Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: svenchenko

Hallo VW,
In dit topic zal ik mijn wedtips gaan plaatsen. Heb de laatste tijd veel tips meegespeeld van andere gebruikers van VW en ben nu van plan om zelf mijn pics uit te zoeken. Heb op mijn unibetrekening momenteel een winst van €9,72 en ben van plan om die proberen uit te bouwen. Speel dus met hele lage bedragen, maar het gaat om de tips natuurlijk.
Zal niet heel veel wedstrijden spelen, maar probeer wel hele veilige wedstrijden eruit te zoeken. Speel veel single, maar zo af en te ook een combootje ertussen door als ik er veel vertrouwen in heb.
Ben vanaf afgelopen zondag hiermee begonnen, daarvoor probeerde ik even een tijdje op hoge odds te spelen, maar dat was niet heel succesvol. Staan nog wel 2 van die weddenschappen open, heb die bedragen al van mn winst afgehaald, maar dat zou er dus nog bij kunnen komen.
Hieronder de weddenschappen volgens m'n nieuwe tactiek:
Zondag begonnen met: Corinthians - Atletico PR 1 @ 1.45 , inleg €2, dus winst van €0,90
Heb nog een combo openstaan: Brazilië - Egypte 1 (2-0, dus inmiddels al binnen)
Costa Rica - Spanje 2
Denemarken-Finland 1
@ 2.33 , inleg €1
Speel zelf geen andere wedstrijden meer vandaag.
Zal ook steeds wat tips plaatsen van wedstrijden die ik zelf niet meespeel, maar die wel veilig zijn.
Tip (die ik zelf niet speel): Portugal - Bosnië 1
Volgende tips volgen snel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svenchenko
Country flagsvenchenko in 15-11-2011 08:03 Leden topics
in 15-11-2011 08:03 Leden topics
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
svenchenko:

Combi:
16-4-12: Arsenal - Wigan Athletic 1 (n)
17-4-12: Bayern München - Real Madrid (0-2) 2
€ 4,00 @ 1,43 (n)
(€2) Livebet '35 1-2
Arsenal-Wigan U4.5 @ 3,55 (y)

Combi helaas fout, maar toch nog winst gepakt door m'n 2 "hulpeuro's". ;-)
3,55*€2 = €7,10
€7,10 - €2 (hulpeuro's!:p) = €5,10
Dus m'n beginsaldo van €4 is nu €5,10 geworden.
0 Vind ik leuk's
Heb 2 combi's gemaakt t.w.v. m'n halve saldo (€2,55):
Combi 1:
17-4 (20.45): Bristol City-West Ham United: X2 (1,18) (y)
17-4 (21.00): Reading-Nottingham Forest: 1 (1,50) (y)
Mogelijke uitbetaling: €4,51
Combi 2:
17-4 (20.45): Bayern Munchen-Real Madrid: X2 (1,54) (n)
18-4 (20.45): Chelsea-Barcelona: X2 (1,20) (n)
Mogelijke uitbetaling: €4,65
0 Vind ik leuk's
Combi 1 goed, combi 2 fout. Beetje pech door late goal van Gomez.
Nieuw saldo: €4,51
0 Vind ik leuk's
Heb net even zitten kijken en zijn wel leuke tenniswedstrijden vandaag en morgen, dus heb m'n saldo weer verdeeld over 2 combi's:
Combi 1 (Inzet: €2,25):
18-4 (14.00): Cilic-Berdych: 2 (1,38) (y)
18-4 (16.00): Nishikori-Mathieu: 1 (1,35) (y)
@ 1,86
Mogelijke uitbetaling: €4,19 (y)
Combi 2 (Inzet: €2,26):
18-4 (14.00): Almagro-Starace: 1 (1,14) (y)
19-4 (12.30): Verdasco-Tsonga: 2 (1,60) (y)
@ 1,82
Mogelijke uitbetaling: €4,12
0 Vind ik leuk's
Eerste combi al goed, nu alleen morgen nog even afwachten of Tsonga wint, zo ja dan is die €4 al meer dan verdubbelt. ;-)
0 Vind ik leuk's
Tsonga wint ook!
Saldo dus: €4,19 + €4,12 = €8,31
Haal hier m'n €4 weer uit en ga de winst proberen uit te bouwen.
Dus:
Ingezet: €4
"Uitgehaald/Uitbetaald": €4
Winst: €0
Huidig saldo: €4,31
Virtuele winst: €4,31

Vandaag geen tips, weinig wedstrijden. Speel morgen of overmorgen wel weer wat.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond weer m'n saldo (€4,31) gesplitst over 2 weddenschappen:
1: (Inzet: €1,92)
FC Dordrecht-FC Oss: 1 (1.32) (y)
Southend-Barnet: 1 (1.60) (y)
@ 2,11
Mogelijke uitbetaling: €4,05
2: (Inzet: €2,39)
Monaco-Le Havre: 1 (1.70) (y)
Mogelijke uitbetaling: €4,06
0 Vind ik leuk's
Beide goed!
Ga er weer €4 uithalen zodat ik weer opnieuw met een ronde met €4 kan beginnen mocht ik m'n hele saldo verspelen. Dan kan ik nu echt gaan beginnen met de overige €4,11 uitbouwen!
Ingezet: €4
'Uitgehaald/Uitbetaald': €8
Winst: €4
Huidig saldo: €4,11
Virtuele winst: €8,11

