Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Z3xtr4

Hi VW'ers

Velen zullen mij kennen van de chat, maar ik zal me nog even voorstellen. Ik wed al heel wat jaren op sports en doe dit het liefst op esports en voetbal.

Ben van plan om mijn ledentopic hier actief te gebruiken om jullie te voorzien van mijn wedtips :-) Ik zal altijd mijn weddenschappen onderbouwen, net als dat jullie altijd een stake-indicatie zullen zien. Ik probeer ook altijd de bookmaker met de hoogste quotering te vermelden, al moeten jullie het me niet kwalijk nemen als ik die een keer mis heb 😁

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagz3xtr4 in 18-01-2021 23:20 Leden topics
in 18-01-2021 23:20 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@jokajoka thanks =) Inderdaad een prima begin! Helaas gaf Deportes nog een voorsprong weg.

Ook aan de rest van jullie bedankt voor de positieve reacties!

Hier de statistieken na week 1:

Aantal picks: 16

Wins: 9

Void: 1

Lose: 6

Yield: 18,65%

De tips op de wedstrijd van Penarol v Defensor sp. zijn niet opgenomen in deze stats, aangezien deze wedstrijd gecanceld was en dus niet gevoid door wedstrijdresultaat.

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

3 wedtips voor vandaag, de eerste wedstrijd begint al om 14:00. Helaas kon ik niet eerder de optimale quoteringen vinden voor de eerste wedstrijd omdat tot een kwartier geleden WilliamHill er bij mij uit lag en ik vermoedde dat zij hogere quoteringen voor mijn weddenschappen hadden.

1. 14:00 Istanbulspor AS v Adanaspor AS: Goal in both halves @1,70 (Medium, WilliamHill)
  2. 14:00 Istanbulspor AS v Adanaspor AS: Both teams to score @1,91 (Low, WilliamHill)
  3. 20:00 La Equidad Seguros v Atletico Nacional SA: Goal in both halves @2,05 (Low, Betsson)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Lig: Istanbulspor AS v Adanaspor AS

Speelronde 18, 14:00

Een wedstrijd uit de Turkse 1. Lig, een van mijn favoriete competities. Ze staat zeker niet bekend als veelscorende competitie maar sommige teams schieten er bovenuit. Istanbulspor is daar 1 van: met gemiddeld 3,29 doelpunten per wedstrijd. Ook Adanaspor ziet 2,7 doelpunten per wedstrijd. Zeer opvallend is hier dat Istanbul al 8 wedstrijden op rij een doelpunt in beide helften heeft gezien. Ongeacht dat deze stat bij Adanaspor minder goed is, staat hun doelpuntengemiddelde ook te laag. Ze begonnen dit seizoen namelijk met 4 wedstrijden waarin in totaal 1 doelpunt gescoord werd. Hierna zagen zij gemiddeld 3,46 doelpunten per wedstrijd.

Vorm Istanbulspor AS: W W W W D

Vorm Adanaspor AS: W W L L L

Tegen mindere tegenstanders haalt Adanaspor vooral hun punten. Echter wisten zij in 15 van de vorige 17 wedstrijden te scoren. Ook Istanbulspor scoort vaak, in 17 van de laatste 20 wedstrijden wisten zij het net te vinden. Ik voorzie hier een eenvoudige overwinning voor Istanbulspor gezien het kwaliteitsverschil, maar een goal van Adanaspor zit er ook zeker in.

WilliamHill heeft in mijn ogen de quoteringen hier veel te hoog staan. Bij bijvoorbeeld Betsson staat de quotering voor goal in both halves slechts @1,52 en both teams to score staat bij Unibet @1,61 en bij Betsson @1,68.

Wedtips:

Goal in both halves @1,70 (Medium, WilliamHill)

Both teams to score @1,91 (Low, WilliamHill)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Primera A – Apertura: La Equidad Seguros v Atletico Nacional SA

Speelronde 2, 20:00

De Colombiaanse competitie is net weer onderweg. Nacional opende met een prima overwinning tegen Santa Fe, maar verloor vervolgens 3 dagen later in de kwartfinale van de Copa Colombia bij Tolima. Equidad speelde in de eerste en enige wedstrijd van 2021 gelijk bij Dep. Pasto. Vorig seizoen eindigde Nacional als 3e in de Apertura, maar stelde het vervolgens teleur door in de play-offs de eerste ronde te verliezen. Ook Equidad wist de play-offs te halen en verloor in de halve finale van Santa Fe. 

