[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jourtje:
ik vervang originals88 , mijn team word ny red bulls.
kan nu mijn eerste potje al spelen als iemand uit die poule zou willen
Maar wie vervangt lohacle dan? Anders is hij toch als eerste aan de beurt?
If you like sports, you will love Zweeler
Burnley - Panathinaikos : 2-1
Een wedstrijd waarin Burnley het betere spel had. Maar toch kwamen de bezoekers op voorsprong in de 20e minuut.
Echter het verdedigend werk konden ze niet de hele wedstrijd in brengen tot in de 77e minuut en 80 minuut zetten Burnley een 0-1 achterstand om in een 2-1 stand voorstand.
4x gespeeld 12 punten (Y)!
Een wedstrijd waarin Burnley het betere spel had. Maar toch kwamen de bezoekers op voorsprong in de 20e minuut.
Echter het verdedigend werk konden ze niet de hele wedstrijd in brengen tot in de 77e minuut en 80 minuut zetten Burnley een 0-1 achterstand om in een 2-1 stand voorstand.
4x gespeeld 12 punten (Y)!
chefspijker:
jourtje:
chefspijker:
jourtje:
Hij doet ook al mee geloof ik? Wedden heeft gezegd dat ik groenlicht heb vandaar dat ik vraag of er iemand uit poule C wilt spelen.
weetniet wie daar nog meer inzitten
Hoe weet je dat originals88 niet mee doet dan? Denk dat we dit ff centraal moeten beslissen ipv dat jullie zelf maar zeggen dat je iemand zn plek in neemt.......
robbert08:
Hoe weet je dat originals88 niet mee doet dan? Denk dat we dit ff centraal moeten beslissen ipv dat jullie zelf maar zeggen dat je iemand zn plek in neemt.......
Ik kreeg groenlicht vandaar robbert08 , het is irritant als zon toernooi stokt doordat mensen niet spelen en niks van zich laten horen vandaar.
Ja groen licht en dan bepaal jij dat bijvoorbeeld originals eruit gaat? zo werkt dat niet, je kwam eigenlijk te laat voor het toernooi dus beter wacht je gewoon ff rustig af totdat duidelijk is wie niet op komen dagen en dan kan je alsnog meedoen.
Nacional - Ajaccio 1-2
Een hele zwakke wedstrijd van Ajaccio, thuis werd Nacional met 7-2 verslagen en in de terug wedstrijd was Nacional de betere ploeg. Ajaccio kwam onverdiend op 0-2 voorsprong en in de 90ste minuut werd nog de 1-2 voor de eer gemaakt. 1-2 winst dus voor Ajaccio
Nacional - Ajaccio 1-2
Een hele zwakke wedstrijd van Ajaccio, thuis werd Nacional met 7-2 verslagen en in de terug wedstrijd was Nacional de betere ploeg. Ajaccio kwam onverdiend op 0-2 voorsprong en in de 90ste minuut werd nog de 1-2 voor de eer gemaakt. 1-2 winst dus voor Ajaccio
Burnley - Gent : 1-1
Gent - Burnley : 1-3
Volgens mij is nu in Poule A alles gespeeld ;)
Gent - Burnley : 1-3
Volgens mij is nu in Poule A alles gespeeld ;)
Burnley - AA Gent 1-1
12' 0-1 Kage
70' 1-1 Vokes
Eerlijk is eerlijk, Burnley had de betere kansen maar oei oei, wat was ik in de slotminuut nog dicht bij de zege. Een schot eindigt van richting veranderd op de paal waarna ik uit de kluts hem alsnog voor het inschieten krijg. De aanname is echter zo kut dat de bal van de voet springt en over de achterlijn rolt. Ik baalde flink, want die goal had me verzekerd van de volgende ronde. Overall was een punt het maximaal haalbare. Burnley had, zoals al gezegd, de betere kansen wat vooral gecreëerd werd door goed veldspel.
