Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014

Beste leden,

Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.

In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!

Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.

Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!

Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 26-07-2013 15:49 Offtopic
in 26-07-2013 15:49 Offtopic
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hen ze op 10 mei en gisteren vraag gesteld of de mogelijkheid ook aanwezig is om een voornaam(4letters) en achternaam(6 letters) ook een mogelijkheid is om op de shirts te laten printen, helaas nog geen antwoord, de tijd wordt nu wat kort aangezien je voor de 16de het moest doorgeven, weet iemand een antwoord hierop???
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen helaas....
Ik begrijp dat de rest wel een mailtje heeft ontvangen...
Heb nu net een mail gestuurd, dan maar wachten op antwoord :)

IIG zelfde samenstelling volgend seizoen? Danz al ik iedereen een mail sturen op het moment we weer kunnen starten :)

GG guys!!!
0 Vind ik leuk's
84lange84:
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen helaas....
Ik begrijp dat de rest wel een mailtje heeft ontvangen...
Heb nu net een mail gestuurd, dan maar wachten op antwoord :)

IIG zelfde samenstelling volgend seizoen? Danz al ik iedereen een mail sturen op het moment we weer kunnen starten :)

GG guys!!!

Suf lange, hopelijk hoor je snel wat van ze, kreeg zelf antwoord van ze dat een spatie ook als letter wordt gezien..
laat weten hoe het afloopt voor je..
0 Vind ik leuk's
Ik heb gewoon CR7 gedaan ;-)

Lijkt me een goed plan lange om weer met deze topselectie verder te gaan
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik heb mijn eigen naam toch maar gedaan :)

En zelfde team lijkt mij prima!
0 Vind ik leuk's
Ben gedeeld 10e geëindigd. Ondanks 2x mail gestuurd geen bericht waar mijn gewonnen 50 EURO blijift. Vreemde zaak....
0 Vind ik leuk's
Come on the Boys
josco:
Ben gedeeld 10e geëindigd. Ondanks 2x mail gestuurd geen bericht waar mijn gewonnen 50 EURO blijift. Vreemde zaak....

Indien er op het einde van het seizoen een gelijke stand is voor de eerste plaats in het individuele totaalklassement, wint de speler met het hoogste aantal volledig juist voorspelde scores. Als dat geen winnaar oplevert, wordt er gekeken naar het hoogste aantal juist voorspelde uitslagen (juiste winnaar of gelijkspel). Als er nog steeds geen verschil is, kijken we naar de hoogste score voor de 34ste speelronde, vervolgens de 33ste, en zo verder naar de 1ste speelronde tot er een winnaar is.
0 Vind ik leuk's
31ste geworden, leuk dat er zovelen hier gewonnen hebben
0 Vind ik leuk's
Komt deze actiein 2014/2015 ookweer?
0 Vind ik leuk's
Dmnd ,
Ik had een mailtje via VW hier verwacht .Ik heb nu maar pas gezien dat ze mij een mailtje gestuurd hebben op mijn wedstrijd mailadres. :-$
Maar dat is een adres dat ik zelden gebruik.
Hopelijk heb ik nog recht op een shirt.
Hebben jullie hem al ontvangen?
Boem ja Boem :-(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.