Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Grregho

Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrregho in 28-12-2011 14:53 Leden topics
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jah dankjewel grrego ;) en jij ook trouwens feli:D en heb je nog morgen goeie bets;)?
0 Vind ik leuk's

Eerste ticket van vandaag :

Allemaal matchen tussen 13u en 14u .. Als deze goed gaat is mijn dag alweer lekker begonnen. Dan zie ik wel wat ik nog speel. Zowieso alle wedstrijden Premier League OVER 1.5 ( behalve everton - chelsea ).

Good Luck wie volgt ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 09:01
0 Vind ik leuk's

Gisteren nog een lekker dagje gehad .. Het is bij bovenstaande combi's gebleven gisteren ( moest hele dag werken had geen tijd meer)

Deze middag ook al lekker gecasht :d !

Heb nog 3 combi's gemaakt met deel van mijn winst daarvan. Alles wat ik nu win is enkel extra winst ;) !

BTS in Standard - Anderlecht zie ik nietmeer gebeuren .. :s

Good Luck wie volgt ! ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 09:02
0 Vind ik leuk's
Doe zo voort Greggho :d (y) !
0 Vind ik leuk's
Thanks Santi ;) !
Haha ik zeg net zie BTS in standard - anderlecht nietmeer gebeuren... 30 seconden later scoort anderlecht :d
0 Vind ik leuk's
Inderdaad :d (y) ! Leuk voor je :d !
0 Vind ik leuk's
Greggho,
ik heb je posts een beetje terug zitten lezen en je lijkt redelijk succes te hebben met +1,5 goals bets. Klopt dat?
Ik ga je tips in ieder geval volgen.
Bartoli
0 Vind ik leuk's
Als we gaan, dan gaan we met z'n allen!
Bartoli ,
Inderdaad laatste tijd speel ik erg veel over 1.5 en dat heeft me al aardig wat opgebracht ...
Vooral Engelse wedstrijden en Duitse wedstrijden in 2de/3de klasse zijn erg goed voor te spelen ... Ook turkse wedstrijden zijn goed ;)
Ik ga nu ook wat experimenteren met andere Competities ...
Leuk dat je wat hebt aan m'n tips ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze PM heb ik naar Onghena gestuurd met een paar tips dusja dan post ik dit hier ook maar hé ;)
Let wel dit is een PM dus het is beetje gericht aan 1 persoon deze tekst:
' Duitsland 2de Klasse :
Dusseldorf - Eintracht Frankfurt => Beide ploegen scoren erg vlot dus zie hier zeker 2 goals vallen.
EUROPE: Setanta Sports Cup ( dit zijn 2 matchen tussen ierse ploegen en in die competitie is het bijna elke match over 2.5 .. Dusja dit zijn geen competitie wedstrijden dus over 1.5 moet zeker lukken volgens mij ;) ) :
Cliftonville FC - Saint Patrick's Athletic FC
Bohemians Dublin FC - FC Portadown
Primera Division :
Real Sociedad - Sevilla FC
Deze 4 wedstrijden ben ik bijna 100% ( ongeveer 90-95%) zeker over 1.5 ... Als je die Ierse ploegen niet vertrouwd dan kan je altijd nog de andere 2 spelen maar dan heb je wel lage odd.
Waar ik ook erg zeker van ben zijn de volgende matchen ( laat ons zeggen 80% )
Serie A
AC Siena - AS Roma => Roma scoort erg veel in uitwedstrijden .. Daarom ben ik ervan overtuigd dat dit een over 1.5 wordt .. Alleen Siena krijgt niet zoooveel goals tegen daarom maar 80% zeker .. ;)
SSC Napoli - AC Chievo Verona => Normaal zou ik altijd over 1.5 nemen ... Maar napoli laatste tijd veel 0-0 maar toch ik denk dat vandaag veel goals zullen vallen.. Een 3-1 ofzo zie ik wel gebeuren dus daarom => over 1.5
Nederlandse Tweede Klasse :
Willem II - Helmond Sport => Waarom ? Omdat in tweede klasse in nederland altijd erg veel doelpunten vallen ;) ...
Voila hopelijk kun je hier wat mee ..
Ik zeg wel : NIETS is 100% Zeker hé ;) Ik geef enkel tips omdat je ze vroeg :d ..( ik ga al deze wedstrijden ook wel spelen ) Maar jij volgt 'op eigen risico' :D
Succes zou ik zeggen !! ;) '
-------------------------------------------------------------------------------------------
Straks post ik m'n combi's ( heb ze nog niet )
0 Vind ik leuk's
Grregho, ik heb 1 van je over 1,5 combi's overgenomen met succes. Als je nog zulke tips hebt als in die pm hoor ik ze graag!!
Keep it up (y)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
heb je je combi s al? volg je 1.5 allemaal
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.