Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor voetbalwedden.net leden?

@voetbalwedden
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpsvmike in 17-10-2012 11:34 Offtopic
in 17-10-2012 11:34 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nou een leuk aantal deelnemers, hopen dat het lukt om het toernooi te organiseren.
0 Vind ik leuk's
ik doe uiteraard mee! Top!
0 Vind ik leuk's
kieft8:
Nou een leuk aantal deelnemers, hopen dat het lukt om het toernooi te organiseren.

Dat zal vast wel goed komen! In het begin van voetbalwedden waren er veel meer poker toernooien en deden ook altijd wel aardig wat aan mee. Nu een pokertoernooi niet zo vaak georganiseerd wordt hier zal de animo des te groter zijn. Ik heb in ieder geval erg zin in om weer eens te pokeren tegen andere voetbalwedden leden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
I'm all in!!!! (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook mee denk ik. (y)
0 Vind ik leuk's
Wij gaan een geschikte bookmaker vinden voor een mooie freeroll! We komen hier snel op terug. Bedankt voor alle input! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.