Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Buitenlandse voetbal wedstrijden bezoeken

Omdat ik vorig seizoen 2 buitenlandse wedstrijden heb bezocht en dit heel goed was bevallen ben ik benieuwd of andere mensen ooit buitenlandse wedstrijden bezoeken?
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpsvmike in 8-02-2011 16:11 Offtopic
in 8-02-2011 16:11 Offtopic
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
leuk topic!!!
Ben zelf nog nooit geweest maar ga het binnen enkele maanden zeker doen:)
Wat zijn jullie 'Favorieten/aanraders (clubs) waar ik zeker heen moet qua sfeer, beleving, stadion alles eigenlijk?? + wat zijn de 'afraders' als die er zijn.
0 Vind ik leuk's
=
dhulster:
24 feb ga ik voor de eerste keer in mijn leven een nederlands stadion bezoeken :-D Ajax - Anderlecht ik kan al niet meer wachten!

Haha, tot dan!
0 Vind ik leuk's
Hierbij wat foto's van afgelopen zondag tijdens en voor de wedstrijd Chelsea - Liverpool:
http://i53.tinypic.com/160xz0p.jpg">
http://i56.tinypic.com/n21i4i.jpg">
http://i55.tinypic.com/2ur44sy.jpg">
http://i51.tinypic.com/2u3xv12.jpg">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
timvvlaanderen:
leuk topic!!!
Ben zelf nog nooit geweest maar ga het binnen enkele maanden zeker doen:)
Wat zijn jullie 'Favorieten/aanraders (clubs) waar ik zeker heen moet qua sfeer, beleving, stadion alles eigenlijk?? + wat zijn de 'afraders' als die er zijn.
dan moet je zowiezo naar Dortmund! en kaartjes zijn niet al te duur alleen wordt wel moeilijk om eraan te komen nu ze hoog staan! (y)
@VW crew
Hoe was de reactie van de supporters op Torres?
En echt super gave foto's gemaakt daar, hoe plaats je die afbeeldingen zo mooi in dit topic?
bedankt
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Schalke - Hertha BSC
Schalke - BVB Dortmund
BVB Dortmund - SC Freiburg
Prijs 25 euro met busreis erin... Al deze wedstrijden
Verder ben ik in alle stadions van Nederland wel geweest met Heracles.. Ook ben ik naar Eagles - Sparta geweest en AZ - NAC..
Ik wil altijd nog een keer naar Engeland, Spanje en Italie maar dit kost me iets teveel...
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
Schalke - Hertha BSC
Schalke - BVB Dortmund
BVB Dortmund - SC Freiburg
Prijs 25 euro met busreis erin... Al deze wedstrijden
Ik wil altijd nog een keer naar Engeland, Spanje en Italie maar dit kost me iets teveel...
waar heb je die kaartjes vandaan en is dat nog steeds zo? Dortmund - freiburg was echt gaaf he! (h)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Ik ga altijd met van die busreizen mee.. Schalke is zoon supporters vereniging en enschede... Die hebben ook wel een site moet je even zoeken op blau und weiss enschede
En Dortmund - Freiburg was idd geinig.. Gingen er heen met de supporters vereniging van Heracles.. Was wel koud toen maar had genoeg bier en jagemeister op tegen de kou ;)
0 Vind ik leuk's
Heb zo,n 20 jaar met Feyenoord meegereisd heel europa door!
Overal geweest en de gekste dingen meegemaakt!!
derby,s bezoeken in het buitenland is ook een wens van me.
Ben tot nu toe alleen naar as roma-lazio geweest.
0 Vind ik leuk's
grappa:
Heb zo,n 20 jaar met feyenoord meegereisd heel europa door!
Overal geweest en de gekste dingen meegemaakt!!
derby,s bezoeken in het buitenland is ook een wens van me.
Ben tot nu toe alleen naar as roma-lazio geweest.

Respect!!
als je een derby wilt bezoeken moet je echt Dortmund-Schalke proberen!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
ben een keer naar q.p.r-wimbledon geweest........maar das alweer zon 130 jaar geleden.....:)...toen speelden ze alletwee nog in de premier league.......volgens mij heette t toen zelfs nog niet eens premier league
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.