Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Effe vermelden dat mijn PSN-naam RADi0MUSiC is!
Allemaal drukletters, kleine i & een 0 (= nul)...
0 Vind ik leuk's
Als het inderdaad niet mogelijk is ET + PEN uit te voeren in online friendly .... dan moet het maar met een volgende en of volgende en of volgende rematch op het veld van de andere ...
heb hier geen ervaring mee met draws daar ik alles verlies ;o)
0 Vind ik leuk's
maar een beslissingsmatch?? is toch altijd dat het op doelsaldo wordt beslist...
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
en onderling was het 2-1 winst voor mij en andere match 0-1 winst voor hem... en ik kan er toch niets aan doen dat die gast gaat kloten met zijn keeper...
0 Vind ik leuk's
De kans is aanwezig dat mensen die al uitgespeeld zijn gaan klote waardoor de uitslag oploopt. Daarom lijkt mij (en meerdere mensen) een beslissingswedstrijd het meest eerlijk om te bepalen wie er doorgaat.
0 Vind ik leuk's
tsjah is gewoon triest ik om te gaan kloten..
0 Vind ik leuk's
Ik heb met wedden overlegt en zou iemand mij kunnen vertellen wie er in zijn of haar poule nog geen wedstrijd heeft gespeeld.
Die plek mag ik innemen alvast bedankt kan zomenteen mijn eerste wedstrijden al spelen.
0 Vind ik leuk's
Kom op jongens spelen xd. Is er ook een regel voor waneeer alles afgewerkt moet zijn? Ik neem aan dat we het deze vakantie allemaal gespeeld willen hebben.
0 Vind ik leuk's
We horen alvast weinig van de spelers uit poule D ;o) en C is ook niet overdreven actief ... zonde voor de wachtenden uit poule A & B die alles flink geregeld hebben ....
@ ArjanB ik begrijp u zeker, je won op doelsaldo en away goals... maar als wedden als organisator de beslissing neemt testmatch weten we dit nu voor dit en eventueel toekomstige toernooien .... laat ons duidelijk zijn dat dit voor iedereen een leerschool is. en dat we hier alleen maar beter moeten proberen uitkomen . nu merken we al meteen wat er allemaal fout loopt,
inschrijving was niet optimaal (geen deadline, geen formule op voorhand geen zekerheden)
poule was niet optimaal, matchen zijn al gespeeld in ene poule nog niks in andere (geen deadline, geen regels over gelijke stand op voorhand)
hopelijk zijn de volgende rondes nu al links of recht voorzien van regels waardoor problemen minder voorkomen.
online gameplay werkt steeds met vertragingen door mensen die al dan niet kunnen, iemand die nu in oostenrijk op de latten staat kan niet spelen is logisch en soms ook niet verwittigen dat het niet zal lukken, das jammer. maar als hier op voorhand geen uitsluitende regels rond zijn kun je dit ook niet optimaal oplossen. als ik iemand vervang staat hij kwartier erna online om te vragen of hij niet kan spelen dusja... ook dat is vervelend ;o)
en moet ik voor of na jourtje aan de bak, ik vraag het nog niet eens ;o) omdat ik andere mensen die wel op tijd waren voor inschrijving de kans wil geven zich alsnog te bewijzen... enige manier om dit probleem op te lossen is dat organisator de niet spelende mensen contacteerd om dringend contact te leggen met de andere spelers dusdanig matchen kunnen gespeeld worden, en wie niet thuis geeft krijg een Forfait nederlaag voor z'n 6 wedstrijden bij 2 forfait ploegen word dat een 0-0 draw. en dan geen vervangers.
Poule D kregen we dacht ik al bericht van Skeffneckuz dat hij dit weekend kon ballen... princi ook... overige 2 heb ik nog niet veel van gelezen
Poule C werd nog maar 1 wedstrijd gespeeld heb geen idee hoe het zit met Heijnsie is normaal vaak online ? Originals88 nog niet vaak gehoord hier in het topic laatste dagen.
Poule E mag die Luukvds eens wakker geschud worden ;o)
0 Vind ik leuk's
Ik speel vandaag zeer waarschijnlijk mn 2 potjes tegen Cavese in poule E. Dan moet ik alleen nog 2 potjes spelen tegen LVD, maar van hem heb ik nog niks gehoord, ook de andere poule leden hebben nog niks van hem gehoord geloof ik?
Ik kan alleen vandaag nog spelen, morgen ga ik 5 dagen naar stockholm en kan ik pas volgend weekend weer spelen.
Wellicht dat Jourtje de plek van LVD in poule E kan overnemen? Wedden beslis jij daar even over aub.
Als dat zo is kan ik vandaag mn potjes tegen Cavese en tegen Jourtje (in de plaats van LVD) spelen en heb ik al mn poule wedstrijden gespeeld, en kan ik vanaf volgend weekend de volgende ronde gaan spelen.
Dus wedden graag ff uitsluitsel geven of Jourtje de plek van LVD in poule E over neemt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.