Wedtips van: Z3xtr4
Hi VW'ers
Velen zullen mij kennen van de chat, maar ik zal me nog even voorstellen. Ik wed al heel wat jaren op sports en doe dit het liefst op esports en voetbal.
Ben van plan om mijn ledentopic hier actief te gebruiken om jullie te voorzien van mijn wedtips :-) Ik zal altijd mijn weddenschappen onderbouwen, net als dat jullie altijd een stake-indicatie zullen zien. Ik probeer ook altijd de bookmaker met de hoogste quotering te vermelden, al moeten jullie het me niet kwalijk nemen als ik die een keer mis heb 😁
League Two: Morecambe v Walsall
Speelronde 23, 20:00.
Vandaag staan in de League Two Morecambe en Walsall tegenover elkaar. Twee teams die dit seizoen bij de subtop behoren. Waar Morecambe de laatste tijd in vorm is (12 uit 5) is Walsall dit seizoen vooral de kampioen van het gelijkspelen (10 uit 23).
Morecambe: L L W W W
Walsall: G L L L W
Bij Morecambe zagen we bij 4 van de vorige 5 wedstrijden een doelpunt in beide helften.
Opvallend is dat deze reeks bij Walsall al 8 wedstrijden op rij wordt volgehouden.
Overige statistieken dit seizoen:
Morecambe:
Gemiddeld 2,81 goals per wedstrijd in de League Two
Over 2,5 in 4 van de vorige 5 duels
Walsall:
Gemiddeld 2,57 goals per wedstrijd in de League Two
Wedtip: goal in both halves @1,85 (Medium, WilliamHill)
Lekker om het topic te openen met een win :-)
Voor morgen heb ik 2 soortgelijke bets.
3. LIGA: Hallescher FC v SV Waldhof Mannheim
Speelronde 17, 19:00.
In de 3. Liga staan Hallescher en Mannheim tegenover elkaar. Twee veelscorende middenmoters waarbij de voorgaande h2h's een garantie waren voor doelpunten (3-0 & 4-0). Ook deze keer verwacht ik hier veel goals.
Hallescher: L D W L L
Mannheim: D W D L L
Bij Hallescher hadden we in de vorige 6 wedstrijden in beide helften een doelpunt.
Ook Mannheim kan er wat van, 4 van de vorige 5 wedstrijden was het raak.
Hallescher:
Gemiddeld 3,06 goals per wedstrijd in de 3. Liga
Mannheim:
Gemiddeld 3,44 goals per wedstrijd in de 3. Liga
Over 2,5 in 3 van de vorige 5 duels
Wedtip: goal in both halves @1,80 (Low, Betsson)
Wedtip: over 2,5 doelpunten @1,85 (Low, WilliamHill)
Naast de wedstrijd van Hallescher v Mannheim speel ik vandaag nog twee bets op een Duitse wedstrijd.
Regionalliga Sudwest: SSV Ulm 1846 v FC Giessen
Speelronde 16, 19:00
In de Regionalliga staan Ulm en Giessen tegenover elkaar. Twee teams waarbij het klasseverschil zichtbaar is. Ulm speelt dit seizoen bovenin mee (4e) en Giessen strijdt tegen degradatie (18e). Van de twee is Ulm de ploeg in vorm en waren tegen in de DFB Pokal tegen Schalke 04 dichtbij een stunt. Giessen verzamelt daarentegen de punten vooral tegen laag geklasseerde teams, alhoewel ze 2021 goed begonnen met winst tegen Steinbach (3e).
Vorm in de Regionalliga:
Ulm: W W L W W
Giessen: W L W D L
Opvallend is dat Ulm de vorige 4 winstpartijen allemaal met 2 doelpunten of meer verschil won, waaronder winst tegen Freiburg II (2e). Giessen wist dit seizoen in uitwedstrijden nog maar 7/30 punten te halen en ik verwacht dan ook een eenvoudige overwinning voor Ulm.