AA Gent - Burnley 1-3
40' 0-1 Ings
56' 0-2 Vokes
82' 0-3 Vokes
90' 1-3 Van der Bruggen
Eerste minuten meteen vol onder druk en meerdere kansen voor Burnley om vroeg de voorsprong te nemen. Naar mate de eerste helft vorderde kreeg ik wat meer grip op het duel en valt de 0-1 pardoes voor rust alsnog binnen. Een afvallende bal die op rand zestien in één keer genomen wordt en in de verre hoek binnen schuift. Ik moest op jacht naar minimaal een gelijkspel en daardoor kreeg Burnley nog meer ruimte voor de aanval, de 0-2 was wel erg fraai. Aangenomen en over de doelman gelobt van een metertje of 20. Terwijl de keep niet eens zo heel ver voor z'n doel stond. Toen was 't wel gedaan. Uiteindelijk nog 1 goal voor beide ploegen erbij. In elk geval een verdiende zege voor Burnley.
Eindstand Poule A:
1. Burnley | 16p | 6 wed | 11 gemaakt | 5 tegen | +6
2. Panathinaikos | 6p | 6 wed | 9 gemaakt | 7 tegen | +2
3. AA Gent | 6p | 6 wed | 7 gemaakt | 9 tegen | -2
4. Blackpool | 5 p |6 wed | 7 gemaakt | 13 tegen | -6
Afgaande op m'n eigen duels Burnley zonder meer de terechte poulewinnaar. Daarachter waren de ploegen aardig aan elkaar gewaagd. Vraag me wel af wat nu de regels zijn voor doorgaan bij gelijke stand (eigenlijk zou dat vooraf ook gewoon duidelijk moeten zijn). Als het op doelsaldo is, is het wel extra zuur dat Blackpool met z'n keeper is gaan klooien in het laatste potje tegen Panathinaikos :) Al heb ik het zelf ook laten liggen door twee keer een voorsprong/gelijke stand weg te geven in de slotminuten.
12' 0-1 Kage
70' 1-1 Vokes
Eerlijk is eerlijk, Burnley had de betere kansen maar oei oei, wat was ik in de slotminuut nog dicht bij de zege. Een schot eindigt van richting veranderd op de paal waarna ik uit de kluts hem alsnog voor het inschieten krijg. De aanname is echter zo kut dat de bal van de voet springt en over de achterlijn rolt. Ik baalde flink, want die goal had me verzekerd van de volgende ronde. Overall was een punt het maximaal haalbare. Burnley had, zoals al gezegd, de betere kansen wat vooral gecreëerd werd door goed veldspel.
AA Gent - Burnley 1-3
40' 0-1 Ings
56' 0-2 Vokes
82' 0-3 Vokes
90' 1-3 Van der Bruggen
Eerste minuten meteen vol onder druk en meerdere kansen voor Burnley om vroeg de voorsprong te nemen. Naar mate de eerste helft vorderde kreeg ik wat meer grip op het duel en valt de 0-1 pardoes voor rust alsnog binnen. Een afvallende bal die op rand zestien in één keer genomen wordt en in de verre hoek binnen schuift. Ik moest op jacht naar minimaal een gelijkspel en daardoor kreeg Burnley nog meer ruimte voor de aanval, de 0-2 was wel erg fraai. Aangenomen en over de doelman gelobt van een metertje of 20. Terwijl de keep niet eens zo heel ver voor z'n doel stond. Toen was 't wel gedaan. Uiteindelijk nog 1 goal voor beide ploegen erbij. In elk geval een verdiende zege voor Burnley.
Eindstand Poule A:
1. Burnley | 16p | 6 wed | 11 gemaakt | 5 tegen | +6
2. Panathinaikos | 6p | 6 wed | 9 gemaakt | 7 tegen | +2
3. AA Gent | 6p | 6 wed | 7 gemaakt | 9 tegen | -2
4. Blackpool | 5 p |6 wed | 7 gemaakt | 13 tegen | -6
Afgaande op m'n eigen duels Burnley zonder meer de terechte poulewinnaar. Daarachter waren de ploegen aardig aan elkaar gewaagd. Vraag me wel af wat nu de regels zijn voor doorgaan bij gelijke stand (eigenlijk zou dat vooraf ook gewoon duidelijk moeten zijn). Als het op doelsaldo is, is het wel extra zuur dat Blackpool met z'n keeper is gaan klooien in het laatste potje tegen Panathinaikos :) Al heb ik het zelf ook laten liggen door twee keer een voorsprong/gelijke stand weg te geven in de slotminuten.
If you like sports, you will love Zweeler
Poule E
Racing Club - Nacional 5 - 3
Nacional - Racing Club 3 - 4
Racing Club - Nacional 5 - 3
Nacional - Racing Club 3 - 4