Vorm La Equidad: D L D W D

Vorm Atletico Nacional: L W L W D

Vorig seizoen zag Atletico Nacional in de Apertura meer liefst 3,5 doelpunten per wedstrijd en bij La Equidad gemiddeld 2,65 per wedstrijd. Prima statistieken voor een over 2,5 dus, maar wanneer ik naar de vorige wedstrijden van beide teams kijk vind ik een betere statistiek: bij zowel Nacional als Equidad vielen in de vorige 5 van 6 (83%) wedstrijden een doelpunt in beide helften. Daarom speel ik hier deze weddenschap, omdat deze bij een eventuele 1-1/2-0/0-2 ook binnen kan zijn.

Wedtip:

Goal in both halves @2,10 (Low, Betsson)

Bericht gewijzigd door z3xtr4 op ma 25 jan. 2021, 12:18
1 Vind ik leuk's

Helaas gister pech door ballen op de lat en afgekeurde doelpunten.

Vandaag 5 weddenschappen, helaas geen tijd om een write-up te delen per wedstrijd. Maar bij elke van deze teams is er een streak aanwezig van goal in beide helften (minimaal in 80% van de wedstrijden). Als ze dan tegen elkaar spelen, zijn er een aantal leuke quoteringen te vinden. Ik speel deze weddenschappen bij WilliamHill. Ik heb ze allen vergeleken met andere bookmakers, maar degene die er het dichtst bij in de buurt komt is Betsson en deze zit rond de 10% lager met de odds.

1. 20:00 Milton Keynes Dons v Charlton: goal in both halves @1,91 (Medium, WilliamHill)
  2. 20:00 Portsmouth v Lincoln: goal in both halves @2,10 (Medium, WilliamHill)
  3. 20:00 Swindon v Plymouth: goal in both halves @1,67 (Medium, WilliamHill)
  4. 20:30 Combi: Dusseldorf v Hamburger SV both teams to score + Dungannon v Glenavon goal in both halves @2,56 (Low, WilliamHill)
  5. 20:45 Raith v Hearts: goal in both halves & over 2,5 @1,88 (Medium, WilliamHill betbuilder)

Succes!

Bericht gewijzigd door z3xtr4 op wo 27 jan. 2021, 14:46
3 Vind ik leuk's

Helaas houdt een afgekeurde goal van Charlton ons gister van winst de af. Na de rode kaart van Portsmouth heb ik nog live op Lincoln gespeeld, maar die tel ik uiteraard niet mee voor de stats van het topic ;)

Vandaag wederom 5 tips, ik deel ze alvast en later vanmiddag zal ik nog onderbouwing posten!

1. 17:45 Kisverda v MOL Fehervar: MOL Fehervar wint @1.80 (Medium, Unibet)
  2. 18:45 AZ Alkmaar v FC Utrecht: AZ Alkmaar wint @1.80 (Medium, Unibet / WilliamHill)
  3. 20:00 Swansea City v Brentford: goal in both halves @2.10 (Medium, WilliamHill)
  4. 20:00 RKC Waalwijk v Fortuna Sittard: goal in both halves + over 2,5 @2.05 (Medium, WilliamHill betbuilder)
  5. 21:15 Manchester United v Sheffield United: Manchester United to score in both halves @2.05 (Low, WilliamHill)

4 Vind ik leuk's

Hierbij nog de onderbouwing per wedstrijd, succes aan de meespelers!

OTP Bank Liga: Kisvarda v MOL Fehervar

Speelronde 5, 17:45

Fehervar is de runner-up van vorig jaar en Kisvarda speelt voor het 3e seizoen op rij op het hoogste niveau. Kisvarda presteert dit seizoen aardig, echter hebben zij de 1-na slechtste voorhoede van de competitie (17 goals in 16 wedstrijden). Daarentegen wist Fehervar al 40x te scoren in 16 wedstrijden. Opvallend is dat Kisvarda in thuiswedstrijden gemiddeld slechts 0,63 doelpunten scoort, 2,5x zo weinig als in hun uitwedstrijden.  