Ulm:
Gemiddeld 2,65 goals per wedstrijd in de Regionalliga
Gewonnen zonder tegendoelpunt in de vorige 4 van 5 wedstrijden.
Giessen:
Gemiddeld 2,35 goals per wedstrijd in de Regionalliga
7 doelpunten in 10 uitwedstrijden
Wedtip: Ulm -1,5 @1,93 (Low, WilliamHill)
Wedtip: Ulm to score in both halves @2,05 (Low, WilliamHill)
De wedstrijd SSV Ulm 1846 v FC Giessen leverde een minimale winst op en helaas bleef het bij Hallescher v Mannheim 0-0.
Voor vandaag 3 wedstrijden met 5 tips. Om het overzichtelijk te houden zal ik eerst de tips samenvatten, daaronder vinden jullie per wedstrijd een onderbouwing.
- Vitoria Guimaraes v Nacional: Goal in both halves @2.00 (Medium, WilliamHill)
- Flamengo v Palmeiras: Goal in both halves @1.80 (Low, Betsson) EDIT: @1.83 met de WilliamHill betbuild optie
- Flamengo v Palmeiras: Both teams to score @1.80 (Medium, WilliamHill)
- Club Atletico Penarol v Defensor Sporting: Goal in both halves @2.05 (Low, WilliamHill) (wedstrijd agelast)
- Club Atletico Penarol v Defensor Sporting: Penarol over 1.5 team goals @2.28 (Medium, Unibet) (wedstrijd afgelast)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Primeira Liga: Vitoria Guimaraes v Nacional
Speelronde 12, 21:15
Bij de wedstrijd tussen Guimaraes en Nacional zie ik vooral value in een doelpunt in beide helften. Guimaraes zag een doelpunt in beide helften in de vorige 4 wedstrijden en Nacional in de voorgaande 4 van de 5 wedstrijden. Beide teams hebben het moeilijk in de competitie maar weten wel te scoren tegen teams als Porto en Benfica. Daarbij komt dat Guimaraes afgelopen weekend niet hoefde te spelen door een bevroren veld en ik verwacht een gretige thuisploeg. Ook de h2h is in ons voordeel, namelijk 4 van de 5 voorgaande h2h’s was dit een winnende weddenschap.
Vorm Guimaraes: D L W D L
Vorm Nacional: L D L W W
Wedtip:
Goal in both halves @2.00 (Medium, WilliamHill)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Serie A: Flamengo v Palmeiras
Speelronde 31, 23:00
Een duel tussen twee grote clubs waarbij de winnaar aansluiting vindt bij de top 2. Een belangrijke wedstrijd waarbij voor beide teams enkel de winst telt. Flamengo en Palmeiras hebben een rijke historie en in de voorgaande 15 edities scoorden beide teams in 13 wedstrijden. Flamengo leek in een dip te zitten na 3 wedstrijden op rij zonder winst, maar wisten Goias 2 dagen geleden met 0-3 opzij te zetten. Palmeiras is in de Serie A al 6 wedstrijden ongeslagen (5W, 1D) en komen eind januari in actie in de finale van de Copa Libertadores.
Vorm Flamengo: W L L D W
Vorm Palmeiras: W D L W W
Overige statistieken:
Flamengo ziet gemiddeld 3,07 doelpunten per wedstrijd in de Serie A, Palmeiras 2,38. Bij Flamengo werd in 4/5 voorgaande wedstrijden in beide helften gescoord, bij Palmeiras was dit 3/5 keer het geval.