Ga nu even kijken wat ik ga spelen vandaag! ;-)
0 Vind ik leuk's
Heb weer 2 combi's gemaakt voor vandaag en m'n saldo (€4,11) zo verdeelt dat de mogelijke uitbetalingen weer ongeveer gelijk liggen. (Inzet: €2,24 @ Combi1 en €1,87 @ Combi2)
Combi1:
16.00: Newcastle United-Stoke City: 1 (1,72) (y)
15.00: Middelfart-Korup IF: 1 (1.14) (y)
@ 1.96
Mogelijke uitbetaling: €4,39
Motivering Combi 1:
Newcastle heeft al 5 wedstrijden op rij gewonnen en staat momenteel op plek 5, wat recht geeft op europa league voetbal. Chelsea staat op 2 punten dus Newcastle mag niet achterover gaan leunen. Bovendien staat Newcastle op een gelijk aantal punten met nummer 4 Tottenham, welke plek recht geeft op de voorrondes van de Champions League. Tottenham is de laatste tijd erg wisselvallig, dus ook daar liggen nog kansen. Bovendien heeft Newcastle goeie thuisstatistieken: 10-5-2. Daartegenover staat Stoke City in "the middle of nowhere", 17 punten achter op Europees voetbal en 13 punten voor op degradatie. Stoke hoeft dus niet per se te winnen. Daarnaast zijn de uitstatistieken van Stoke niet bijzonder goed: 4-4-9.
Middelfart staat bovenaan in de Denmark Series Group 2. Na 16 wedstrijden 14 maal winst, 2 keer werd verloren met totale doelcijfers 59-14. Maar dit betekent niet dat Middelfart rustig aan kan doen, want ook de nummer 2 wint veel en staat op 5 punten met nog 10 wedstrijden te gaan. Thuisstatistieken: 7-0-0. Vandaag spelen ze tegen Korup en die ploeg staat stijf onderaan met maar 4 punten en doelsaldo 14-51. Uitstatistieken 0-0-8 en het andere duel tussen beide teams eindigde in een 0-8 overwinning voor Middelfart. Deze wedstrijd lijkt een uitgemaakte zaak, jammer dat op unibet niet een handicap van 1 of meerdere doelpunten aanwezig was anders had ik die waarschijnlijk gespeeld, maar deze odd van 1.14 vond ik toch wel een mooie om de odd van Newcastle op te hogen, zo moet je deze wedstrijd zien. :p
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Combi 2:
15.00: Naesby BK-Otterup: 1 (1.36) (y)
15.30: FC Sydvest 05-Kolding IF: 1 (1.72) (y)
@ 2.34
Mogelijke uitbetaling: €4,37
Motivering Combi 2:
Naesby staat 2e in de 2nd Division West in Denemarken op 5 punten van de koploper met nog 11 duels te gaan. Deze ploeg is in goede doen want het wist de laatste 4 duels op rij te winnen. Dit zijn tevens alle duels van Naesby na de winterstop en Naesby is dus nog ongeslagen na die winterstop. Naesby heeft ook erg goede thuisstatistieken: 7-0-2. Tegenstander Otterup zit juist in een dip na die winterstop. Het wist in die 4 duels maar 1 punt te halen en dat was tegen Thisted en die zijn nou ook niet bepaald succesvol na de winterstop. Ook de uitstatistieken zijn niet best: 2-2-4. Lijkt er dus op dat Neasby hier een makkelijke overwinning gaat halen.
Sydvest staat 2e achter Middelfart (Combi 1) in de Denmark Series Group 2 op 5 punten. 3 wedstrijden werden er gespeeld na de winterstop en alle 3 de macthes wisten ze te winnen. De thuisstatistieken liegen er ook niet om: 6-0-1. Tegenstander Kolding staat 6e en pakte na de winterstop 6 punten uit 3 wedstrijden. Er werd alleen verloren uit tegen koploper Middelfart met 4-1. En dat is precies de achilleshiel van Kolding, uitwedstrijden. Thuis zijn ze sterk, maar uit totaal niet. Uitstatistieken luiden: 3-1-4. Vanwege de thuis- en uitstatistieken van beide ploegen en het feit dat Sydvest samen met Middelfart de beste 2 ploegen zijn uit deze competitie denk ik dat Sydvest deze wedstrijd wel naar zich toe gaat trekken om zo het gat met Middelfart niet te laten vergroten aangezien die een makkelijke middag tegemoet lijken te gaan.
0 Vind ik leuk's
Heerlijk! Net als gister beide goed.
Ingezet: €4
'Uitgehaald/Uitbetaald': €8
Winst: €4
Huidig saldo: €8,76
Virtuele winst: €12,76

Heb morgen geen tijd om te gaan spitten naar nieuwe combi's, maar wil toch 1 singletje spelen bij het wielrennen.
Luik-Bastenaken-Luik beste eindklassering:
D.Cunego-J.Vanendert: 2 (2,28) (y)
Inzet: €2,26
Mogelijke uitbetaling: €5,15
Vanendert is erg in vorm de laatste tijd Brabantse en Waalse pijl 7e en 4e met als topprestatie 2e in de Amstel Gold Race afgelopen weekend. Cunego viel daar in Limburg erg tegen, al rijdt hij momenteel wel een goeie Giro del Trentino. Dat is ook typisch Cunego, in eigen land altijd goed maar daarbuiten valt hij vaak toch tegen. Vorig jaar eindigde Cunego nog 1 plekje hoger (16e om 17e), maar ik verwacht het dit jaar toch andersom. Zet 'm op Jelle! ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.