Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA16 - Ultimate Team

Vorig jaar had ik een topic geopend met Fifa 15 - Ultimate Team.
Nu staat Fifa 16 voor de deur en wederom zit ultimate team in het spel.

Volgens geruchten komt aankomende woensdag 16 September de Web App online waarmee je kunt beginnen met het onderhandelen van spelers en items op de transfermarkt. Hiermee kun je spelers en pakjes kopen.

De vermoedelijke fifa 16 web app pagina op woensdag 16 september:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app

Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/16/players/

Plaats hier de top spelers die je hebt gekregen uit pakjes, teams die je aan het maken bent of gemaakt hebt en daag spelers uit om voor de fun tegen elkaar een potje ultimate team te doen bij fifa 16.

Nieuw dit jaar is de FIFA 16 Draft voor als je wel ultimate team wilt spelen maar niet opnieuw een team wilt opbouwen. Hierbij krijg je op elke positie de keuze uit 5 willekeurige spelers om zo eenmalig een team per wedstrijd op te bouwen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 13-09-2015 11:03 Offtopic
in 13-09-2015 11:03 Offtopic
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jordi85:
Ik heb ook even gespeeld, maar bij mij wordt na bijna iedere wedstrijd de verbinding verbroken met FIFA 16 Ultimate team en keer ik terug naar het hoofdmenu.
Geen coins, wedstrijd verloren, om
Schijtziek van te worden.

Iemand hetzelfde probleem op PS4?


heb ik ook erg vaak last van, heb ik 5-1 gewonnen maar wordt de verbinding verbroken waardoor ik de wedstrijd verlies.... speel ook op ps4:(
0 Vind ik leuk's
Hmm ik heb 2x fut draft op professional gedaan,

1e keer: op professional 3x gewonnen en de 4e verloren, prijs: 2 goude jumbo pakketten
2e keer: alles op professional gewonnen, prijs: 1 goude jumbo pakket en 1 normale pakket.

Beide niets nuttigs in het pakket.
Maar met 3x winnen had ik een betere prijs dan met 4x winnen.
Volgens mij is het dus erg random
0 Vind ik leuk's
Ik heb een Serie A team gemaakt, gaat perfect! Alleen cv's kunnen wat beter maar op middenveld en aanval loopt het perfect.

Di Natale gekocht voor maar 2000 coins, en check zijn stats.
Scoorde al meteen een hatrick, de bal control is vooral ziek!



Strootman en Medel had ik uit packs, tevreden met het team voor wat het nu is!
Lekker fysiek middenveld, ook dat is goed zichtbaar in het veld!.

Vanuit hier ga ik munten sparen.
Mogelijk nog de cv's verbeteren ondanks ze het wel aardig doen.
0 Vind ik leuk's
Net op 2de account futdraft gespeeld, na 1ste ronde er al uit. Toen 2 5k packs gekregen en 1 silver pack.
eindelijk geluk aan mijn zijde, lukaku ter waarde van 20k uit 1 van de 5k packs en ook nog diekmeier in de andere 5k pack
ter waarde van 5k:D. coins maar even overgezet naar mn hoofdaccount en nu serie a team gemaakt van ongeveer 30k:)
0 Vind ik leuk's
Ik heb veel gehandeld te afgelopen tijd. Heb 410k als iemand wat wilt stuur me maar een pm:) voor de playstation.

Als ik potjes ga spelen en doorga naar het menu is er steeds een fout... Daarom nog niet gespeeld...
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog nooit zulke gare servers meegemaakt bij FIFA. WIn 4x online in divisie 9 geeft ie 4x er is een fout opgetreden bij het verbinding maken.. verlies ik alsnog wtf... ff een weekje geen FIFA online voor mij meer.
0 Vind ik leuk's
Apart dit jaar is juist het enigste jaar dat ik nog geen problemen heb gehad en nog geen wedstrijd heb verloren door de server die mij eruit gooit (klopt af!)
Normaal wel ieder jaar.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Apart dit jaar is juist het enigste jaar dat ik nog geen problemen heb gehad en nog geen wedstrijd heb verloren door de server die mij eruit gooit (klopt af!)
Normaal wel ieder jaar.


Ik heb het zelfs bij 70% van mijn wedstrijden, ik nok er voorlopig mee!
Op deze manier is het niet te doen en geen flikker aan!
Welke internetprovider heb jij? Ik heb zelf Ziggo Z1 misschien ligt het daar aan.
0 Vind ik leuk's
Blabla
Denk niet dat het aan je provider ligt daar meer mensen er last van hebben.
Plotseling verliest die connection met de EA Servers, voornamelijk in FUT bij mij (dit gebeurde dag van release en vrijdag meermaals).

Gisteren tijdens online seasons gelukkig niet overigens.

0 Vind ik leuk's
Ik heb er ook last van, als mijn wedstrijd is afgelopen dan duurt het laden naar het hoofdscherm wat langer.
Dan weet ik eigenlijk al genoeg, EA flikkert me er weer uit.
Dit heb ik de laatste 3 potjes gehad pff
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.