Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!

Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 7-10-2013 16:37 Offtopic
in 7-10-2013 16:37 Offtopic
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ZO : ENKEL WEDDEN BESLIST ;o)
vraag 1 ? wat bij gelijke stand in de poule ...
doelsaldo of gescoorde goals of onderlinge duels (uit/thuis regels) of kop/munt of testmatch ?
Antwoord wedden : Een beslissingswedstrijd zal in dat geval bepalen wie er doorgaat.
vraag 2 ? hoe gaat het verder 2 beste uit elke poule gaan door maar dan ?
2 poules van 5 ? wie in poule A en wie in poule B ? lottrekking alle 10 in de pot ? of via systeem ? ook daar heen en terug ?
dan plaats 1 van beide poules finale ? of is het dan nog knockout met de beste 2 uit de 2 poules ?
Antwoord wedden : De 2 beste uit de poule gaan inderdaad door . Het lijkt mij wel wat om dan met 2 poules van 5 verder te gaan. Uit die 2 poules zullen dan de beste 4 in de halve finales terechtkomen.
1A vs 2B en 2A vs 1B ( Halve finales worden beslist over 2 wedstrijden) en daarna finales voor plaats 1-2 en 3-4.
Finales hebben speelduur va 15 minuten.
1A vs 2B & 2A vs 1B ? daarna winnaars voor plaats 1-2 en 2 verliezende voor plaats 3-4
OF
1A vs 1B voor plaats 1-2, 2A vs 2B voor plaats 3-4, 3A vs 3B voor plaats 5-6, 4A vs 4B voor plaats 7-8, 5A vs 5B voor plaats 9-10
even iets om over na te denken ;o)
0 Vind ik leuk's
update : http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
POULE A & B volledig afgewerkt (poule B is 1 wedstrijd niet meer nodig dus kregen deze bye)
LET WEL : bij poule A wacht nog doorslaggevend besluit van WEDDEN welke regel van kracht is voor toekenning bij gelijke stand.
doelsaldo net als gemaakte doelpunten is in het voordeel van A-bossie1989 @ Panathinaikos ... alsook onderlinge duels met thuis/uit regel
enkel coin-toss en of testmatch kunnen hier anders over beslissen
deze zaken moeten in het vervolg best wel iets beter op voorhand doorgenomen worden in de regels, zeker als er een prijs aan vast zou hangen ;o)
0 Vind ik leuk's
Normaal moet dat idd van te voren afgesproken zijn. Daarom vind ik het eerlijk als ze een beslissende match spelen. Helemaal als je ziet dat panathinaikos aan het sterke doelsaldo is gekomen door het klote met de keeper van de tegenstander omdat het team er al uit was.
Dus een beslissingsmatch lijkt mij eerlijk, maar het wachten is op wedden.
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Wie vervangt wie dan? Want lohocla stond nog als eerste op de 'reservelijst'.

Wie als eerste op de reservelijst staat heeft ook als eerste het recht om een spelers die niet is komen opdagen te vervangen. Uiteraard mag een vervanger ook een nieuwe club uitkiezen van max 3 sterren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
lohocla:
ZO : ENKEL WEDDEN BESLIST ;o)

Ik heb mijn antwoorden gepost in jouw post met vragen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
robbert08:
Normaal moet dat idd van te voren afgesproken zijn. Daarom vind ik het eerlijk als ze een beslissende match spelen. Helemaal als je ziet dat panathinaikos aan het sterke doelsaldo is gekomen door het klote met de keeper van de tegenstander omdat het team er al uit was.
Dus een beslissingsmatch lijkt mij eerlijk, maar het wachten is op wedden.

Dat klopt een beslissingswedstrijd ijkt mij ook het beste. Normaal gesproken moet dat zeker al afgesproken zijn. Voor een volgend toernooi is er in ieder geval al een stuk meer duidelijk. Ook is er dan in 1x duidelijk hoe zo'n toernooi precies georganiseerd moet worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
zo ik heb de voorwaarden van Wedden opgesmukt en duidelijk omschreven voor DIT toernooi staan ook onder de tab rules op die pagina:
http://users.telenet.be/VW-FIFA-TOUR/
maar voor wie geen zin heeft ;o) REGELS :
RONDE 1 : 5 Poules van 4 ploegen
Iedere speler speelt thuis en uit tegen elke andere speler uit zijn Poule (6 wedstrijden)
==> Bij gelijke stand is " 1 Test match" de doorslaggevende factor om te bepalen wie door zal gaan. thuisploeg is de ploeg die op basis van doelsaldo zou doorgaan. ET + PEN bij gelijke stand na FT.
De eerste 2 uit elke poule gaan door naar RONDE 2, poules worden door het lot bepaald !!!
RONDE 2 : 2 Poules van 5 ploegen
Iedere speler speelt thuis en uit tegen elke andere speler uit zijn Poule (8 wedstrijden)
==> Bij gelijke stand is " 1 Test match" de doorslaggevende factor om te bepalen wie door zal gaan. thuisploeg is de ploeg die op basis van doelsaldo zou doorgaan. ET + PEN bij gelijke stand na FT
HALVE - FINALES : De eerste 2 uit beide Poules uit ronde 2 spelen voor een plaats in de winnaars of verliezers finale. (Thuis & Uit) AWAY GOALS regel is doorslaggevend, bij gelijke away goals 1 testmatch bij het #1 uit poule
HF 1 : #1 Poule A Vs #2 Poule B
HF 2 : #1 Poule B Vs #2 Poule A
FINALES (15min)
Winners uit HF 1 & HF 2 spelen om plaats 1 & 2 in het toernooi (#1 uit poules heeft voorrang thuisrecht te kiezen, beide #1 of #2 in finale is HF1 thuisploeg)
Verliezers uit HF 1 & HF 2 spelen om plaats 3 & 4 in het toernooi (#1 uit poules heeft voorrang thuisrecht te kiezen, beide #1 of #2 in finale is HF1 thuisploeg)
0 Vind ik leuk's
Het lijkt mij ook nog wel leuk om de halve finales en finale op te laten nemen met een recorder. Ik ben wel benieuwd naar het niveau van dit toernooi :) Ook kan het youtube kanaal van voetbalwedden wel een update gebruiken wat filmpjes betreft.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
En bij spelbederf zal de volgende regel van toepassing zijn ;-) http://c2.likes-media.com/img/54d1733ef02cfe6b7af13037fae578aa.600x">
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oké, alles is in elk geval een stuk duidelijker nu, alleen één opmerking:
==> Bij gelijke stand is ' 1 Test match' de doorslaggevende factor om te bepalen wie door zal gaan. thuisploeg is de ploeg die op basis van doelsaldo zou doorgaan. ET + PEN bij gelijke stand na FT
Dit laatste is volgens mij niet mogelijk via online vriendschappelijk? Bij gelijke stand zou je dan eventueel ook een tweede testmatch kunnen spelen waarbij dan het andere team mag thuisspelen. Ik noem maar wat.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.