Buitenlandse voetbal wedstrijden bezoeken
Omdat ik vorig seizoen 2 buitenlandse wedstrijden heb bezocht en dit heel goed was bevallen ben ik benieuwd of andere mensen ooit buitenlandse wedstrijden bezoeken?
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
godverdomme wat baal ik zeg, speelt psv in de volgende ronde tegen GLASGOW RANGERS, moet ik vanwege herkansingen op school thuis blijven :S
echt grootste grap ooit
echt grootste grap ooit
Against modern Football
psvmike:
godverdomme wat baal ik zeg, speelt psv in de volgende ronde tegen GLASGOW RANGERS, moet ik vanwege herkansingen op school thuis blijven :S echt grootste grap ooit
lekker gierig is dat, denken je ouders dan dat je nu onder de wedstrijd gaat leren ofzo ipv het nu live te kijken? ...godverdomme wat baal ik zeg, speelt psv in de volgende ronde tegen GLASGOW RANGERS, moet ik vanwege herkansingen op school thuis blijven :S echt grootste grap ooit
=
dikkemini:
Hier komt Feyenoord ook ooit weer bij.
hahahaha... Ik hoef je toch niet serieus te nemen ofwel??
bet-winner:
dikkemini:
Nou ik moet toch zeggen dat ik er nog in geloof..
Ik bezoek geregeld wedstrijden in het buitenland (Belgie,Frankrijk, Duitsland en Engeland). Regel altijd alles 1 a 2 maanden vantevoren. Tickets vaak via de clubs zelf, mailtje is vaak genoeg.
Ben ook een keer 4 weken door Engeland gereisd en 8 wedstrijden bezocht, alle kaarten aan de kassa gekocht, ook een mooie ervaring:)
Volgende trip zal zijn in April (West Ham-Manchester UTD en zondag de JPT Final Brentford-Carlisle). Vliegen met EasYjet, hotel en tickets, totaal zon 300 euro
Ben ook een keer 4 weken door Engeland gereisd en 8 wedstrijden bezocht, alle kaarten aan de kassa gekocht, ook een mooie ervaring:)
Volgende trip zal zijn in April (West Ham-Manchester UTD en zondag de JPT Final Brentford-Carlisle). Vliegen met EasYjet, hotel en tickets, totaal zon 300 euro
vw-crew:
Tips voor? Wedstrijden om buitenlandse wedstrijden te bezoeken?
Voor het laatste heb ik nog wel een tip. Ik ben ooit in Valencia geweest, die spelen in een fantastisch stadion midden (echt midden) in de stad. Een mooi oud, groot stadion die je vanaf de buitenkant niet ziet liggen. Aanradertje...
psvmike:
nog meerdere mensen die tips hebben?
nog meerdere mensen die tips hebben?
Tips voor? Wedstrijden om buitenlandse wedstrijden te bezoeken?
Voor het laatste heb ik nog wel een tip. Ik ben ooit in Valencia geweest, die spelen in een fantastisch stadion midden (echt midden) in de stad. Een mooi oud, groot stadion die je vanaf de buitenkant niet ziet liggen. Aanradertje...
Mede op jou aanraden volgende week naar Valencia-PSV !!
Wordt 4 dagen genieten :)
Week later met een maat van me 4 dagen Istanbul voor Fenerbahce-Galatasaray! ( 18 maart )
Dit topic heeft een tijdje stil gelegen. Hoop er nu weer nieuw leven in te blazen met de vele nieuwe leden die we nu hebben!
Laat de verhalen maar komen (Y)
Against modern Football
Mike, gaaf man!
Zelf heb ik in november 2008 Fenerbahce - Galatasaray bezocht, te gekke wedstrijd en te gekke sfeer.
Na een minuut kwam Fener achter waarna ze na vervolgens terugkwamen en Galatasaray vernederden met 4-1, daarna was de sfeer op straat echt geweldig!
Paar dagen daarna nog de bekerwedstrijd Galatasaray - Kayserispor bezocht, in het oude stadion nog. Mooi om te zien hoe ze met de verschillende vakken tegen elkaar op zingen. Deze wedstrijd scoorde Gala in blessuretijd nog de 1-0 waarna nog flink wat opstootjes onstonden tussen de spelers vlak voor ons neus, genieten!!
Verder heb ik Anderlecht - Ajax bezocht vorig jaar februari, dit was ook een mooie belevenis. Wij waren op uitnodiging van enkele Belgische vrienden gekomen, die we het jaar daarvoor bij Ajax - Anderlecht ontmoet hadden. Gezellige dag gehad met die mannen in de stad en in de kroegen naast het Anderlecht stadion.
Afgelopen september Liverpool - Wolverhampton, Anfield Road, mooi om een keer mee te maken! Geweldig oud stadion, alleen het verplicht zitten op Anfield doet toch wel iets van de sfeer af. Verder is Liverpool een mooie stad, waar het zeer goed uitgaan is, echt een aanrader! Ook de pub voor de wedstrijd was een mooie belevenis.
Verder heb ik denk ik in Nederland vrijwel alle stadions vd Eredivisie clubs gezien met Ajax, verder ben ik in Belgie enkele keren bij Fc Antwerp en Cercle Brugge geweest.
Mijn to-do-lijstje: ontelbaar lang....
Zelf heb ik in november 2008 Fenerbahce - Galatasaray bezocht, te gekke wedstrijd en te gekke sfeer.
Na een minuut kwam Fener achter waarna ze na vervolgens terugkwamen en Galatasaray vernederden met 4-1, daarna was de sfeer op straat echt geweldig!
Paar dagen daarna nog de bekerwedstrijd Galatasaray - Kayserispor bezocht, in het oude stadion nog. Mooi om te zien hoe ze met de verschillende vakken tegen elkaar op zingen. Deze wedstrijd scoorde Gala in blessuretijd nog de 1-0 waarna nog flink wat opstootjes onstonden tussen de spelers vlak voor ons neus, genieten!!
Verder heb ik Anderlecht - Ajax bezocht vorig jaar februari, dit was ook een mooie belevenis. Wij waren op uitnodiging van enkele Belgische vrienden gekomen, die we het jaar daarvoor bij Ajax - Anderlecht ontmoet hadden. Gezellige dag gehad met die mannen in de stad en in de kroegen naast het Anderlecht stadion.
Afgelopen september Liverpool - Wolverhampton, Anfield Road, mooi om een keer mee te maken! Geweldig oud stadion, alleen het verplicht zitten op Anfield doet toch wel iets van de sfeer af. Verder is Liverpool een mooie stad, waar het zeer goed uitgaan is, echt een aanrader! Ook de pub voor de wedstrijd was een mooie belevenis.
Verder heb ik denk ik in Nederland vrijwel alle stadions vd Eredivisie clubs gezien met Ajax, verder ben ik in Belgie enkele keren bij Fc Antwerp en Cercle Brugge geweest.
Mijn to-do-lijstje: ontelbaar lang....
Gaat er verder nog iemand naar het kampioensfeest van Dortmund? :)