Pokertoernooi voor voetbalwedden.net leden?
@voetbalwedden
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Erg leuk idee, de ovrige editie was inderdaad een succes, hopen op wederom z'n leuk toernooi! :)
+1 !
Of waarom maken we er niet eens een livetoernooi van? :-) Ik ga alvast dit weekend oefenen op de IPO in Dublin :-)
Of waarom maken we er niet eens een livetoernooi van? :-) Ik ga alvast dit weekend oefenen op de IPO in Dublin :-)
We overleggen dit even. Misschien is er een bookmaker die een mooie freeroll wil spronsoren. Maar dan moeten we wel wat meer aanmeldingen in dit topic hebben :)!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
http://i50.tinypic.com/343sysz.jpg">
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Mooi idee, ik doe mee :)
Er is nooit zekerheid met wedden.
Dan doe ik ook wel mee ;). Het liefst niet op Bwin, want daar is mijn poker uitgesloten (a)