Vorm Kisvarda: D L D D D

Vorm MOL Fehervar: W W D W L

Kisvarda blijkt een taaie ploeg, echter beschikt Fehervar over veel meer kwaliteit. Om deze wedstrijd in perspectief te plaatsen voor de mensen die niet bekend zijn met deze competitie: vergelijkbaar met een wedstrijd tussen PEC Zwolle en PSV. Ook in de h2h wist Kisvarda niet 1x te winnen (1D, 6L) en was het verschil in doelpunten meer dan 2 bij 5 van de 7 h2h’s. 

Wedtip:

MOL Fehervar wint @1.80 (Medium, Unibet)

Eredivisie: AZ Alkmaar v FC Utrecht

Speelronde 19, 18:45

De Eredivisie is precies op de helft en na een matige competitiestart wist AZ zich te herstellen en staan zij momenteel 4e. Utrecht beleeft een seizoen waarin maar weinig gewonnen wordt. Bij AZ hebben ze de smaak te pakken na winst bij PSV en bij Feyenoord en ook thuis werd van Vitesse gewonnen.

Vorm AZ: W W W D D

Vorm Utrecht: W W L D D

Deze wedstrijd werd een maand geleden ook gespeeld in Utrecht. AZ leek hier ook al te gaan winnen, ware het niet dat Utrecht in de 93e minuut nog 2-2 maakte. Ik zie bij AZ meer kwaliteit en zeker na de gewonnen “toppers”, zie ik ze vandaag zeker winnen van FC Utrecht.

Wedtip:

AZ Alkmaar wint @1.80 (Medium, Unibet / WilliamHill)

Championship: Swansea City v Brentford

Speelronde 26, 20:00

Vandaag een topper in het Championship tussen Swansea en Brentford. Beide teams zijn enorm in vorm en haalden 13 punten uit de voorgaande 5 wedstrijden. In de afgelopen 5 wedstrijden van “The Swans” vielen er in 4 een doelpunt in beide helften. Ook bij Brentford gebeurde dit in 4 van de vorige 5 wedstrijden.

Vorm Swansea: W W W W D

Vorm Brentford: W W W W D

Ook in de h2h van deze teams vielen er in 7 van de 8 wedstrijden een doelpunt in beide helften en ik vind de quotering op deze bet aan de hoge kant.

Wedtip:

Goal in both halves @2.10 (Medium, WilliamHill)

Eredivisie: RKC Waalwijk v Fortuna Sittard

Speelronde 19, 20:00

Een belangrijke wedstrijd in het kader van de degradatiestrijd tussen RKC en Fortuna. Bij winst weet RKC zich te distantiëren van ADO dat 16e staat en Sittard kan bij winst zelfs aansluiting vinden bij het linke rijtje. RKC ziet dit seizoen gemiddeld 2,56 doelpunten per wedstrijd en bij Fortuna vallen er 3,44 doelpunten per wedstrijd.

Vorm RKC Waalwijk: L D D L L

Vorm Fortuna: L W L W W

Fortuna is aardig in vorm en wist ook tegen Ajax een doelpunt te maken. RKC is doorgaans tegen de topploegen kansloos maar weten tegen de mindere Goden regelmatig te scoren. De vorige wedstrijd tussen RKC en Fortuna werd een maand geleden gespeeld en eindigde in 2-1 voor Fortuna. Ook in deze wedstrijd viel er een goal in beide helften. In de vorige 5 h2h’s zagen we gemiddeld 3,80 doelpunten per wedstrijd en ook vandaag verwacht ik weer een wedstrijd waarin we doelpunten gaan zien.

Wedtip:

Goal in both halves + over 2,5 @2.10 (Medium, WilliamHill betbuilder)

Premier League: Manchester Utd. v Sheffield Utd.

Speelronde 20, 21:15

De misschien wel verrassende nummer 2 van de Premier League is Manchester Utd. Bij winst op Sheffield kunnen zij vanavond de koppositie weer overnemen van Man. City. Sheffield beleeft een dramatisch seizoen en lijken gedoemd te degraderen. Manchester wist afgelopen weekend in een topper te winnen van Liverpool (3-2) en verloor dit seizoen in de competitie nog maar 2 keer.

Vorm Manchester Utd: W D W W W

Vorm Sheffield: L W L L L

Dit lijkt een walk-over te worden voor Manchester United en op winst van United valt dan ook weinig value te vinden. Echter zie ik United zeker elke helft een doelpunt maken tegen het zwakke Sheffield. In de vorige 5 h2h’s gebeurde dit ook al 4 keer en levert ons hier een verdubbeling van de inzet op.

