Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA16 - Ultimate Team

Vorig jaar had ik een topic geopend met Fifa 15 - Ultimate Team.
Nu staat Fifa 16 voor de deur en wederom zit ultimate team in het spel.

Volgens geruchten komt aankomende woensdag 16 September de Web App online waarmee je kunt beginnen met het onderhandelen van spelers en items op de transfermarkt. Hiermee kun je spelers en pakjes kopen.

De vermoedelijke fifa 16 web app pagina op woensdag 16 september:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app

Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/16/players/

Plaats hier de top spelers die je hebt gekregen uit pakjes, teams die je aan het maken bent of gemaakt hebt en daag spelers uit om voor de fun tegen elkaar een potje ultimate team te doen bij fifa 16.

Nieuw dit jaar is de FIFA 16 Draft voor als je wel ultimate team wilt spelen maar niet opnieuw een team wilt opbouwen. Hierbij krijg je op elke positie de keuze uit 5 willekeurige spelers om zo eenmalig een team per wedstrijd op te bouwen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 13-09-2015 11:03 Offtopic
in 13-09-2015 11:03 Offtopic
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik weet precies waar dit aan ligt, aan dat jullie op de playstation spelen.
Niet naar bedoeld maar bij de playstation doen de servers bij niemand het.
Ik speel zelf op de Xbox One en heb nog geen 1 keer gehad dat het potje niet meetelt met ultimate team, zowel online divisie als offline divisie en tegen vrienden.
0 Vind ik leuk's
Vermeer

vd Wiel v Beek Martins Indi Buttner


Veijnovic Wijnaldum Fer


Promes v. Persie Elia


100% Teamgeest.. 2x gepromoveerd..

Tip : Speel fut draft ( 1e x ) win alle 4 de wedstrijden krijg je 2 pakketten voor..
Misschien al gezegd ( doe de managertaken alle 18 ) Krijg je ook een pakketje voor..
Vaak zitten er in je begint team bij fut wel 1 of 2 redelijk goede spelers.. die je voor best wat coins kunt verkopen ! Probeer dat als basis te gebruiken..
0 Vind ik leuk's
Ik ben slecht begonnen aan FIFA 16, sta nu op 41 winst, 9 gelijk en 37 verloren.
Had een simpel Nederlands team en een simpel BPL team. Ben sinds gisteren overgestapt op een Spaans team. Ben benieuwd hoe dit gaat spelen.



Wil graag nog Benzema IPV Griezmann, maar eerst nog een tweede (italiaans of duits) team erbij maken.
0 Vind ik leuk's
sloatske:
Ik ben slecht begonnen aan FIFA 16, sta nu op 41 winst, 9 gelijk en 37 verloren.
Had een simpel Nederlands team en een simpel BPL team. Ben sinds gisteren overgestapt op een Spaans team. Ben benieuwd hoe dit gaat spelen.



Wil graag nog Benzema IPV Griezmann, maar eerst nog een tweede (italiaans of duits) team erbij maken.


Spaar maar goed voor Super Bennie
0 Vind ik leuk's
kingjosef23:
sloatske:
Ik ben slecht begonnen aan FIFA 16, sta nu op 41 winst, 9 gelijk en 37 verloren.
Had een simpel Nederlands team en een simpel BPL team. Ben sinds gisteren overgestapt op een Spaans team. Ben benieuwd hoe dit gaat spelen.



Wil graag nog Benzema IPV Griezmann, maar eerst nog een tweede (italiaans of duits) team erbij maken.


Spaar maar goed voor Super Bennie


Duits teampje is prima, met Herrmann en T. Hazard op de flanken ga je al gauw erg lekker. Chicarito of Ramos in de punt, gaat alles lekker!
0 Vind ik leuk's
kingjosef23:

Spaar maar goed voor Super Bennie


Heb nog 128k, Benzema is 60k dus dat moet goedkomen.

frankinho112:

Duits teampje is prima, met Herrmann en T. Hazard op de flanken ga je al gauw erg lekker. Chicarito of Ramos in de punt, gaat alles lekker!


Jaa wil dezelfde opstelling als bij mijn Spaanse gaan gebruiken. Ramos en Chicharito in de punt, op links zat ik aan schurrle te denken en rechts douglas costa.
0 Vind ik leuk's
sloatske:
kingjosef23:

Spaar maar goed voor Super Bennie


Heb nog 128k, Benzema is 60k dus dat moet goedkomen.

frankinho112:

Duits teampje is prima, met Herrmann en T. Hazard op de flanken ga je al gauw erg lekker. Chicarito of Ramos in de punt, gaat alles lekker!


Jaa wil dezelfde opstelling als bij mijn Spaanse gaan gebruiken. Ramos en Chicharito in de punt, op links zat ik aan schurrle te denken en rechts douglas costa.


Ja Schurle op links is inderdaad beter dan T. Hazard maar voor mij op dit moment onbetaalbaar. Dit ivm mijn weinige speeluren in FIFA 16 op dit moment. Douglas Costa is idd erg snel, maar toch kan ik je Herrmann ten zeerste aanbevelen.

Als CVM natuurlijk Vidal. In de goal zou ik gaan voor Benaglio. Verdediging natuurlijk hummels samen met Sokratis, waar ik denk dat Boateng je budget te boven gaat.

Succes ermee
0 Vind ik leuk's
frankinho112:
sloatske:
kingjosef23:

Spaar maar goed voor Super Bennie


Heb nog 128k, Benzema is 60k dus dat moet goedkomen.

frankinho112:

Duits teampje is prima, met Herrmann en T. Hazard op de flanken ga je al gauw erg lekker. Chicarito of Ramos in de punt, gaat alles lekker!


Jaa wil dezelfde opstelling als bij mijn Spaanse gaan gebruiken. Ramos en Chicharito in de punt, op links zat ik aan schurrle te denken en rechts douglas costa.


Ja Schurle op links is inderdaad beter dan T. Hazard maar voor mij op dit moment onbetaalbaar. Dit ivm mijn weinige speeluren in FIFA 16 op dit moment. Douglas Costa is idd erg snel, maar toch kan ik je Herrmann ten zeerste aanbevelen.

Als CVM natuurlijk Vidal. In de goal zou ik gaan voor Benaglio. Verdediging natuurlijk hummels samen met Sokratis, waar ik denk dat Boateng je budget te boven gaat.

Succes ermee


Vrees dat ik het team niet met 70k ga halen haha. Maar op lange termijn zou ik indd zoiets willen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.