Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online voetbalspel EredivisieGuru seizoen 2013-2014

Beste leden,

Een nieuw seizoen, 2 gepromoveerde clubs, 2 gedegradeerde clubs, groene voetbalvelden, witte voetballen én exact hetzelfde spel. Doe ook dit seizoen weer mee met Eredivisieguru.com en win het individuele klassement, het teamklassement of één van de 4 periodeprijzen.

In verband met onze nieuwe sponsor Unibet hebben we onze gehele database met alle spelers geleegd en zijn alle oude teams verwijderd. We starten dus met een schoon klassement, doe er je voordeel mee! Je kunt je vanaf nu weer alleen of als vriendenteam aanmelden om mee te dingen naar prachtige prijzen van top bookmaker Unibet!

Extra €5 freebet voor bestaande Unibet klanten
Bij het registreren vragen we éénmalig je Unibet account op te geven om een eventuele geldprijs makkelijk naar je over te maken. Met deze 'regel' kunnen we ook mogelijke valsspelers sneller uitsluiten van deelname, beter voor jou dus. Nieuwe Unibet klanten krijgen bij registratie een 50 euro bonus (NL) of 60 euro bonus (BE) bij aanmelding. Bestaande Unibet klanten krijgen bij deelname aan Eredivisieguru.com (tot en met september 2013) een gratis freebet van 5 euro aan hun account gekoppeld.

Meespelen?
Doe je ook dit seizoen weer mee? Ga naar eredivisieguru en meld je aan. Maak een eigen team aan en speel samen met je vrienden, collega's, buren of familie voor het 'teamklassement'. Spannend én leuk!

Vragen?
Heb je vragen over dit spel, stel ze dan in dit topic? Heb je nog geen team? Misschien kun jij hier je teamgenoten vinden!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 26-07-2013 15:49 Offtopic
in 26-07-2013 15:49 Offtopic
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
Dmnd ,
Ik had een mailtje via VW hier verwacht .Ik heb nu maar pas gezien dat ze mij een mailtje gestuurd hebben op mijn wedstrijd mailadres. :-$
Maar dat is een adres dat ik zelden gebruik.
Hopelijk heb ik nog recht op een shirt.
Hebben jullie hem al ontvangen?
Boem ja Boem :-(

Heb hem nog niet ontvangen. Ook geen bevestigingsmail ofzo ontvangen.

Hopelijk komt dit in orde. Zou als ik van u was toch uw gegevens nog proberen doormailen...
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog niks ontvangen ook geen mail terug.. Nieuwe shirts zijn bekend gemaakt een paar dagen terug, dus ik verwacht dat we nieuwe krijgen (h)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Ik heb nog niks ontvangen ook geen mail terug.. Nieuwe shirts zijn bekend gemaakt een paar dagen terug, dus ik verwacht dat we nieuwe krijgen (h)

Laten we een echt team maken, ha,ha en competitie gaan doen lol, het BBB team van Madrid in Holland ha,ha,
in de pauze geen thee voor me, doe maar een biertje..
0 Vind ik leuk's
thijspronk:

Zoals ieder jaar neemt de verwerking etc een aardig tijdje in beslag maar gelukkig zoals ieder seizoen tot nu toe worden de prijzen altijd uitgekeerd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
sdfsdfsdfvsdfsfd fds dsf sg gdf df dfg dfg dfg dfg
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
thijspronk:

Geduld is een schone zaak... het komt bij ons altijd goed. Als het aan ons had gelegen was alles al geregeld, echter hebben we te maken met een externe partij die het af moet handelen. Maar... we rusten niet voordat het geregeld is. Nu eerst van het lekkere weer genieten :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mijn shirt is binnen!!!

Tis het 2014/2015 shirt

Hartelijk dank! (y)
0 Vind ik leuk's
Shirtje is binnen bedankt voetbalwedden en Unibet !
Ziet er leuk uit, jammer van de sponsor op het shirt van dat seizoen, maar mooie kwaliteit shirt!
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
De mijne is ook binnen! Tnx vw en de sponsor van het spel! Past perfect en ziet er mooi uit.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.