Wedtips:
Goal in both halves @1.80 (Low, Betsson)
Both teams to score @1.80 (Medium, WilliamHill)
Primera Division: Club Atletico Penarol v Defensor Sporting
Speelronde 2 (Clausura), 23:30
Penarol ontvangt stadsgenoot Defensor in de Clausura van de Premira Division. Waar Penarol zoals zo vaak in vorm is, is Defensor hopeloos op zoek naar een overwinning. Echter lijkt dit een onmogelijke missie te worden in het Campeon del Siglo stadion van Penarol, die in eigen huis al 5 wedstrijden op rij ongeslagen zijn (4W, 1D). Defensor wist al 7 wedstrijden geen winst te boeken buitenshuis (4D, 3L) en zien zij doorgaans de tegenstander makkelijk scoren. Penarol wist thuis in de voorgaande 5 wedstrijden 13 keer te scoren (2.6 per wedstrijd), waarvan 2 of meer in de laatste 4/5.
Vorm Penarol: D W W W L
Vorm Defensor: D D D L L
Overige statistieken:
Penarol zag in de vorige 4 wedstrijden een doelpunt in beide helften. In de vorige 4 van 5 thuiswedstrijden gebeurde dit ook voor Penarol. Defensor zag juist in 4 van de 5 uitwedstrijden in beide helften een doelpunt vallen.
Penarol heeft een officieel verzoek ingediend om deze wedstrijd te verplaatsen wegens 5 corona gevallen binnen de selectie. Het betreft hier geen belangrijke spelers, maar houdt er rekening mee dat deze bets eventueel gevoid worden. (Bron: https://twitter.com/OficialCAP/status/1351900672426434560/photo/1)
Wedtips:
Goal in both halves @2.05 (Low, WilliamHill)
Penarol over 1.5 team goals @2.28 (Medium, Unibet)
Wedstrijd lijkt inderdaad uitgesteld te worden.
De Guimaraes v Nacional bet van gister was heel makkelijk binnen. Bij Flamengo v Palmeiras geen doelpunt van Palmeiras, maar wel een doelpunt in beide helften.
Voor vandaag heb ik 3 weddenschappen, weer 1 in Brazilie en 2 in Schotland:
- Juventude v Figueirense: Juventude wint @1.95 (Medium, Betsson)
- Arbroath v Dundee FC: Over 2,5 goals @1,95 (Low, Betsson)
- Arbroath v Dundee FC: Goal in both halves @1.83 (Low, WilliamHill betbuilder)
Succes weer voor degene die meespelen :-)
Serie B: Juventude v Figueirense
Speelronde 37, 20:00
Met nog 2 speelrondes voor de boeg is dit voor beide teams een enorm belangrijke wedstrijd. Waar Juventude 1 punt achter de 4e plek staat (die recht geeft op promotie naar de Serie A), is Figueirense de nummer 17. Figueirense lijkt echter een wonder nodig te hebben, want zij staan 3 punten achter op de veilige 16e plaats van Vitoria. Ook is hun doelsaldo beduidend minder en volstaat voor Figueirense niets minder dan 2 overwinningen in de laatste 2 ronden.
Vorm Juventude: L W L L W
Vorm Figueirense: L W L D L
Hoewel Juventude het tegen directe concurrenten liet afweten de afgelopen wedstrijden, zijn zij al 7 thuiswedstrijden op rij ongeslagen (5W, 2D). Figueirense wist vorig jaar al nipt degradatie te ontlopen, maar zullen er dit jaar toch aan moeten geloven. Zeker gezien hun dramatische vorm in uitwedstrijden (slechts 1 overwinning in 13 wedstrijden) zie ik Juventude hier winnen en zullen ze Figuirense naar de Serie C sturen.
Er ligt vooral value bij bookmakers als Betsson (@1.95) en WilliamHill (@1.91). Unibet biedt deze weddenschap aan voor slechts @1.74.
