Weddentips Grregho
Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Leuk om te horen dat m'n combi's af en toe gevolgd worden ;) :d
Mijn combi's zullen rond 16u/17u hier komen ...
Wacht eerst mijn snookercombi af ( met dan aan Santiiago ) om m'n voetbalcombi te maken ;)
Mijn combi's zullen rond 16u/17u hier komen ...
Wacht eerst mijn snookercombi af ( met dan aan Santiiago ) om m'n voetbalcombi te maken ;)
Hier is mijn eerste combi :
edit : Plaatje met combo is niet meer bereikbaar.
Zo dadelijk komt er nog een andere ;)
edit : Plaatje met combo is niet meer bereikbaar.
Zo dadelijk komt er nog een andere ;)
Kan mijn andere post niet bewerken ...
Snookercombi fout .. :( Had beter m'n gevoel gevolgd ipv de laagste odd :(
Snookercombi fout .. :( Had beter m'n gevoel gevolgd ipv de laagste odd :(
No problem santi ;) Ik heb hem uiteindelijk ook genomen he ;) jy hebt hem niet op m'n ticket gezet hé :p ik was zelf verantwoordelijk !
Mijn combi's => 1 goed 1 fout !! Waarom volg twijfelde ik aan m'n instinct vandaag terwijl het zo goed liep laatste tijd .. Iemand zei me monaco over 1,5 .. Das natuurlijk m'n enigste fout :(
Mijn excuses wie volgde , ik hoop dat jullie mijn eerste combi hebben gevolgd ;) !!
(excuses als er wat typfouten zijn ik zit op mn Iphone)
Good Night !
Mijn combi's => 1 goed 1 fout !! Waarom volg twijfelde ik aan m'n instinct vandaag terwijl het zo goed liep laatste tijd .. Iemand zei me monaco over 1,5 .. Das natuurlijk m'n enigste fout :(
Mijn excuses wie volgde , ik hoop dat jullie mijn eerste combi hebben gevolgd ;) !!
(excuses als er wat typfouten zijn ik zit op mn Iphone)
Good Night !
Maar voel me toch ook verantwoordelijk , zeker omdat je nog zei dat je Davis zag winnen & ik niet :(
Hey Grregho, ik heb erg veel aan je over 1,5 tips. Keep posting them!! ;-)
Losers are winners without luck
@ Santi , ahja niets aan te doen :d
@ Maximus , Thanks man ;) Ik zal ze zeker blijven posten ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier mijn eerste combi voor vanavond :
Lage odd ( total odd 2.11) dusja redelijk high stake ... Je inzet wordt dus iets meer dan verdubbeld ( als je wint ) Edit : Plaatje doet het niet meer.
Good Luck ;)
@ Maximus , Thanks man ;) Ik zal ze zeker blijven posten ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier mijn eerste combi voor vanavond :
Lage odd ( total odd 2.11) dusja redelijk high stake ... Je inzet wordt dus iets meer dan verdubbeld ( als je wint ) Edit : Plaatje doet het niet meer.
Good Luck ;)
Kan nog altijd mijn post niet bewerken ....
Hier is mijn 2de combi ... Stake Low/medium omdat het 6 wedstrijden zijn .. Normaal moeten ze allemaal over 1.5 zijn maarja wat is normaal in voetbal ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andere tips voor vandaag :
Bayer Leverkusen - FC Barcelona
1 X 2
Tip: FC Barcelona
1.33
Cardiff City - Peterborough United
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?
Tip: Meer dan 1,5
1.20
Portsmouth FC - Ipswich Town
1.26
Watford - Leicester City
1.33
Northampton Town - AFC Wimbledon
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?-
1.22
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good Luck ;) !!
Hier is mijn 2de combi ... Stake Low/medium omdat het 6 wedstrijden zijn .. Normaal moeten ze allemaal over 1.5 zijn maarja wat is normaal in voetbal ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andere tips voor vandaag :
Bayer Leverkusen - FC Barcelona
1 X 2
Tip: FC Barcelona
1.33
Cardiff City - Peterborough United
1.20
Portsmouth FC - Ipswich Town
1.26
Watford - Leicester City
1.33
Northampton Town - AFC Wimbledon
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?-
1.22
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good Luck ;) !!