zal er toch een klein verhaaltje van breien..
De wedstrijd van vandaag was iets vertraagt door omstandigheden, hierdoor begon de wedstrijd rond 9 uur in plaats van 8 uur.
SC Heerenveen kwam vol goede moed naar de Galgenwaard, dit met al een prijs in het achterhoofd. In het begin zat ik een beetje te twijfelen om aanvallend of verdedigend te spelen, ik koos er 5 minuten voor om verdedigend te spelen. Na deze 5 minuten dacht ik fk it, we gaan er een leuk potje van maken. In de beginfase was het een beetje aftasten en kreeg Heerenveen rond de 20e minuut een corner, een afgemeten corner kwam op het hoofd van 'beest' Otigba en wees de bal naar de rechterhoek, Goal (Lees: lelijk doelpunt) Hierna kwam Utrecht steeds beter in zijn spel en zat ik een beetje te hinken op vasthouden of doorzetten, na een paar speldenprikjes werd Utrecht steeds gevaarlijker. Hierdoor koos ik er voor om het tot de rust dicht te houden, dit lukte ook, ookal had Utrecht wel recht op een doelpuntje.
2e helft was het begin weer voor Utrecht met veel kansen, ook nog een bal op de paal van Mulenga(1e of 2e helft??). Af en toe kwam ik er met een counter gevaarlijk uit en een paar keer haalde Utrecht de aanval er goed uit door een overtreding rond de middellijn te maken. De 90e minuut kwam steeds dichterbij en er ontstond steeds meer ruimte op het veld, hier heb ik ook nog 2 á 3 kansen door gecreëerd, al met al werd er niet meer gescoord al waren de kansen hier, zeker aan de kant van Utrecht, wel voor.
Wat mij betreft was het 50/50, en had Etiene zeker meer verdiend.. Ik zou t zelf echt een drama vinden als ik met zo'n tegengoal zou verliezen.
Fc Utrecht - Sc Heerenveen 0-1
0 Vind ik leuk's
Overigens nogmaals gefeliciteerd met de toernooi winst, vergeten te vermelden in mijn post! Het was een zenuwslopende pot, inderdaad zo'n tegengoal is echt flink balen haha. (y)
0 Vind ik leuk's
etienne29:
Overigens nogmaals gefeliciteerd met de toernooi winst, vergeten te vermelden in mijn post! Het was een zenuwslopende pot, inderdaad zo'n tegengoal is echt flink balen haha. (y)

Miss kun je je revancheren in eventueel een volgend toernooi, Thanks!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.