Wedtip:
Juventude wint @1.95 (Medium, Betsson)
Championship: Arbroath v Dundee FC
Speelronde 14, 20:45
Een wedstrijd tussen de hekkensluiter Arbroath en de nummer 3 Dundee FC. Arbroath with dit seizoen nog maar 1 keer te winnen. Dundee is daarentegen in vorm en is al 7 wedstrijden op rij ongeslagen (5W, 2D). Wedstrijden van Dundee zien ook erg veel doelpunten: 42 doelpunten in 11 wedstrijden (3,82 per wedstrijd). Bij Arbroath ligt dit aantal een stuk lager (2,18 per wedstrijd) maar de vorige 2 wedstrijden vielen er maar liefst 8 doelpunten bij Arbroath.
Vorm Arbroath: D L L W L
Vorm Dundee FC: W W W W D
Bij deze wedstrijd staat in mijn ogen de line van over 2,5 te hoog, net zoals een doelpunt in beide helften. Hierbij rekenen we wel op het scorende vermogen van Dundee, maar ook Arbroath wist in de h2h 3 van de 4 wedstrijden te scoren.
Wedtips:
Over 2,5 goals @1,95 (Low, Betsson)
Goal in both halves @1.83 (Low, WilliamHill betbuilder)
Prima dag gisteren, de medium bet op Juventude was binnen en een goal in both halves bij Dundee was ook een win.
Voor vandaag heb ik 2 tips:
- 14:00 RW Essen v Bonner: RW Essen to score in both halves @1.75 (Low, WilliamHill)
- 16:00 Port Vale v Walsall: Goal in both halves @1.91 (Medium, WilliamHill)
Regionalliga West: RW Essen v Bonner
Speelronde 23, 14:00
In de Regionalliga West een duel tussen de koploper Essen en de hekkensluiter Bonner. Na de degradatie uit de 3. Bundesliga een paar seizoenen geleden staat Essen er eindelijk weer goed voor in de competitie en het zicht lijkt gevestigd op een terugkeer in de 3. Bundesliga. Bonner staat er erg slecht voor (21e, laatste) en staan al maar liefst 7 punten achter op de veilige 16e plek. RW Essen scoorde in thuiswedstrijden maar liefst 2,8 keer per wedstrijd, en Bonner kreeg er gemiddeld 2,1 tegen.
Vorm RW Essen: D W W W W
Vorm Bonner: L L L D L
Maar liefst 5 thuiswedstrijden op rij wist Essen in beide helften tot scoren te komen. Bonner kreeg 6 uitwedstrijden op rij minimaal 2 doelpunten tegen.
Wedtip:
RW Essen to score in both halves @1.75 (Low, WilliamHill)
League Two: Port Vale v Walsall
Speelronde 25, 16:00
In de League Two nemen Port Vale en Walsall het tegen elkaar op. Twee gewaagde middenmoters die hier beide zullen willen winnen om enige aansluiting te vinden met plek 7, welke recht geeft op playoffs voor promotie.
Vorm Port Vale: D L W L D
Vorm Walsall: D D L L L
In de vorige 4 van de 5 wedstrijden van Port Vale viel er in beide helften een doelpunt en gemiddeld 2,79 doelpunten per wedstrijd. Echter wist Walsall deze reeks al 9 wedstrijden op rij vol te houden en bij hun wedstrijden zien we gemiddeld 2,54 doelpunten. Ook in deze wedstrijd verwacht ik dus een doelpunt in beide helften.
Wedtip:
Goal in both halves @1.91 (Medium, WilliamHill)
Essen werd 2-0 (1-0 ht) en Walsall 1-3 (1-1 ht). Vandaag alle bets gewonnen dus. De tips van morgen zal ik rond 12:00 online proberen te zetten.
Ik krijg van een aantal mensen de vraag of ik updates wil posten over de resultaten van mijn topic. Ik zal jullie wekelijks proberen updaten met een sheet :) Mocht dit niet voldoende zijn, feel free om me een DM te sturen!
Voor vandaag de volgende 3 wedtips, lees verder voor onderbouwingen.
