Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
heb een prima tactiek plus team maar pak geen punten haha, waar gaan we na dit seizoen heen?
0 Vind ik leuk's
lucappel:
heb een prima tactiek plus team maar pak geen punten haha, waar gaan we na dit seizoen heen?

Haha klopt helemaal :) De tactiek is vrij saai en kan met zulke spelers toch beter overgaan op 4-4-3a of 4-4-3b. 4-5-1 wat ik nu speel is noodgedwongen omdat ik dacht het met 3 spitsen wel te redden en ik geen geld beschikbaar had om een nieuwe spits te kopen. Begonnen met 3-5-2 waar ik met hetzelfde team in andere competitie kampioen was geworden. Alleen het zit dit seizoen totaal niet mee en moest dus noodgedwongen van tactiek veranderen waardoor het nu helemaal slechter gaat. Volgend seizoen zie ik wel welk team ik ga managen. Ik laat mij niet uit de weg slaan door 1 waardeloos seizoen dus ik ben ook komende competitie van de partij
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hier gaat het juist extreem voor de wind. In het begin raakte ik met Burnley geen pepernoot, maar aan de laatste 15 wedstrijden hield ik zowaar 34 punten over. Vannacht Everton met 4-0 van het veld geveegd (4 keer Danny Ings, die zowaar ook nog een strafschop om zeep hielp). Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat OSM me een paar seizoenskaarten probeert aan te smeren! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Draai me toch wel een heerlijk seizoen met Hull city, speelronde 41/43 en momenteel op de 3e positie :)
0 Vind ik leuk's
Daar gaat m'n kampioenschap. In de enelaatste wedstrijd een trainingskamp tegen krijgen, tegen een goed draaiend team en uitspelend. Dan weet je dat je het heel lastig gaat krijgen. Nog een gelijkspel eruit gehaald, maar dan zie je dat United met 6-0 wint en mij zo inhaalt op doelsaldo. Heel jammer, maar niets aan te doen. Baal vooral dat ik een trainingskamp tegen krijg van de nummer 9 (geen concurrent), die het in mijn ogen veel beter had kunnen gebruiken. Hopelijk kan Leicester City (thijs) nog thuis punten af snoepen van United. Al met al vond ik het wel een leuk seizoen, en mijn complimenten voor Chico die een uitstekend seizoen met Hull heeft gedraaid!
0 Vind ik leuk's
chico:
Draai me toch wel een heerlijk seizoen met Hull city, speelronde 41/43 en momenteel op de 3e positie :)

Pijnlijk verlies voor City, wat een drama seizoen voor mij. Heb het team het gehele seizoen niet aan de praat weten te krijgen!

Proficiat!! (y) :d
0 Vind ik leuk's
Ik heb echt een dramastart gehad in dit seizoen. Maar ben nu toch zowaar puntjes gaan pakken, doelstelling 13 komt wel goed. Ook nog bekerfinale, dus zou mooi zijn als ik ook die nog binnen krijg.

Over volgend seizoen gesproken; Ik heb geen premium seizoenskaart meer op dat account, dus ik kan ook niet het volgende seizoen instellen. Iemand die Premium seizoenkaarthouder kan worden om de competitie door te zetten?

Succes nog allemaal met de laatste wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
elnino666:
Daar gaat m'n kampioenschap. In de enelaatste wedstrijd een trainingskamp tegen krijgen, tegen een goed draaiend team en uitspelend. Dan weet je dat je het heel lastig gaat krijgen. Nog een gelijkspel eruit gehaald, maar dan zie je dat United met 6-0 wint en mij zo inhaalt op doelsaldo. Heel jammer, maar niets aan te doen. Baal vooral dat ik een trainingskamp tegen krijg van de nummer 9 (geen concurrent), die het in mijn ogen veel beter had kunnen gebruiken. Hopelijk kan Leicester City (thijs) nog thuis punten af snoepen van United. Al met al vond ik het wel een leuk seizoen, en mijn complimenten voor Chico die een uitstekend seizoen met Hull heeft gedraaid!

Ach joh, vat het niet zo persoonlijk op. Ik vond het wel grappig dat ik met het bescheiden Burnley indirect toch nog een rol in de Engelse titelstrijd kon spelen - als Manchester United op bezoek was gekomen had ik exact hetzelfde gedaan. Mijn doelstelling (16e worden) had ik al lang en breed binnen. Je hebt met Southampton een prima seizoen gedraaid en wellicht heeft Thijs ook nog een traingskampje over! ;)

3e worden met Hull City is inderdaad wel een wereldprestatie! (y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
elnino666:

Ach joh, vat het niet zo persoonlijk op. Ik vond het wel grappig dat ik met het bescheiden Burnley indirect toch nog een rol in de Engelse titelstrijd kon spelen - als Manchester United op bezoek was gekomen had ik exact hetzelfde gedaan. Mijn doelstelling (16e worden) had ik al lang en breed binnen. Je hebt met Southampton een prima seizoen gedraaid en wellicht heeft Thijs ook nog een traingskampje over! ;)

3e worden met Hull City is inderdaad wel een wereldprestatie! (y)

Ik vat het ook zeker niet persoonlijk op en snap je zeker. Het is gewoon balen voor mij, net wat je zegt: al had je tegen United gespeeld had je precies hetzelfde gedaan. Het is gewoon domme pech dat je er niet al te veel op hebt gezeten en niet eerder aan je trainingskampen gedacht had, en op het laatste er achter komt dat je nog 2 trainingskampen over hebt. Ik had natuurlijk ook hetzelfde gedaan als ik nog 2 trainingskampen over had. Maarja je snapt me wel.

Ik heb er vertrouwen in dat Thijs het United moeilijk gaat maken. Daarnaast ga ik voor een tactiek waarbij ik veel wil scoren en dan desnoods nog op doelsaldo inhalen.

ps: je hebt me heel wat geld opgeleverd met je tips op vw, Jeroen. Volg je al een lange tijd en je hebt altijd top tips. Ik zou iedereen aanraden om jou tips te volgen. Net als die van Mojos, ook altijd heerlijke tips. Speel die van jullie altijd mee!!
0 Vind ik leuk's
Vorig seizoen tweede en het zag er lange tijd naar uit dat ik weer tweede zou worden. Maar ik zag het programma van Southampton en ik rekende op je, Burnley! Was zelf van plan mijn laatste trainingskamp in te zetten tegen Chelsea, maar die had op dat moment maar 1 overwinning uit 7 wedstrijden ofzo. Besloot hem te bewaren voor Leicester uit, dat wel aardig in vorm is! Verloor helaas van Chelsea, maar sta nu toch bovenaan met trainingskampie over voor de laatste wedstrijd! Fingers crossed!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.