Wedtip:

Manchester United scoort in beide helften @2.05 (Low, Williamhill)

6 Vind ik leuk's

Kansen genoeg in alle wedstrijden maar helaas, het lijkt zo'n avond te worden waarop niets valt. Vannacht om 01:00 de inhaalwedstrijd van Penarol. Het hele team lijkt weer corona vrij en verwacht worden de sterkste 11. Hierbij dus alsnog 2 wedtips op deze wedstrijd.

Primera Division: Club Atletico Penarol v Defensor Sporting

Speelronde 2 (Clausura), 01:00

Penarol ontvangt stadsgenoot Defensor in de Clausura van de Premira Division. Waar Penarol zoals zo vaak in vorm is, is Defensor hopeloos op zoek naar een overwinning. Echter lijkt dit een onmogelijke missie te worden in het Campeon del Siglo stadion van Penarol, die in eigen huis al 5 wedstrijden op rij ongeslagen zijn (4W, 1D). Defensor wist al 7 wedstrijden geen winst te boeken buitenshuis (4D, 3L) en zien zij doorgaans de tegenstander makkelijk scoren. Penarol wist thuis in de voorgaande 5 wedstrijden 13 keer te scoren (2.6 per wedstrijd), waarvan 2 of meer in de laatste 4/5.

Vorm Penarol: D W W W L

Vorm Defensor: D D D L L

Overige statistieken:

Penarol zag in de vorige 4 wedstrijden een doelpunt in beide helften. In de vorige 4 van 5 thuiswedstrijden gebeurde dit ook voor Penarol. Defensor zag juist in 4 van de 5 uitwedstrijden in beide helften een doelpunt vallen.

Wedtips:

Goal in both halves @1.85 (Low, WilliamHill)

Penarol over 1.5 team goals @1.98 (Medium, Unibet)

0 Vind ik leuk's

Ik heb niet vaak zo veel verrassingen op 1 dag gezien, helaas.

Vandaag speel ik maar 1 bet, namelijk Club Brugge -1,5 @2.21 (Medium, Unibet) in de stadsderby tegen Cercle.

0 Vind ik leuk's

Arabian Gulf League: Hatta v Al Wahda (UAE)

Speelronde 14, 14:30

Hatta heeft na 13 speelronden slechts 2 punten verzameld en heeft een doelsaldo van 6:31. Al Wahda staat in de middenmoot met 19 punten en doelcijfers van 21:15. Bij Al Wahda lijken topscorers Tim Matavz, die terugkomt van een lange blessure, en Mpoku beide in de basis te starten. Hatta wist in de laatste 6 wedstrijden slechts 1x te scoren en opvallend is dat Hatta de vorige 9 thuiswedstrijden allemaal verloor. Ook in de h2h heeft Hatta weinig in te brengen, slechts 1x wisten zij te winnen (1D, 8L). De vorige h2h dateert van 3 maanden geleden en werd 6-0 voor Al Wahda. Mijn voorspelling is hier dan ook een redelijk eenvoudige overwinning van Al Wahda.

Vorm Hatta: L D L L L

Vorm Al Wahda: L D W D L

Wedtips:

Al Wahda wint zonder tegendoelpunt @2.80 (Low, Unibet betbuilder)

Al Wahda -1,5 @2.38 (Medium, Unibet)

Bericht gewijzigd door z3xtr4 op vr 29 jan. 2021, 12:01
1 Vind ik leuk's

Lekker, de handicap bet van gister kwam makkelijk binnen.

Voor vandaag speel ik 3 weddenschappen:

1. 16:30 Dordrecht v Roda JC: Roda JC wint @1.70 (Medium, Unibet)
  2. 21:00 Vitesse v RKC Waalwijk: Vitesse -1,5 @1.93 (Medium, Unibet)
  3. 21:00 Vitesse v RKC Waalwijk: Broja to score @2.06 (Low, Unibet)
0 Vind ik leuk's

Helaas Vitesse verzaakt, Roda wel een eenvoudige winst :)

Vandaag speel ik de volgende tips:

1. 16:00 Guimaraes v Maritimo: Fuimaraes over 1,5 @2,02 (Medium, Unibet)
  2. 17:00 Debrecen v Siofok: Debrecen wint & over 1,5 @1,70 (Medium, Unibet betbuilder)
  3. 17:30 Podbeskidzie v Legia: Legia wint & over 1,5 @1,70 (Low, Unibet betbuilder)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.