- 14:00 Ceske Budejovice v Teplice: Goal in both halves @1.72 (Medium, Betsson)
- 15:45 Paksi SE v Diosgyori VTK: Asian total over 3 @2.05 (Low, Unibet)
- 23:15 Universidad de Chile v Deportes Iquique: Universidad de Chile -0,5 asian handicap @1.75 (Medium, Unibet)
1. Liga: Ceske Budejovice v Teplice
Speelronde 16, 14:00
Een wedstrijd tussen de nr. 10 en de nr. 13 van Tsjechië. Ceske Budejovice is al 5 thuiswedstrijden ongeslagen en in uitwedstrijden krijgt Teplice juist veel doelpunten tegen. In de 1. Liga ziet Ceske gemiddeld 2,93 doelpunten per wedstrijd en Teplice zelfs 3,27.
Vorm Ceske Budejovice: W W W L D
Vorm Teplice: W L W W W
Beide teams zijn dus aardig in vorm en scoren veel de afgelopen wedstrijden. Ook vond ik hier een ongekende statistiek: in thuiswedstrijden van Ceske vielen er in 9 van de 10 wedstrijden in beide helften een doelpunt en bij Teplice juist in uitwedstrijden 9 van de 10 keer. De odd hiervoor is deze wedstrijd wel wat lager dan normaal, maar zeker speelbaar!
Wedtip:
Goal in both halves @1.72 (Medium, Betsson)
OTP Bank Liga: Paksi SE v Diosgyori VTK (DVTK)
Speelronde 17, 15:45
Een interessant duel in een competitie die je van mij niet snel zou verwachten, namelijk tussen Paks en DVTK in Hongarije. Paks en DVTK eindigden vorig seizoen precies gelijk met 2 punten boven degradatie. Paks doet het dit seizoen een stuk beter en staan halverwege 6e. DVTK lijkt echter dit seizoen te gaan degraderen want zij staan onderaan, ongeacht een knappe overwinning bij de kampioen van vorig jaar (Ferencvaros). Beide teams zien dit seizoen heel veel doelpunten. Beide teams lijken vooral gatenkaas in de verdediging te hebben, namelijk in de hoogste divisie bij Paks 3,69 doelpunten per wedstrijd en bij DVTK 3,13.
Vorm Paks: L L L W D
Vorm DVTK: W L L L L
Beide teams zagen dit seizoen in 75% van hun wedstrijden 3 of meer doelpunten.
Wedtip:
Asian total over 3 @2.05 (Low, Unibet)
Primera Divison: Universidad de Chile v Deportes Iquique
Speelronde 23, 23:15
Een belangrijke inhaalwedstrijd vanuit twee perspectieven in een competitie waarin zowel bovenin als onderin nog alles mogelijk is. Voor Universidad is dit een must win om zicht te houden op kwalificatie voor de Copa Libertadores, en voor Deportes om zicht te houden op handhaving. In de voorgaande 3 seizoenen wist Deportes steeds in plek boven degradatie te eindigen, echter zitten zij momenteel enorm in de problemen. In de laatste 5 wedstrijden werd slechts 1 punt gehaald in de 92e minuut tegen middenmoter O’Higgins. Nu zij ook nog clubtopscorer Alvaro Ramos moeten missen, voorzie ik een vervelende avond voor de uitploeg. Universidad is namelijk een grote ploeg in Chili en spelen bijna elk jaar mee voor de prijzen. Ook topscorer lijkt na 2 halve wedstrijden weer volledig fit.
Vorm Universidad de Chile: D D L W L
Vorm Deportes Iquique: L D L L L
Ondanks de recente vormdip van Universidad, zie ik ze hier geen problemen hebben met het dolende Deportes.
Wedtip:
Universidad de Chile -0,5 asian handicap @1.75 (Medium, Unibet)
Succes voor de meespelers en een fijne zondag :)
Eerste 2 zijn binnen! Thanks! :)
@z3xtr4 sterk begin van je topic met niet evidente goed uitgezochte bets, proficiat!