Buitenlandse voetbal wedstrijden bezoeken
Omdat ik vorig seizoen 2 buitenlandse wedstrijden heb bezocht en dit heel goed was bevallen ben ik benieuwd of andere mensen ooit buitenlandse wedstrijden bezoeken?
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
Vorig seizoen ben ik bij de wedstrijden Borussia Dortmund - Herta BSC 1-0 en Borussia Dortmund - Freiburg 1-0 (100 jarig bestaan BVB) Ook ben ik bij Hamburger SV - PSV geweest. Alle 3 waren super ervaringen.
Daarom vraag me af waar andere heen zijn geweest....
-Welke wedstrijd ben je geweest + uitslag
- Hoe ben je aan kaartjes gekomen?
- Hoeveel het ongeveer gekost had.,
- En vertel iets over hoe het was...
Ik ben benieuwd naar ieders verhalen en misschien breng ik andere wel op t idee om ook is een buitenlandse wedstrijd te bezoeken (a) of dat andere mensen tips voor mij hebben!! Ik zie ze wel verschijnen!
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nog meerdere mensen die tips hebben?
Against modern Football
psvmike:
Tips voor? Wedstrijden om buitenlandse wedstrijden te bezoeken?
Voor het laatste heb ik nog wel een tip. Ik ben ooit in Valencia geweest, die spelen in een fantastisch stadion midden (echt midden) in de stad. Een mooi oud, groot stadion die je vanaf de buitenkant niet ziet liggen. Aanradertje...
Hakuna Matatttta.
Als regelmatige speler in 2009 ben ik ( met een introduce ) op uitnodiging van BWIN naar de derby AC Milan - Internazionale geweest. Alles perfect geregeld door de toenmalige shirtsponsor, met toegangen tot de VIP-ruimte en de BWIN-lounge. Eten en vooral het bier was prima, lekker af staan pilzen naast Maldini ( maar vooral naast z'n vrouw, pffff een kermis voor de hormonen ) en zelfs Silvio B. vanaf een metertje genaderd. ( en die had ook wat leuke dames bij, momenteel actueel in 't nieuws hahahaha) Was de derde keer in het San Siro, maar nooit zo'n behandeling meegemaakt....top !!! Uitslag 2-1
Ook lachen was de uitnodiging van BWIN om zes maanden later naar Madrid te gaan om de wedstrijd Real Madrid - Espagnol bij te wonen, ook helemaal niks mis mee !!! Helaas heeft het publiek, net als in onze hoofdstad, nogal een hoog " bioscoopgehalte " Het kan natuurlijk een momentopname zijn geweest, maar ik vermoed dat het daar altijd zo is.........
Verder in de afgelopen 20 jaar regelmatig ( meerdaagse ) tripjes gemaakt naar o.a. F.C.Basel - Anderlecht - Juventus ( 2 x ) - Dumbarton - Leeds - Milaan ( 3 x ) - Sparta Praag - F.C. Antwerp - Odense BK - Rosenborg BK - Malmo FF - Spora Luxembourg ( hahaha ) - Interlands Oranje ( jammer van al die idioot uitgedoste teletoeters ) - Grazer AK - 1860 Munchen - BK93 Copenhagen - en links of rechts nog wel een aantal waar wij toevallig waren. De mooiste zijn naar de " minder bekende " clubs, in de lagere divisies, eigenlijk ongeacht in welk land. In 2009 een interland van Luxemburg, vriendschappelijk tegen Litouwen gekeken met 349 andere betlalende bezoekers.....wat een drama, enorm slecht, maar wel leuk om te zien l ;-)
Ook lachen was de uitnodiging van BWIN om zes maanden later naar Madrid te gaan om de wedstrijd Real Madrid - Espagnol bij te wonen, ook helemaal niks mis mee !!! Helaas heeft het publiek, net als in onze hoofdstad, nogal een hoog " bioscoopgehalte " Het kan natuurlijk een momentopname zijn geweest, maar ik vermoed dat het daar altijd zo is.........
Verder in de afgelopen 20 jaar regelmatig ( meerdaagse ) tripjes gemaakt naar o.a. F.C.Basel - Anderlecht - Juventus ( 2 x ) - Dumbarton - Leeds - Milaan ( 3 x ) - Sparta Praag - F.C. Antwerp - Odense BK - Rosenborg BK - Malmo FF - Spora Luxembourg ( hahaha ) - Interlands Oranje ( jammer van al die idioot uitgedoste teletoeters ) - Grazer AK - 1860 Munchen - BK93 Copenhagen - en links of rechts nog wel een aantal waar wij toevallig waren. De mooiste zijn naar de " minder bekende " clubs, in de lagere divisies, eigenlijk ongeacht in welk land. In 2009 een interland van Luxemburg, vriendschappelijk tegen Litouwen gekeken met 349 andere betlalende bezoekers.....wat een drama, enorm slecht, maar wel leuk om te zien l ;-)
Interessant verhaal Gert68 klinkt me als muziek in de oren bijna om jaloers van te worden echt te gekke wedstrijden ! Hoe regelmatig moet je bij Bwin spelen om ook zulke uitnodigingen te ontvangen ?
Unibet
Mmmmm dan moet je erg veel spelen ( ........) Weet alleen niet of je daar echt trots op moet zijn.......
