Weddentips Grregho
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
Long time ago !
Had afgelopen dagen geen tijd .. Maar heb gisteren wel paar betjes geplaatst en heb ze allemaal gewonnen !! :d
Ik weet niet hoe Espanyol het deed maar toch blij dat ze gewonnen hebben ! ( Nooit gezien wat gisteren gebeurde !)
Ijshockey combi : Odd 3.32
NHL Combi deze nacht : Odd 5.74
Ook won ik nog een Ijshockey combi met odd van 4.74 !!
Ging echt hééérlijk gisteren :d
Hopelijk vandaag even goede dag !
Vandaag enkel nog Selby nodig voor mijn snookercombi ! ;)
Met dank aan Santiiago want hij had zowat dezelfde combi in gedachten als ik dus besloot ik dit ook te doen ! :)
Odd : 4.38
Groeten
Vandaag ben ik vrij dus ik kijk straks welke matchen ik deze nacht speel dus ik zal ze zeker plaatsen vandaag ;)
Snookercombi is binnen (y)
Odd : 4.38
Nu kijken wat ik vandaag ga spelen ;)
Veel succes nog (y) !
Veel matchen deze nacht in tegenstelling tot vannacht :d
Combi's NHL deze nacht :
De eerste is allemaal wedstrijden met Including overtime + Penalty's..
Deze heb ik het meeste vertrouwen in maar heb detroit voor de zekerheid including overtime + penalty's genomen.
Veel uitleg kan ik er niet over geven : Het zijn allemaal ploegen in vorm die spelen tegen ploegen uit vorm en die ploegen in vorm staan ook telkens hoger gerangschikt dan de ploegen uit vorm.. Dus vandaar mijn combi's ;)
Succes wie volgt of hier inspiratie uithaalt (y)