Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen van Grrr

Wil wat meer vast gaan gokken op voetbalwedstrijden. Doe het nu af en toe maar wil dit dus vaker gaan doen. Deze week ga ik sinds lange tijd weer eens een gokje wagen. Met de nadruk op gokken want ik ben verplicht om alleen met combi's te werken omdat ik nog geen 18 ben en dus problemen kan krijgen als ik op internet bet. Zal beginnen met 5 euro inzet (minimale inzet) en zo een beetje een stack proberen op te bouwen moet ik wel gelijk de eerste 3 wedstrijden goed hebben dus ga waarschijnlijk ook voor de lagere q's.
Als ik straks 18 ben wil ik wel serieus voor de winst gaan en met systemen gaan werken als het taartensysteem maar dat kan nu dus niet omdat ik alleen met combi's speel en weinig heb om in te zetten.
Niet echt tips van mij maar meer om mijn overzicht te houden en om te peilen wat jullie van de bets vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrrr in 31-10-2011 22:16 Leden topics
in 31-10-2011 22:16 Leden topics
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb voor vanavond toch maar wat anders gedaan. Celtic 1 PSV 1 & Kopenhagen 1. Met een combi.
0 Vind ik leuk's
Verloren,nu al.
Wil dit weekend eigenlijk beginnen via internet op Unibet. Zit alleen even met die bonus :
'Je dient de waarde van de bonus 6x rond te spelen op sportweddenschappen met een min. notering van 1.40, games of Scratch Cards voordat je geld vrijkomt'
Dit betekend dus dat ik op 6 wedstrijden het bedrag in moet zetten,en het maakt niet uit of het een combi is of losstaande wedstrijd ?
0 Vind ik leuk's
grrr:
Verloren,nu al.
Wil dit weekend eigenlijk beginnen via internet op Unibet. Zit alleen even met die bonus :
'Je dient de waarde van de bonus 6x rond te spelen op sportweddenschappen met een min. notering van 1.40, games of Scratch Cards voordat je geld vrijkomt'
Dit betekend dus dat ik op 6 wedstrijden het bedrag in moet zetten,en het maakt niet uit of het een combi is of losstaande wedstrijd ?

zes maal rondspelen wil zeggen dat je het bedrag van de bonus x 6 moet spelen , met minimum odds van 1,40 voor je geld van bonus vrijkomt en kan opnemen
dus als je bonus 50€ is moet je voor 300 € gespeeld hebben , eer je bonus kan opnemen
0 Vind ik leuk's
Heb me inmiddels aangemeld bij unibet. Geen bonus gekregen maar maakt niet uit.
0 Vind ik leuk's
Wat vinden jullie voor morgen :
Cambuur - MVV 1
Almere City - FC Den bosch 1
1 in combi en beide nog een keer los.
0 Vind ik leuk's
Gister verlies van Almere City goed gemaakt dankzij Cambuur en nog wat winst gemaakt met een live bet op Gent toen het 2-2 stond.
Vanavond heb ik :
NAC - Vitesse 1
Feyenoord - NEC 1
Beide los en in een combi. Heel langzaam mijn bankroll(etje) opbouwen.
0 Vind ik leuk's
Vanmiddag :
Fulham - Totenham Hotspur 2
Inzet 2 : Mogelijke winst : 4,50.
0 Vind ik leuk's
Vanavond :
Lens - Sedan 2
Inzet 2 mogelijke winst 6.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.