Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online soccer manager

Dit topic is bedoeld voor mensen die interesse hebben in een OSM competitie.

Link: http://www.onlinesoccermanager.nl

Hoe werkt OSM?
De deelnemer mag manager zijn van haar favoriete team. Dit werkt volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Goede teams zijn vaak snel bezet. Elk seizoen begint de competitie opnieuw met alle clubs en spelers van dat moment.

Als je een team hebt gekozen krijg je drie voorbereidingsdagen. Hierin kan jij je beste spelers trainen. Daarna moet je een tactiek en opstelling verzinnen om je doel te bereiken. Tijdens het seizoen kunnen spelers geblesseerd en geschorst worden. Ook kun je via de transferlijst spelers verkopen en kopen.

Het spel biedt tevens extra opties tegen betaling, zo kun je als "Seizoenskaarthouder" een verslag van je wedstrijd volgen op het scorebord en als "Premium Seizoenskaarthouder" een eigen competitie beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrstephanovich in 15-03-2015 20:53 Offtopic
in 15-03-2015 20:53 Offtopic
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
Hopen op een spannende ontknoping. Southampton is tot op heden de verassende en welverdiende koploper. Het zou mij niks verbazen als het kampioenschap pas in de laatste ronde beslist wordt.

Ook bij OSM geldt, je kan beter jagen dan dat er op je gejaagt wordt. ;-)
0 Vind ik leuk's
cavese:

Deze stelling is voor Southampton zeker toepasselijk want die krijgt wat meer 'trainingskampen' tegen zich. Wel een knappe prestatie trouwens om met subtop materiaal zo de competitie te domineren.
Hier trouwens nog een klein kansje om kampioen te worden maar dan zal wel alles gewonnen moeten worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
cavese:

Deze stelling is voor Southampton zeker toepasselijk want die krijgt wat meer ''trainingskampen'' tegen zich. Wel een knappe prestatie trouwens om met subtop materiaal zo de competitie te domineren.
Hier trouwens nog een klein kansje om kampioen te worden maar dan zal wel alles gewonnen moeten worden.

Ik had eigenlijk nu al wat meer trainingskampen verwacht. Ik kreeg er opeens 3 om m'n oren (die ik allemaal verloor), maar nu krijg ik ze niet meer tegen.(even afkloppen ). ;-) Daarnaast heb ik zelf natuurlijk ook nog 3 trainingskampen over. Ondanks het lastige programma dat ik nog krijg verwacht ik dat ik "gewoon" kampioen ga worden!
Vandaag weliswaar 2 punten verloren door een snelle rode kaart van Mikel.
0 Vind ik leuk's
elnino666:

Ik had eigenlijk nu al wat meer trainingskampen verwacht. Ik kreeg er opeens 3 om m'n oren (die ik allemaal verloor), maar nu krijg ik ze niet meer tegen.(even afkloppen ). ;-) Daarnaast heb ik zelf natuurlijk ook nog 3 trainingskampen over. Ondanks het lastige programma dat ik nog krijg verwacht ik dat ik "gewoon" kampioen ga worden!

In het begin had ik een paar keer pech met rode kaarten wat mij ook punten heeft gekost. Als jij nou een top3 team was geweest dan had ik wel meer trainingskampen verwacht. Trainingskamp is meer bedoeld voor rivalen van elkaar ben ik van mening. Dus ik verwacht meestal een trainingskamp van directe concurrenten en dat zijn er meestal een paar. Ik ga bijv niet met een als 18de geplaatst team een trainingskamp beleggen tegen een titelfavoriet, die bewaar ik dan tegen directe concurrenten om zo 6 punten te winnen ipv 3. Succes morgen (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
het loopt met sunderland ook nog niet ideaal ;)
0 Vind ik leuk's
lucappel:
het loopt met sunderland ook nog niet ideaal ;)

Het kan beter met Sunderland maar het is echt geen schande om met Sunderland zo laag te staan in de Premier League.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
elnino666:

Ik had eigenlijk nu al wat meer trainingskampen verwacht. Ik kreeg er opeens 3 om m'n oren (die ik allemaal verloor), maar nu krijg ik ze niet meer tegen.(even afkloppen ). ;-)

Zelf heb ik nu een trainingskamp tegen jou belegd. Ik had nog 2 trainingskampen over en nu en tegen Man U is het juiste want ik moet alleen nog tegen concurrenten Southampton en Manchester United. Wil ik nog een kansje maken op het kampioenschap, dan moet ik tegen Southampton en Man U wel een trainingskamp beleggen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
elnino666:

In het begin had ik een paar keer pech met rode kaarten wat mij ook punten heeft gekost. Als jij nou een top3 team was geweest dan had ik wel meer trainingskampen verwacht. Trainingskamp is meer bedoeld voor rivalen van elkaar ben ik van mening. Dus ik verwacht meestal een trainingskamp van directe concurrenten en dat zijn er meestal een paar. Ik ga bijv niet met een als 18de geplaatst team een trainingskamp beleggen tegen een titelfavoriet, die bewaar ik dan tegen directe concurrenten om zo 6 punten te winnen ipv 3. Succes morgen (y)
wedden:
elnino666:

Ik had eigenlijk nu al wat meer trainingskampen verwacht. Ik kreeg er opeens 3 om m'n oren (die ik allemaal verloor), maar nu krijg ik ze niet meer tegen.(even afkloppen ). ;-)

Zelf heb ik nu een trainingskamp tegen jou belegd. Ik had nog 2 trainingskampen over en nu en tegen Man U is het juiste want ik moet alleen nog tegen concurrenten Southampton en Manchester United. Wil ik nog een kansje maken op het kampioenschap, dan moet ik tegen Southampton en Man U wel een trainingskamp beleggen.

Ja ik doe het ook alleen tegen de concurrenten op de ranglijst. Maar op een gegeven moment kreeg ik er 2 achter elkaar van West Ham en Newcastle. Newcastle begreep ik nog want die wilt de beker winnen. Maar daardoor had ik er nog veel meer verwacht. En ja, ik heb nog 3 trainingskampen over, dus die zijn voor Man City, Everton en natuurlijk voor jou haha. Al denk ik dat de wedstrijd tegen jou het lastigs wordt vanwege het thuisvoordeel. We gaan het zien, veel succes!
0 Vind ik leuk's
Het zat er voor mij helaas niet in om te winnen tegen jou en ik was blij dat de 1-1 in de 72ste minuut gemaakt werd. Het gelijkspel was terecht en in het echt zou het waarschijnlijk een saaie wedstrijd zijn geweest om te kijken. Het thuisvoordeel en kwaliteit spelers heeft niks mogen baten voor mij. Als ik ooit weer Chelsea ga managen dan ga ik ook voor de 4-5-1. Ik had in het begin ongewoon een trainingskamp belegd tegen een niet concurrent alleen om het moreel op te krikken. Achteraf gezien had ik tegen Aston Villa beter geen trainingskamp kunnen beleggen. Succes nog verder (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
En nu speel ik alleen nog voor spek en bonen het seizoen uit. Ik had de grote fout gemaakt om niet iedere positie dubbel te zetten. Hierdoor heb ik van opstelling/tactiek moeten veranderen waardoor de resultaten nog slechter worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.