Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: svenchenko

Hallo VW,
In dit topic zal ik mijn wedtips gaan plaatsen. Heb de laatste tijd veel tips meegespeeld van andere gebruikers van VW en ben nu van plan om zelf mijn pics uit te zoeken. Heb op mijn unibetrekening momenteel een winst van €9,72 en ben van plan om die proberen uit te bouwen. Speel dus met hele lage bedragen, maar het gaat om de tips natuurlijk.
Zal niet heel veel wedstrijden spelen, maar probeer wel hele veilige wedstrijden eruit te zoeken. Speel veel single, maar zo af en te ook een combootje ertussen door als ik er veel vertrouwen in heb.
Ben vanaf afgelopen zondag hiermee begonnen, daarvoor probeerde ik even een tijdje op hoge odds te spelen, maar dat was niet heel succesvol. Staan nog wel 2 van die weddenschappen open, heb die bedragen al van mn winst afgehaald, maar dat zou er dus nog bij kunnen komen.
Hieronder de weddenschappen volgens m'n nieuwe tactiek:
Zondag begonnen met: Corinthians - Atletico PR 1 @ 1.45 , inleg €2, dus winst van €0,90
Heb nog een combo openstaan: Brazilië - Egypte 1 (2-0, dus inmiddels al binnen)
Costa Rica - Spanje 2
Denemarken-Finland 1
@ 2.33 , inleg €1
Speel zelf geen andere wedstrijden meer vandaag.
Zal ook steeds wat tips plaatsen van wedstrijden die ik zelf niet meespeel, maar die wel veilig zijn.
Tip (die ik zelf niet speel): Portugal - Bosnië 1
Volgende tips volgen snel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svenchenko
Country flagsvenchenko in 15-11-2011 08:03 Leden topics
in 15-11-2011 08:03 Leden topics
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
NBA voor vannacht (alles single):
Boston Celtics-Portland Trail Blazers:
Boston -3,5 @ 1,91
Philadelphia 76ers-Utah Jazz:
Philadelphia -6,5 @ 1,93
Minnesota Timberwolves-Los Angeles Lakers:
2 (48 mins, regular time) @ 2,10
Oklahoma City Thunder-Cleveland Cavaliers:
Cleveland +12,5 @ 1,96
Sacramento Kings-Dallas Mavericks:
1 (incl verlenging) @ 2,05
Detroit Pistons-Atlanta Hawks:
1 (incl verlenging)@ 1,91
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
NBA voor vannacht (alles single):
Boston Celtics-Portland Trail Blazers:
Boston -3,5 @ 1,91
Philadelphia 76ers-Utah Jazz:
Philadelphia -6,5 @ 1,93
Minnesota Timberwolves-Los Angeles Lakers:
2 (48 mins, regular time) @ 2,10
Oklahoma City Thunder-Cleveland Cavaliers:
Cleveland +12,5 @ 1,96
Sacramento Kings-Dallas Mavericks:
1 (incl verlenging) @ 2,05
Detroit Pistons-Atlanta Hawks:
1 (incl verlenging)@ 1,91

Alles goed! (y)
0 Vind ik leuk's
Nice (y) ! Good job :d
0 Vind ik leuk's
Ga het voortaan m'n basketbaltips hier plaatsen, deze sport gaat me beter af.
Qua voetbaltips ga ik andere topics van dit forum in de gaten houden en zal wel laten weten als ik iets meespeel.
Heb nu lopen:
Spanje: CAI Zaragoza-Lucentum Alicante 65-49 (y)
Under 140.5 @ 1.90
Voor later vandaag:
Duitsland (17.00): Brose Baskets-Walter Tigers Tübingen 97-73 (y)
Brose Baskets -20.5 @ 1,85
Spanje (18.00): Valencia Basket Club-Real Madrid 83-66 (n)
Real Madrid -5.0 @ 1,90
0 Vind ik leuk's
Vanmiddag lekker weer winst behaalt, voor vanavond 1 single:
NBA (23.00): Orlando Magic - Indiana Pacers 107-94 (n)
Indiana +5.0 @ 1,98
0 Vind ik leuk's
Mijn NBA picks voor vannacht:
Los Angeles Clippers - Boston Celtics
Over 186.5 @ 1,91
Phoenix Suns - Minnesota Timberwolves
Under 198.0 @ 1,91
New Jersey Nets - Milwaukee Bucks
New Jersey +3.0 @ 1,91
Utah Jazz - Detroit Pistons
Over 192.0 @ 1,91
Slechte avond...
0 Vind ik leuk's
Voor zometeen:
Cibona Zagreb-KK Zagreb CO
Cibona Zagreb -8.0 @ 1,90
Krka Novo Mesto-Radnicki Kragujevac
2 (incl verlenging) @ 1,97
0 Vind ik leuk's
Beetje laat...
Sacramento Kings-Golden State Warriors
Sacramento -3.5 @ 1,91
Denver Nuggets-Atlanta Hawks
Denver -5.0 @ 1,91
0 Vind ik leuk's
Ga na een maandje eruit geweest te zijn weer iets nieuws proberen, basketbal beviel me uiteindelijk toch niet echt, is m'n sport ook niet en dus ga ik het weer bij voetbal proberen, de mooiste sport die er is natuurlijk! :p
Ga beginnen met €4 en kijken of ik dat uit kan bouwen. Zomaar een probeerseltje. Begin gelijk met een all-in en ga, mocht deze weddenschap goed zijn, m'n bedrag splitsen over 2 weddenschappen.

Combi:
16-4-12: Arsenal - Wigan Athletic 1 (n)
17-4-12: Bayern München - Real Madrid (0-2) 2
€ 4,00 @ 1,43
Arsenal (3e) is sterk bezig de laatste tijd en wist dit seizoen 12/16 thuiswedstrijden te winnen en is al 7 thuiswedstrijden ongeslagen. Wigan (17e) is een zwakke ploeg, die de laatste tijd op zich wel aardige resultaten wist te boeken waardoor ze nu net boven de streep staan. Dit zal de ploeg die dit seizoen 9/16 uitwedstrijden verloor niet volhouden mijn inziens. Bovendien wist Arsenal alle 9 vorige thuisduels te winnen van Wigan, met totale doelcijfers 23-4.
Bayern-Real zal een mooie, spannende wedstrijd worden tussen 2 zeer aanvallende ploegen. Bayern zit de laatste tijd weer een beetje in een dip, ze wisten al 2 duels niet te scoren en ook de duels daarvoor scoorden ze hooguit 2 maal. Daarnaast is Real gewoon een van de beste ploegen die er is, die eigenlijk elke wedstrijd wel een doelpuntje maakt, dus een als ze toch eventueel verliezen zal dat niet met meer dan 1 doelpunt verschil zijn.
Speel die laatste wel erg safe, had misschien beter X2 kunnen spelen voor de hogere odd, maarja moet ook niet weer te snel over zijn met m'n €4. ;)
0 Vind ik leuk's
Arsenal weer lekker bezig...:s
Ga gokken dat Wigan niet meer zal scoren dus pak de U4.5 voor €2. Indien Wigan dus niet meer scoort pak ik deze winst of blijft m'n combo in leven met morgen een zekerheidje om 'm af te maken.
(€2) Livebet '35 1-2
Arsenal-Wigan U4.5 @ 3,55 (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.