Online Fifa 2014 WK toernooi op Playstation 3
Zoals eerder beloofd, hierbij de aankondiging van een nieuw FIFA toernooi. Speel mee met het Fifa 2014 WK toernooi met leden van voetbalwedden.net en win tevens leuke prijzen! De sponsor van ons toernooi is Bwin. Deze bookmaker keert maar liefst 100 euro aan prijzengeld uit. Deze prijzen worden uitgekeerd in de vorm van een freebet. Dit geld is rond te spelen tegen minimale odds. Bwin is beschikbaar voor de Belgen en Nederlanders onder ons. Wij bedanken Bwin voor deze samenwerking.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Spelregels FIFA TOERNOOI 2014
- Er wordt gespeeld met landen die ook deelnemen aan het komende WK in Brazilië.
- Het toernooi is voor spelers uit België en Nederland.
- Dit toernooi word gespeeld op een Playstation 3.
- Er is plaats voor maximaal 32 deelnemers.
- Teams moeten in de poule fase 2x tegen elkaar spelen.
- In de volgende rondes zal er gespeeld worden volgens het 'Knock Out Systeem'. Indien een wedstrijd gelijk eindigt zal er een beslissingswedstrijd plaatsvinden.
- Bij gelijke eindigen in de poule fase zal er gekeken worden naar doelsaldo, onderling resultaat en doelpunten voor.
- Speelduur per wedstrijd bedraagt 12 minuten: dus 6 minuten per helft.
- Je bepaald in overleg met je tegenstander wanneer een wedstrijd gespeeld gaat worden
- Uitslagen moeten in dit topic geplaatst worden, wij updaten alles in ons online document: bit.ly/vwfifa2014
- Wedstrijden moeten voor de einddatum van een speelronde gespeeld zijn. Indien we geen uitslag hebben zal de wedstrijd als 'niet gespeeld' worden beschouwd en/of zal een deelnemer/tegenstander automatisch als winnaar worden gekozen.
ONLINE DOCUMENT MET ALLE WIJZIGINGEN, STANDEN, UITSLAGEN, PROGRAMMA EN INSCHRIJVINGEN:
- bit.ly/vwfifa2014 (let op: meerdere tabbladen!)
Heel veel succes allemaal!!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mokum001:
Haha, omdat je nu 2x verloren heb? :-(
Dat weet je van te voren bij WK landen dat de 1 beter is dan de ander..
terran:
Jep
Wel jammer dat sommige deelnemers deze wedstrijd al verloren hebben bij de loting van de landen. Beetje oneerlijk, zeker als er voor prijzen wordt gespeeld.
hoihoi90:
schotland ( Tommeke99 ) - Colombia ( hoihoi90 ) uitslag: 2-4
Colombia ( hoihoi90 ) - schotland ( Tommeke99 ) uitslag: 3-1
Jep
Wel jammer dat sommige deelnemers deze wedstrijd al verloren hebben bij de loting van de landen. Beetje oneerlijk, zeker als er voor prijzen wordt gespeeld.
Idd dat weet iedereen dat landen verschillende sterke hebben, maar dat er dan om prijzen gespeeld wordt maakt het toch oneerlijk. En dat wist ik al voor ik verloren had. Jammer dat er geen instelling is voor vriendschappelijke wedstrijden om ieder land even sterk te maken zoals bij Fifa Interactieve World Cup.
worden vandaag de standen bekend gemaakt?
en wanneer zullen de 8e finales starten?
terran:
Idd dat weet iedereen dat landen verschillende sterke hebben, maar dat er dan om prijzen gespeeld wordt maakt het toch oneerlijk. En dat wist ik al voor ik verloren had. Jammer dat er geen instelling is voor vriendschappelijke wedstrijden om ieder land even sterk te maken zoals bij Fifa Interactieve World Cup.
mokum001:
terran:
Jep
hoihoi90:
Jep
je kunt met een minder land, echt wel winnen van een beter land hoor..
Mijn specialiteit is de first to score bet!
hoihoi90:
Hallo HoiHoi90
Momenteel druk mee bezig dus die komen later vandaag online. Zodra de groepsfase af is gerond zullen de achtste finales beginnen.
Toto Sigarenboer
[quote] Jep
Dat is helaas niet anders en dat is ook de factor geluk. Wie geluk heeft loot een goed team en wie geen geluk een slecht team. Wij hebben daarentegen weer mazzel dat wij in Nederland leven en bijv niet in Congo.
Dat is helaas niet anders en dat is ook de factor geluk. Wie geluk heeft loot een goed team en wie geen geluk een slecht team. Wij hebben daarentegen weer mazzel dat wij in Nederland leven en bijv niet in Congo.
Toto Sigarenboer
wedden:
[quote] Jep
[quote] Jep
Aan de plaats waar je geboren bent kan je moeilijk iets veranderen, een wedstrijd eerlijk maken voor iedereen zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen is een stuk makkelijker...
terran:
Aan de plaats waar je geboren bent kan je moeilijk iets veranderen, een wedstrijd eerlijk maken voor iedereen zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen is een stuk makkelijker...
Aan een loting ook niet, wel aan de opzet. Er was nou eenmaal gekozen om het in WK editie te doen met zoveel mogelijk dezelfde teams al mogelijk die ook op wk actief zijn. Het was zeg maar de bedoeling om het WK zoveel na te bootsen. Ik begrijp best dat het verschil enorm is met sommige landen, alleen dat is helaas even niet anders.
Toto Sigarenboer
als de voorwaarden je niet bevallen, had je je misschien niet moeten inschrijven. het toernooi is bovendien gratis dus je als je iets wint is dat alleen maar een bonus.
Ik zie dat de uitslagen nog niet bijgewerkt zijn :
Spanje - Chili 3-0
Chili - Spanje 1-1 (verbinding bij tegenstander uitgevallen rond minuut 82, maar wil blijkbaar niet meer verder spelen)
Hield zich dan maar bezig met het vervalsen van een screenshot (met foute naam op ps netwerk = heel dom :D)
Bedankt Dambo (Nederland) om mijn gelijk te bewijzen met je screenshots.
Spanje - Chili 3-0
Chili - Spanje 1-1 (verbinding bij tegenstander uitgevallen rond minuut 82, maar wil blijkbaar niet meer verder spelen)
Hield zich dan maar bezig met het vervalsen van een screenshot (met foute naam op ps netwerk = heel dom :D)
Bedankt Dambo (Nederland) om mijn gelijk te bewijzen met je screenshots.
Schotland - Ivoorkust 2-1
Ivoorkust - Schotland 2-1
Ivoorkust - Schotland 2-1