Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het was een mooi seizoen!

Manchester United, gefeliciteerd met de titel! En Champions League-voetbal voor Southampton en Hull City, wie had dat gedacht? :p

Als er weer een nieuwe competitie op touw gezet wordt, dan hoor ik het graag! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
heb het helaas met everton een beetje laten lopen. lang op de 1e en 2e plek gestaan, maar daarna door minder tijd en omdat het niet op mijn echte account was een tijdje niet ingelogd en het op zn beloop gelaten. mochten we nog een ronde doen, dan kan ik er weer met mijn normale account in en zal ik het beter bijhouden ;)
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Het geld voor een premium account is trouwens overgemaakt en zodra ik dus een premium account heb kan ik de moderator worden van de volgende voetbalwedden competitie.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hier nog de managers eindstand met als beste manager van afgelopen competitie Chicovw. Met Hull City als 13de geplaatst gewoon 3de worden is een topprestatie van formaat!

1. CHICOVW Hull City 13 3 +10 3 5451

2. Feyenoordbeterdanajax Manchester United 1 1 0 5 5170

3. SloatskeSubaccount S2 Queens Park Rangers 13 10 +3 1 4056

4. ElNinooo666 Southampton 7 2 +5 6 3856

5. boemerang10 West Ham United 9 6 +3 2 3638

6. omar montana Tottenham Hotspur 5 5 0 2 3618

7. jeroen081 Burnley 16 9 +7 3177

8. thijspro92 Leicester City 16 12 +4 1 2687

9. dannyblindiskaalSubaccount S1 Manchester City 1 4 -3 6 2242

10. voetbalwedden Chelsea 2 7 -5 5 2218

11. pavelvw Everton 5 8 -3 3 1888

12. sherli Liverpool 3 11 -8 1 1662

13. DutchSporter Newcastle United 7 13 -6 2 1592

14. Joske7777 Stoke City 10 14 -4 1040

15. Erik Hendriksen Aston Villa 10 15 -5 1 890

16. lucsmink Sunderland 13 18 -5 636
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jammer dat ik net niet in de top 5 ben gekomen met West Ham. Het was een mooi seizoen !
0 Vind ik leuk's
wedden:
Het geld voor een premium account is trouwens overgemaakt en zodra ik dus een premium account heb kan ik de moderator worden van de volgende voetbalwedden competitie.

Lekker bezig, dank dat je het over kan nemen. Al besloten waar je naartoe wilt gaan?
0 Vind ik leuk's
Ik heb net het volgende bericht gekregen : Hey Baas,

Je hebt 578 Premium Speeldagen op je account gekregen! Maak er goed gebruik van en manage als een baas!

Ik zal eerst even kijken hoe het allemaal werkt en zal daarna een competitie beginnen. Welke competitie het gaat worden ben ik nog niet helemaal uit.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb net de competitie aangemaakt : Voetbalwedden België
Ik zie de aanmeldingen tegemoet!

1 Anderlecht - Mannysousa
2 Cercle Brugge
3 Club Brugge
4 KAA Gent
5 KRC Genk
6 KV Kortrijk
7 KV Mechelen - wedden
8 KV Oostende
9 KVC Westerlo
10 Lierse SK
11 Royal Mouscron-Péruwelz - Chico
12 Sporting Charleroi
13 Sporting Lokeren
14 Standard Luik
15 SV Zulte Waregem
16 Waasland-Beveren
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Anderlecht voor mij graag!
0 Vind ik leuk's
Ga na het succes met Hull city voor Royal Mouscron-Péruwelz! weer een underdog positie.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.