Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Vincent

Misschien voor sommige niet interessant, maar hier ga ik mijn dagelijkse weddenschappen plaatsen waar jullie dan op kunnen reageren of advies op kunnen geven. Misschien zijn er een aantal mensen die het leuk lijkt om mij te volgen. Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 16-09-2011 21:24 Leden topics
in 16-09-2011 21:24 Leden topics
505 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Schop #3
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Schop #4
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Hahahahaha :d (y) !
0 Vind ik leuk's
Haha lees dit nu pas geweldig
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Waar was je? Je stond zeker heel de middag de spelersbus van Groningen op te wachten!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Lol, nee uiteraard niet heb me al neergelegd bij de nederlagen uit. is tog een goudmijntje.
Zo verdien ik me seizoenskaart wel terug
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Lol, nee uiteraard niet heb me al neergelegd bij de nederlagen uit. is tog een goudmijntje.
Zo verdien ik me seizoenskaart wel terug

Excelsior vrijdagavond winnen is gratizz geld ;-)
0 Vind ik leuk's
Allereerst wil ik jullie een mooie bet laten zien bij de tip competitie en die ik in het echt speelde maar dan voor een lagere odd.
Alle tips zijn in de chat vooraf besproken daarom vond ik het de moeite waard om ze te posten hier

voor vanavond:
De Graafschap - FC Twente 1 X 2 FC Twente ? 1.40
Borussia Mönchengladbach - Bayern München 1 X 2 Bayern München ? 1.72
Villarreal - Real Madrid 1 X 2 Real Madrid ? 1.35
Stake 4/10
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Allereerst wil ik jullie een mooie bet laten zien bij de tip competitie en die ik in het echt speelde maar dan voor een lagere odd.
Alle tips zijn in de chat vooraf besproken daarom vond ik het de moeite waard om ze te posten hier


waauw! dit bewijst toch dat je echt wel kennis hebt van die competitie, respect
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
stravados:
vincent129:
Allereerst wil ik jullie een mooie bet laten zien bij de tip competitie en die ik in het echt speelde maar dan voor een lagere odd.
Alle tips zijn in de chat vooraf besproken daarom vond ik het de moeite waard om ze te posten hier


Nice Vinny (y) !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.