Je krijgt dan vanzelf een " status " in dit geval werd ik " Yellow Member " vandaar........Maar helaas, zoals in elke vorm van wedden, pokeren etc. heb ik toch écht wel grote bedragen gewonnen ( denk aan vier cijfers voor de komma ) maar als je het netto-resultaat bekijkt van jaren spelen kan ik toch maar tot één conclusie komen : ik heb uiteindelijk alles zelf betaald !!! :-@
Als dit niet zo zou zijn zat ik te liegen......maar ja, ik vind 't leuk om te doen, en dan mogen hobby's geld kosten. Er zijn ook mensen die aan een locomotief voor een modelspoorbaan meer als EUR 500 uitgeven, dat zie ik dan weer niet zitten. Ik vind 't leuker om te voorspellen dat er in de wedstrijd Colo Colo - Universidad de Conception meer dan 4,5 doelpunten gaan vallen.......ieder z'n verzetje !!!!
Zal er voorlopig niet meer voor in aanmerking komen, na een maandenlange pauze ben ik " gedegradeerd " naar het " White Membership " dus loop ik wat ( mogelijke ) voordeeltjes mis, vandaar....net nog ff de verdiende " marketpunten " gechecked, die je ontvangt na het afsluiten van een weddenschap. Je moet dan denken in de order van groote van 1.000.000 ( één miljoen !!! ) en in mijn geval meer......Maar zoals eerder aangehaald het netto-resultaat wil ik eigenlijk niet weten !!!
:(
Je krijgt dan vanzelf een " status " in dit geval werd ik " Yellow Member " vandaar........Maar helaas, zoals in elke vorm van wedden, pokeren etc. heb ik toch écht wel grote bedragen gewonnen ( denk aan vier cijfers voor de komma ) maar als je het netto-resultaat bekijkt van jaren spelen kan ik toch maar tot één conclusie komen : ik heb uiteindelijk alles zelf betaald !!! :-@
Als dit niet zo zou zijn zat ik te liegen......maar ja, ik vind 't leuk om te doen, en dan mogen hobby's geld kosten. Er zijn ook mensen die aan een locomotief voor een modelspoorbaan meer als EUR 500 uitgeven, dat zie ik dan weer niet zitten. Ik vind 't leuker om te voorspellen dat er in de wedstrijd Colo Colo - Universidad de Conception meer dan 4,5 doelpunten gaan vallen.......ieder z'n verzetje !!!!
Zal er voorlopig niet meer voor in aanmerking komen, na een maandenlange pauze ben ik " gedegradeerd " naar het " White Membership " dus loop ik wat ( mogelijke ) voordeeltjes mis, vandaar....net nog ff de verdiende " marketpunten " gechecked, die je ontvangt na het afsluiten van een weddenschap. Je moet dan denken in de order van groote van 1.000.000 ( één miljoen !!! ) en in mijn geval meer......Maar zoals eerder aangehaald het netto-resultaat wil ik eigenlijk niet weten !!!
:(
Mooi verhaal over de wedstrijden die je bezocht hebt! Echt dikke respect alleeen als je er uiteindelijk niet winst mee maakt is het toch wel ietsjes anders!
Against modern Football
Ok zo denk ik ook over gokken het blijft voor mij leuk en zo lang ik er niet door in de financiele problemen kom vind ik het prima. En het zorgt zeker voor extra leuke spanning tijdens de wedstrijd. 1 miljoen punten is heel wat en zal je heel wat rond moeten gokken inderdaad.
Unibet
Ben afgelopen donderdag naar Lille geweest! Weet niet of jullie de verhalen allemaal al gehoord hebben maar was echt een gekkenhuis (H)
Een geweldige dag gehad met mooi weer en veel biertjes :)
De wedstrijd was niet veel aan alleen bij de 2-2 was het een groot feest met fakkels en noem maar op!
Verder handelde de Franse politie schandalig richting de PSV fans! :S
Maar al met al: Top dag gehad in Frankrijk (h)
Een geweldige dag gehad met mooi weer en veel biertjes :)
De wedstrijd was niet veel aan alleen bij de 2-2 was het een groot feest met fakkels en noem maar op!
Verder handelde de Franse politie schandalig richting de PSV fans! :S
Maar al met al: Top dag gehad in Frankrijk (h)
Against modern Football
psvmike:
Ben afgelopen donderdag naar Lille geweest! Weet niet of jullie de verhalen allemaal al gehoord hebben maar was echt een gekkenhuis (H) Een geweldige dag gehad met mooi weer en veel biertjes :) De wedstrijd was niet veel aan alleen bij de 2-2 was het een groot feest met fakkels en noem maar op! Verder handelde de Franse politie schandalig richting de PSV fans! :S Maar al met al: Top dag gehad in Frankrijk (h)
Ben afgelopen donderdag naar Lille geweest! Weet niet of jullie de verhalen allemaal al gehoord hebben maar was echt een gekkenhuis (H) Een geweldige dag gehad met mooi weer en veel biertjes :) De wedstrijd was niet veel aan alleen bij de 2-2 was het een groot feest met fakkels en noem maar op! Verder handelde de Franse politie schandalig richting de PSV fans! :S Maar al met al: Top dag gehad in Frankrijk (h)
Heb je foto's? Ben erg benieuwd!
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
psvmike:
Heb je foto's? Ben erg benieuwd!Ben afgelopen donderdag naar Lille geweest! Weet niet of jullie de verhalen allemaal al gehoord hebben maar was echt een gekkenhuis (H) Een geweldige dag gehad met mooi weer en veel biertjes :) De wedstrijd was niet veel aan alleen bij de 2-2 was het een groot feest met fakkels en noem maar op! Verder handelde de Franse politie schandalig richting de PSV fans! :S Maar al met al: Top dag gehad in Frankrijk (h)
ja foto's staan op mijn hyves! zal ff de links sturen via PM zodat ik niet lastig wordt gevallen door allerlei mensen :P
als meerdere mensen foto's willen zien kunnen ze PM sturen!
Against modern Football