Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014
Beste leden,
Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.
In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!
Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.
Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!
Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vanavond begint om 20:00 speelronde 24 gespeeld tussen PSV en Heracles. Tijd dus weer om voorspellingen in te voeren.
Toto Sigarenboer
We gaan erg goed met VW-kracht!! Blijven invullen he boys, dan maken we goede kans op de shirtjes! Verder maak ik anders met eindbazenonly op de 2e plek ook nog kans, jullie ook blijven invullen.
Vul desnoods maar voor het hele seizoen in, dat doe ik ook. Het voordeel is dat je nooit vergeet in te vullen en als je af en toe inlogt kan je scores aanpassen doordat het team bijvoorbeeld weer in vorm is geraakt oid.
Maar er is een foutje gemaakt bij guru, er staat dat Vitesse 4-0 heeft gewonnen en Ajax 3-1. Deze scores zijn dus omgedraaid. Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de guru-site maar wou het hier ff melden (h)
Vul desnoods maar voor het hele seizoen in, dat doe ik ook. Het voordeel is dat je nooit vergeet in te vullen en als je af en toe inlogt kan je scores aanpassen doordat het team bijvoorbeeld weer in vorm is geraakt oid.
Maar er is een foutje gemaakt bij guru, er staat dat Vitesse 4-0 heeft gewonnen en Ajax 3-1. Deze scores zijn dus omgedraaid. Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de guru-site maar wou het hier ff melden (h)
Retarded gambler
Ik stond voor de winterstop nog tweede, maar ben inmiddels teruggezakt naar een plaatsje in de dertig. Gaat niet best meer de laatste tijd :(
thijspronk:
Waar zie jij dat precies staan? Als ik zelf bij mijn voorspellingen kijk dan staat er : 14u30 Ajax AZ 4-0 en
14u30 Vitesse RKC Waalwijk 3-1
Het kan zijn dat het al is aangepast , of staat het misschien ergens anders op de site verkeerd vermeld?
Toto Sigarenboer
wedden:
Waar zie jij dat precies staan? Als ik zelf bij mijn voorspellingen kijk dan staat er : 14u30 Ajax AZ 4-0 en
Het kan zijn dat het al is aangepast , of staat het misschien ergens anders op de site verkeerd vermeld?
thijspronk:
Of het lag aan het tijdstip dat ik nog keek, of het is al veranderd. Maar nu staat het idd goed genoteerd :-$
Retarded gambler
thijspronk:
Of het lag aan het tijdstip dat ik nog keek, of het is al veranderd. Maar nu staat het idd goed genoteerd :-$
Misschien was het tussentijds veranderd na meerdere meldingen of jij had mogelijk de wedstrijden door elkaar gehaald met uitslag. In ieder geval bedankt voor de melding, want zo worden zulk soort fouten sneller aangepast!
Toto Sigarenboer
We staan nog steeds 1e met 31 punten voorsprong op de #2 met VW-Kracht. Iedereen vult in dus dit zie ik goedkomen (y)
Bij eindbazen only hebben maarliefst 4/11 verzaakt deze ronde en het worden er steeds meer.. Ook vullen sommigen een paar wedstrijden niet in (de vrijdagwedstrijd vergeet bijna iedereen in te vullen). Vul gewoon die hele rits in een keer in, dan kan je het ook niet vergeten.. Binnenkort zullen er zeker plaatsen vrijkomen denk ik bij de huidige #3
Bij eindbazen only hebben maarliefst 4/11 verzaakt deze ronde en het worden er steeds meer.. Ook vullen sommigen een paar wedstrijden niet in (de vrijdagwedstrijd vergeet bijna iedereen in te vullen). Vul gewoon die hele rits in een keer in, dan kan je het ook niet vergeten.. Binnenkort zullen er zeker plaatsen vrijkomen denk ik bij de huidige #3
Retarded gambler
Guys van VW-KRACHT, keep it up!!!!!!! (y)
Ps: heb berichtje gestuurd op ons team pagina ;)
Ps: heb berichtje gestuurd op ons team pagina ;)
Speelronde 30 staat weer op het programma en voor diegene die meedoet is het weer tijd om uitslagen in te vullen. Vanavond om 20:00 begint de 30ste speelronde met NAC - FC Utrecht.
Toto Sigarenboer
Nog 3 speelronden te gaan en 34 punten voor met ons team (VW-kracht), nog even de laatste 3 invullen en we kunnen die shirtjes al bijna ruiken bij wijze van spreken. Maar hoogmoed komt voor de val, dus het feest vieren we pas na het laatste fluitsignaal (h)
Ik heb een bericht op de interne pagina gezet dat ik volgend jaar graag weer in dezelfde samenstelling verder ga :)
ps: ik hoop dat ze dit jaar sneller zijn met het leveren :P
Ik heb een bericht op de interne pagina gezet dat ik volgend jaar graag weer in dezelfde samenstelling verder ga :)
ps: ik hoop dat ze dit jaar sneller zijn met het leveren :P
Retarded gambler