Weddentips Grregho
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
Nu even kijken wat ik vannacht speel !
Leuk dat je ook gewonnen hebt marc ! ( of niet ? ) !! En graag gedaan! ;)
Ik heb single - Santos to win @1.40 fso gewoon voor de lol. Hopelijk post je het van snachts optijd kan ik ze ook meespelen!
Today 22:30 Sao Paulo SP - Guarani 1 => 1,35
Tomorrow 0:00 Santos FC SP - Oeste 1 => 1,40
High stake!
Misschien nog NHL Combi voor low stake maar dat bekijk ik dadelijk wel.
Santos en sao paulo waren wel balen gisteren :o !!
Dit speel ik vandaag :
Heb perongelijk system 2/3 en 3/3 gespeeld .. Weet niet hoe dat komt :s Hierdoor kan ik iets minder winnen .. Maarja als ik 1 fout heb heb ik wel een beetje inzet terug.
Sorry dat ik hem zo laat post ;) Ondertussen al 1 goed :d
EDIT :
Easyyyyyyyyy win :d !!!!
Tweede combi van de dag :
Heb de smaak te pakken van over 1.5 :d
Best makkelijk geld te verdienen zo ... Alleen gevaarlijk als je grotere combi maakt ( zoals nu misschien .. )
Dit is em : ( normaal mag dit geen probleem zijn maarja wat is normaal in vpetbal ;) )
Succes wie volgt en wish me good luck :d ;)
Goodluck.
In Ierland is het bijna altijd Over 2.5 .. Dusja in oefenmatch zal dat dan wel zeker over 1.5 zijn hoop ik/ Denk ik :d
Thanks , jij ook ;)
Jammer gisteren van Villareal B - Barcelona B maar ik had ook nog een andere combi genomen die ik wel juist had ( later screen )
Nurnberg - Dortmund : under 2.5 (y)
Villareal B - Barca B : under 3.5 (y)
Waterford - Cork City : under 3.5 (y)
Heeft aardig wat opgebracht :d
Heb snel wat bij elkaar gezocht want moet dadelijk vertrekken thuis en ben van de hele dag niet thuis ;)
Good Luck wie volgt ;)
Jammer dat bayern niet wint anders had ik 3 combi's van de 3 goed !
Alle matchen in premier league waren over 1.5 behalve Stoke City - Sunderland.. My feeling was right ! :d
Straks post ik combi's die ik vandaag speel. Ben momenteel nog niet thuis.