Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: svenchenko

Hallo VW,
In dit topic zal ik mijn wedtips gaan plaatsen. Heb de laatste tijd veel tips meegespeeld van andere gebruikers van VW en ben nu van plan om zelf mijn pics uit te zoeken. Heb op mijn unibetrekening momenteel een winst van €9,72 en ben van plan om die proberen uit te bouwen. Speel dus met hele lage bedragen, maar het gaat om de tips natuurlijk.
Zal niet heel veel wedstrijden spelen, maar probeer wel hele veilige wedstrijden eruit te zoeken. Speel veel single, maar zo af en te ook een combootje ertussen door als ik er veel vertrouwen in heb.
Ben vanaf afgelopen zondag hiermee begonnen, daarvoor probeerde ik even een tijdje op hoge odds te spelen, maar dat was niet heel succesvol. Staan nog wel 2 van die weddenschappen open, heb die bedragen al van mn winst afgehaald, maar dat zou er dus nog bij kunnen komen.
Hieronder de weddenschappen volgens m'n nieuwe tactiek:
Zondag begonnen met: Corinthians - Atletico PR 1 @ 1.45 , inleg €2, dus winst van €0,90
Heb nog een combo openstaan: Brazilië - Egypte 1 (2-0, dus inmiddels al binnen)
Costa Rica - Spanje 2
Denemarken-Finland 1
@ 2.33 , inleg €1
Speel zelf geen andere wedstrijden meer vandaag.
Zal ook steeds wat tips plaatsen van wedstrijden die ik zelf niet meespeel, maar die wel veilig zijn.
Tip (die ik zelf niet speel): Portugal - Bosnië 1
Volgende tips volgen snel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svenchenko
Country flagsvenchenko in 15-11-2011 08:03 Leden topics
in 15-11-2011 08:03 Leden topics
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jochemslaats:
hoi svenchenko ik ben je topic aan het volgen en ik zie dat je een aardig winstje maakt. ik vraag me af of ik dit systeem ook zou kunnen spelen op toto en zoja waar zou ik dan moeten zijn want kan het niet vinden.

Zal vast wel kunnen op toto, want je kan dan toch gewoon 10x een drievoudige weddenschap afsluiten met daarin steeds beide favorieten en 1 van de draws.
Alleen heeft toto maar weinig wedstrijden waarop je kan wedden en erg lage odds!
0 Vind ik leuk's
klinkt er leuk en ziet er goed uit, ga het zeker volgen en mee spelen :)
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
Favorieten:
Lazio-Genoa @ 1,52 (n)
Olympiakos-Panthrakikos @ 1,15 (y)
Draws (met erachter de totale odd, vermenigvuldigt met beide favorieten):
Bayer Leverkusen-Borussia Monchengladbach @ 5,94 (y)
Cagliari-AS Roma @ 6,03 AFGELAST
Lausanne-Luzern @ 5,68 (n)
Young Boys-Basel @ 5,68 (y)
Ried-Rapid Wien @ 5,68 (n)
Veria-PAS Giannina @ 5,24 (n)
OFI-AEK Athene @ 5,24 (n)
Sivasspor-Kasimpasa @ 5,86 (n)
Lille-Lyon @ 5,59 (y)
Athletic Bilbao-Malaga @ 5,77 (y)
Speel ze wederom allen voor €2.

Helaas wist Lazio niet te winnen...
Inzet: 10 x €2 = €20
Uitbetaald: €0
Nieuw saldo: €199,38 - €20 = €179,38
0 Vind ik leuk's
wel eens overwogen om gewoon een hele competitieronde te pakken uit een land? volgens mij word er in Frankrijk of italie wel vaak gelijkgespeeld als ik zo even uit mijn hoofd aan het gissen ben.
0 Vind ik leuk's
iknatuurlijk:
wel eens overwogen om gewoon een hele competitieronde te pakken uit een land? volgens mij word er in frankrijk of italie wel vaak gelijkgespeeld als ik zo even uit mijn hoofd aan het gissen ben.

Dan zou ik alleen de potentiële gelijkspelen eruit pikken, om nou bv. PSG tegen de nummer laatst op x te zetten lijkt me niet winstgevend.
0 Vind ik leuk's
mortale:
iknatuurlijk:
wel eens overwogen om gewoon een hele competitieronde te pakken uit een land? volgens mij word er in frankrijk of italie wel vaak gelijkgespeeld als ik zo even uit mijn hoofd aan het gissen ben.

Heb er weleens over nagedacht, maar ik kom nu aan een hitrate richting de 35% qua gelijke spelen, terwijl in Frankrijk en Italie in het hele vorige seizoen respectievelijk 28% en 29% van de wedstrijden gelijk eindigde.
Dus ik zoek ze liever zelf uit dan dat ik blind een hele speelronde op gelijkspel zet.
0 Vind ik leuk's
oke prima was gewoon even benieuwd wat jij ervan vond en je hebt er dus sirieus over nagedacht!! heb de combo met chelsea en juve en die week daarvoor met je meegespeeld met 5 euro per combi dus heb dankzij jou al een mooie winst te pakken. zal je dus zeker blijven volgen.
0 Vind ik leuk's
mortale:
iknatuurlijk:
wel eens overwogen om gewoon een hele competitieronde te pakken uit een land? volgens mij word er in frankrijk of italie wel vaak gelijkgespeeld als ik zo even uit mijn hoofd aan het gissen ben.
Dan zou ik alleen de potentiële gelijkspelen eruit pikken, om nou bv. psg tegen de nummer laatst op x te zetten lijkt me niet winstgevend.

Klopt inderdaad, daar had ik even niet over nagedacht, maar aan de andere kant gebeurt het wel vaker in frankrijk (rare uitslagen) en de quote voor een gelijkspel is natuurlijk een stuk hoger dan
0 Vind ik leuk's
iknatuurlijk:
oke prima was gewoon even benieuwd wat jij ervan vond en je hebt er dus sirieus over nagedacht!! heb de combo met chelsea en juve en die week daarvoor met je meegespeeld met 5 euro per combi dus heb dankzij jou al een mooie winst te pakken. zal je dus zeker blijven volgen.

Goeie vraag trouwens. Voor hetzelfde geld had ik er nog niet over nagedacht en kwam ik er na enig onderzoek achter dat het wel handig zou zijn om gewoon 1 hele speelronde van een bepaald land te pakken. Zulke vragen/opmerkingen kunnen m'n manier van wedden alleen maar verbeteren, als 't werkt pas ik het toe en anders laat ik het gaan. Merci! (y)
0 Vind ik leuk's
Speel je deze week ook nog of in het weekend weer?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.