Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA16 - Ultimate Team

Vorig jaar had ik een topic geopend met Fifa 15 - Ultimate Team.
Nu staat Fifa 16 voor de deur en wederom zit ultimate team in het spel.

Volgens geruchten komt aankomende woensdag 16 September de Web App online waarmee je kunt beginnen met het onderhandelen van spelers en items op de transfermarkt. Hiermee kun je spelers en pakjes kopen.

De vermoedelijke fifa 16 web app pagina op woensdag 16 september:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app

Nog een handige site is:
http://www.futhead.com/16/players/

Plaats hier de top spelers die je hebt gekregen uit pakjes, teams die je aan het maken bent of gemaakt hebt en daag spelers uit om voor de fun tegen elkaar een potje ultimate team te doen bij fifa 16.

Nieuw dit jaar is de FIFA 16 Draft voor als je wel ultimate team wilt spelen maar niet opnieuw een team wilt opbouwen. Hierbij krijg je op elke positie de keuze uit 5 willekeurige spelers om zo eenmalig een team per wedstrijd op te bouwen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 13-09-2015 11:03 Offtopic
in 13-09-2015 11:03 Offtopic
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb er weer zin in, morgen snel spelen! :p
Beginnen met een klote team, zal zo even kijken wat ikzelf kan samenstellen uit mijn zooitje ongeregeld.

Welke Console spelen jullie?

btw Timbarret, nu al Messi :-|
0 Vind ik leuk's
Blabla
Heb early access, dus kan al een weekje spelen. Op het begin altijd pauper team, maar gelukkig met wat huurspelers is 't goed te doen. Eljero Elia is een absolute aanrader. Zeer cheap, maar speelt heerlijk.
0 Vind ik leuk's
Mijn teampje om mee te starten morgen!
0 Vind ik leuk's
mijn team tot dus ver:

Spits: Locadia
LB : Lestienne
RB : Promes
CM : Maher
CM : Propper
CAM : Ziyech
LB : Willems
RB : Arias
CV : Bruma
CV : Moreno
DM : vermeer


wissels; Narsingh, buttner, van beek , fer

aardige team om mee te starten!
0 Vind ik leuk's
Even een klein vraagje,

Is de transfermarkt tussen PS3 en PS4 hetzelfde? dus dat wanneer iemand via de PS4 een speler bijvoorbeeld te koop zet en ik hem koop via mijn ps3 console?
en kan ik ook spelers treffen die via de PS4 spelen?

0 Vind ik leuk's
michel95:
Even een klein vraagje,

Is de transfermarkt tussen PS3 en PS4 hetzelfde? dus dat wanneer iemand via de PS4 een speler bijvoorbeeld te koop zet en ik hem koop via mijn ps3 console?
en kan ik ook spelers treffen die via de PS4 spelen?



Nee verschillende markten dit jaar.
0 Vind ik leuk's
jordi85:
Heb er weer zin in, morgen snel spelen! :p
Beginnen met een klote team, zal zo even kijken wat ikzelf kan samenstellen uit mijn zooitje ongeregeld.

Welke Console spelen jullie?

btw Timbarret, nu al Messi :-|


Haha nee ik heb deluxe editie vandaar ook leen systeem bij geschreven (is maar voor 5 wedstrijden helaas).

Overigens ik heb FUT Draft gedaan (Single) op semi pro:
Alle 4 de wedstrijden winnen op semi pro is: 1x Jumbo Premium pack + 1x Normaal gold pack
Als ik 15000 coins heb ga ik misschien proffesional doen om te kijken wat daar te halen valt.

jumbo pack viel reuze mee:
Trainer van Tottenham (bpl)
schurrle (bundesliga)
walker (bpl)
Rodriguez (Southampton bpl)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
jordi85:
Heb er weer zin in, morgen snel spelen! :p
Beginnen met een klote team, zal zo even kijken wat ikzelf kan samenstellen uit mijn zooitje ongeregeld.

Welke Console spelen jullie?

btw Timbarret, nu al Messi :-|


Haha nee ik heb deluxe editie vandaar ook leen systeem bij geschreven (is maar voor 5 wedstrijden helaas).

Overigens ik heb FUT Draft gedaan (Single) op semi pro:
Alle 4 de wedstrijden winnen op semi pro is: 1x Jumbo Premium pack + 1x Normaal gold pack
Als ik 15000 coins heb ga ik misschien proffesional doen om te kijken wat daar te halen valt.

jumbo pack viel reuze mee:
Trainer van tottenham (bpl)
schurrle (bundesliga)
walker (bpl)
Rodriguez (Southampton bpl)


Heb ook de offline FUT draft geprobeerd, alleen dan op professioneel niveau. Helaas de 4e wedstrijd verloren tegen Real Madrid d.m.v. penalties. Kwam er gewoon echt niet doorheen, voelde meer als wereldklasse :(

Mijn rewards voor 3 gewonnen op prof niveau waren 3 Premium Goud pakketten, met alleen eigenlijk rotzooi er in helaas.
0 Vind ik leuk's
Dan is semi pro 4 wedstrijden winnen beter dan 3 wedstrijden op pro winnen.
Dan heb je nog een jumbo pakketje van 15 of 25k? Die had ik tenminste + 1 premium.

Ik heb bijna 15.000 coins (14.500) dus ik ga nog wel proberen, ik denk op pro..
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook even gespeeld, maar bij mij wordt na bijna iedere wedstrijd de verbinding verbroken met FIFA 16 Ultimate team en keer ik terug naar het hoofdmenu.
Geen coins, wedstrijd verloren, om
Schijtziek van te worden.

Iemand hetzelfde probleem op PS4?
0 Vind ik leuk's
Blabla

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.