Pokertoernooi voor voetbalwedden.net leden?
@voetbalwedden
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik ook. Kan iemand vertellen hoe dat vorige keer ging? Wat toen prijzengeld was en wat nummer 1 won?
.
brojkovic:
Ik ook. Kan iemand vertellen hoe dat vorige keer ging? Wat toen prijzengeld was en wat nummer 1 won?
100 euro nummer 1 meen ik....moet je even het forum doorspitten..
(y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik ben in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a)
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Hierbij doe ik mee . . . .
Op welke pokersite?
Op welke pokersite?
ik doe mee mits datum en tijd goed uitkomen uiteraard;)!
pempenator:
Idem.