Weddenschappen van Grrr
Wil wat meer vast gaan gokken op voetbalwedstrijden. Doe het nu af en toe maar wil dit dus vaker gaan doen. Deze week ga ik sinds lange tijd weer eens een gokje wagen. Met de nadruk op gokken want ik ben verplicht om alleen met combi's te werken omdat ik nog geen 18 ben en dus problemen kan krijgen als ik op internet bet. Zal beginnen met 5 euro inzet (minimale inzet) en zo een beetje een stack proberen op te bouwen moet ik wel gelijk de eerste 3 wedstrijden goed hebben dus ga waarschijnlijk ook voor de lagere q's.
Als ik straks 18 ben wil ik wel serieus voor de winst gaan en met systemen gaan werken als het taartensysteem maar dat kan nu dus niet omdat ik alleen met combi's speel en weinig heb om in te zetten.
Niet echt tips van mij maar meer om mijn overzicht te houden en om te peilen wat jullie van de bets vinden.
Als ik straks 18 ben wil ik wel serieus voor de winst gaan en met systemen gaan werken als het taartensysteem maar dat kan nu dus niet omdat ik alleen met combi's speel en weinig heb om in te zetten.
Niet echt tips van mij maar meer om mijn overzicht te houden en om te peilen wat jullie van de bets vinden.
in 31-10-2011 22:16 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10