Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[B]Groep C[/B]
[B]Schotland (Terran)[/B] - Ivoorkust (Arie07) : 2-1
[B]Ivoorkust (Arie07)[/B] - Schotland (Terran) : 2-1
Schotland koos er bij beide potjes vanaf de start voor de tactiek van Chelsea te hanteren tegen Atletico Madrid. De Berlijnse Muur werd achterin neergezet en het was counteren geblazen. Dit bleek een goede tactiek te zijn in de eerste wedstrijd. Ivoorkust was beter, maar de goal viel aan de andere kant door Adam. Het spelbeeld veranderde niet en Ivoorkust wist ook niet veel af te dwingen. De 2-0 kwam op het scorebord door een mooie goal van Hutton. Vlak daarna maakte Gervinho de aansluitingstreffer, maar meer kon er niet gerealiseerd worden.
De tweede wedstrijd was identiek aan de eerste. Ook ditmaal kwam Schotland op een voorsprong in de 14e minuut. Doelpuntenmaker was Anya. Vlak daarna was het dit keer wel raak door Doumbia. Dezelfde Doumbia miste daarna nog een legio aan kansen en dus begon het bij de manager van Ivoorkust wel een beetje te kriebelen. Schotland ramde alle ballen op goed geluk naar voren en Ivoorkust stuitte telkens weer op een muur van blauw-witte spelers. Toch werd in de 85e minuut het gaatje gevonden door Wilfried Bony. Hij zorgde voor de drie punten bij Ivoorkust.
Terran goed gespeeld en succes verder!
Schotland koos er bij beide potjes vanaf de start voor de tactiek van Chelsea te hanteren tegen Atletico Madrid. De Berlijnse Muur werd achterin neergezet en het was counteren geblazen. Dit bleek een goede tactiek te zijn in de eerste wedstrijd. Ivoorkust was beter, maar de goal viel aan de andere kant door Adam. Het spelbeeld veranderde niet en Ivoorkust wist ook niet veel af te dwingen. De 2-0 kwam op het scorebord door een mooie goal van Hutton. Vlak daarna maakte Gervinho de aansluitingstreffer, maar meer kon er niet gerealiseerd worden.
De tweede wedstrijd was identiek aan de eerste. Ook ditmaal kwam Schotland op een voorsprong in de 14e minuut. Doelpuntenmaker was Anya. Vlak daarna was het dit keer wel raak door Doumbia. Dezelfde Doumbia miste daarna nog een legio aan kansen en dus begon het bij de manager van Ivoorkust wel een beetje te kriebelen. Schotland ramde alle ballen op goed geluk naar voren en Ivoorkust stuitte telkens weer op een muur van blauw-witte spelers. Toch werd in de 85e minuut het gaatje gevonden door Wilfried Bony. Hij zorgde voor de drie punten bij Ivoorkust.
arie07:
[B]Groep C[/B]
[B]Groep C[/B]
Jij ook veel succes, aangezien jij de enige bent die punten geraapt heeft tegen Colombia neem ik aan dat jij als 2e zal doorgaan. Sorry van beide wedstrijden, een betonnen muur voor mijn goal optrekken en hopen dat ik met mijn 1 à 2 kansjes per wedstrijd een goal zou scoren was het enige waarop ik kon hopen met mijn team.
bemelheerm:
Ik zie dat de uitslagen nog niet bijgewerkt zijn :
Spanje - Chili 3-0
Chili - Spanje 1-1 (verbinding bij tegenstander uitgevallen rond minuut 82, maar wil blijkbaar niet meer verder spelen)
Hield zich dan maar bezig met het vervalsen van een screenshot (met foute naam op ps netwerk = heel dom :D)
Bedankt Dambo (Nederland) om mijn gelijk te bewijzen met je screenshots.
Ik zie dat de uitslagen nog niet bijgewerkt zijn :
Spanje - Chili 3-0
Chili - Spanje 1-1 (verbinding bij tegenstander uitgevallen rond minuut 82, maar wil blijkbaar niet meer verder spelen)
Hield zich dan maar bezig met het vervalsen van een screenshot (met foute naam op ps netwerk = heel dom :D)
Bedankt Dambo (Nederland) om mijn gelijk te bewijzen met je screenshots.
Doe alstublieft even normaal , heb men screenshots al naar de makers van dit toernooi gestuurd en die controleren het nu ;-)
@terran Je hebt helemaal gelijk. Schotland is veruit het zwakste team in dit toernooi, dan kan je niet massaal gaan aanvallen
robs234:
@terran Je hebt helemaal gelijk. Schotland is veruit het zwakste team in dit toernooi, dan kan je niet massaal gaan aanvallen
Wat dacht je van Roemenië? Ook geen pretje haha
Voor de organisatie:
Voor ons in poule f is het ook niet mogelijk contact te krijgen met Oostenrijk zouden jullie een poging willen wagen en indien nodig een reserve in schuiven. De overige wedstrijden zijn gespeeld alleen alles mbt Oostenrijk moet nog gespeeld worden.
Thanks
Voor ons in poule f is het ook niet mogelijk contact te krijgen met Oostenrijk zouden jullie een poging willen wagen en indien nodig een reserve in schuiven. De overige wedstrijden zijn gespeeld alleen alles mbt Oostenrijk moet nog gespeeld worden.
Thanks
in mijn poule klopt er iets niet;-)
Mijn specialiteit is de first to score bet!
bakkertje999:
waanzinnig veel doelpunten bij de Europa clash Zweden-Roemenië
Roemenië - Zweden 2-5
Zweden - Roemenië 1-4
waanzinnig veel doelpunten bij de Europa clash Zweden-Roemenië
Roemenië - Zweden 2-5
Zweden - Roemenië 1-4
Deze mis ik in de stand, de wedstrijd die hierna gespeeld is staat er wel in, of werken jullie van achter naar voren met het bijwerken ;-)
bakkertje999:
Voor de organisatie:
Voor ons in poule f is het ook niet mogelijk contact te krijgen met Oostenrijk zouden jullie een poging willen wagen en indien nodig een reserve in schuiven.
Voor de organisatie:
Voor ons in poule f is het ook niet mogelijk contact te krijgen met Oostenrijk zouden jullie een poging willen wagen en indien nodig een reserve in schuiven.
Als jij geen contact met Oostenrijk kan krijgen dan lukt mij dat waarschijnlijk ook niet. Ik stel voor dat kwentin - PSN: Q-079 de plek van Oostenrijk inneemt. Dan wacht ik nog op een bevestiging hier in het forum zodat ik de lijst aan kan passen.
Toto Sigarenboer
bakkertje999:
Deze mis ik in de stand, de wedstrijd die hierna gespeeld is staat er wel in, of werken jullie van achter naar voren met het bijwerken ;-)
Ik ben nu de laatste puntjes op de i aan het zetten met het bijwerken van de stand. Zodra dat eenmaal staat in de beginpost is het al een stuk overzichtelijker en makkelijker bij te houden.
Toto Sigarenboer