Weddentips Grregho
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
Mijn eerste 2 combi's van vandaag :
- Eerste combi is allemaal Both To Score met Systeem 4/5
- Tweede is een dubbel die vrij zeker is.
Als één van deze goed gaat kijk ik wat ik nog speel deze avond ;) Liverpool is jammergenoeg wel al gezakt van 1.68 naar 1.53 :( net als west ham eerst op 1.57 stond :(
Succes wie volgt !! ;-)
Mijn 2 combi's voor vandaag zijn de volgende :
Deze is een gewone combi van 4 matchen...
En deze is een systeemcombi 3/4 met allemaal wedstrijden tussen de 2-3 goals. Zoals jullie kunnen zien heb je met 3/4 ook nog altijd een mooie winst ;)
Succes wie volgt ;)
Voor eventuele uitleg/vragen bij een bepaalde keuze van mij , stel ze gerust ;)
Mijn combi's voor vandaag ( voorlopig ) :
Sorry dat er al 1 match is afgelopen maar moest naar de dokter voor mijn knie ;)
Dynamo Kiev heeft al makkelijk 0-5 gewonnen , enkel nog senegal nodig ;)
Succes wie volgt ;)
Nadat orduspor - kardemir al fout heb heb ik besloten nog een paar betjes te plaatsen ;) ( kan nog altijd winnen natuurlijk :d )
Weet nog niet wat ik vandaag speel. Straks post ik het waarschijnlijk ;)
Gisteren 2 combi's op 2 juist ;)
Gaat weer lekker na 2 mindere dagen nu 2 goede dagen !!
Een dubbel die wel voor de hand lag ;)
Systeem combi 3/4 => 1 foutje maar toch nog een mooie winst :d
Dit is voor vandaag naar het schijnt fixed match ( uit goede bron die me al 4 weken na elkaar een fixed match vertelde en telkens juist was .. Speelde hem telkens voor low stake mee , en wil hem nu ook delen met jullie ;) )
Ice hockey - Czech Republic
17:30HC Mountfield Ceske Budejovice - HC Slavia Prague (1 )2,20 => Mountfield Ceske Budejovice wint periode 1
Wie volgt , ik zou zeggen succes ;) Straks post ik nog mijn combi's!
Ik ga ff kijken voor deze pick + 2 andere
Ik heb deze pick ook gespeeld samen met PSV en marocco of marocco X ( niet double chance )
Deel ik die pick nu eens en is hij fout !! :-@
Als deze goed uitdraaien maak ik er nog een paar ;) ( en anders waarschijnlijk ook wel :p )
Heb hier wel vertrouwen in in alle drie de combi's !
Laat me weten wat jullie ervan denken ..
Good Luck wie volgt !!
Vragen over een combi of keuze voor bepaalde match mag je altijd stellen ;)