Wedtips van: Z3xtr4
Hi VW'ers
Velen zullen mij kennen van de chat, maar ik zal me nog even voorstellen. Ik wed al heel wat jaren op sports en doe dit het liefst op esports en voetbal.
Ben van plan om mijn ledentopic hier actief te gebruiken om jullie te voorzien van mijn wedtips :-) Ik zal altijd mijn weddenschappen onderbouwen, net als dat jullie altijd een stake-indicatie zullen zien. Ik probeer ook altijd de bookmaker met de hoogste quotering te vermelden, al moeten jullie het me niet kwalijk nemen als ik die een keer mis heb 😁
Een bet voor de vroege vogels:
10:00 Suning Gaming v LGD Gaming: Under 26.5 champion kills map 1 @1.85 (Medium, Unibet)
Alles wijst hier op een eenvoudige overwinning voor Suning in de LPL. LDG de nummer laatst en wist slechts 1x (8L) een map te winnen. Suning wist 5 maps te winnen (6L). Gemiddeld zien de games van Suning 25.5 kills en die van LGD 22.8. Zeker gezien Suning een van de beste neutral objective controls heeft in de league, zie ik hier een eenzijdige match met weinig kills, zeker van LGD's kant.
Inderdaad een easy winner :)
Morgen weer esports bets:
- 10:00 Rare Atom v Team WE: Map 1 under 27.5 kills @1.85 (Medium, Unibet)
- 12:00 Victory Five v Edward Gaming: Map 1 Victory Five +8.5 kills @1.90 (Low, Unibet)
Waar kan je de stats van die LOL wedstrijd live volgen? Thanks
Is altijd live te bekijken via twitch. In dit geval https://www.twitch.tv/lpl
inderdaad.. behoorlijke verrassing de eerste map van Rare Atom😰
Misschien kennen jullie al sofascore, goeie app en sinds kort ook esports bij live gevolgde sporten.
Handig om snel resultaten en/of live tussenstanden te zien.
De +8.5 handicap van Victory Five kwam wel easy binnen 😎 21-13
Yep Atom hebben we onderschat... WE was ontzettend goed bezig. Dus we dachten aan een rollover dus weinig kills.